Jag har hört att allt bara är skådespel för att göra bra TV. Om du kollar hans instagram märker du att han är en helt annan person i verkligheten.
Att lipa är inte göra bra tv. Tror du inte det är större chans att lilla Christoffer försöker vara någon annan på sin instagram men med kameror och andra människor runt om honom så kommer hans riktiga jag (en mes) fram?
Att lipa är inte göra bra tv. Tror du inte det är större chans att lilla Christoffer försöker vara någon annan på sin instagram men med kameror och andra människor runt om honom så kommer hans riktiga jag (en mes) fram?
Produktionen lägger sig i år igen. Den här sista immuniteten för en av tjejerna är det uppenbart att de bara skapade för att Matilda och Ewelina fick reda på Amandas och Sanels plan att lura Ewelina och därför bestämde sig för att lura honom tillbaka. De vill därför göra det mindre spännande så att det bara finns två att välja mellan, eftersom alla tjejerna i den andra klassen redan är immuna.
Har kollat på de två senaste säsongerna av den danska versionen och fan vad mycket bättre de är. Om någon blir immun där så är det max en person per parceremoni, inte 3-4 st.
Gårdagens program måste varit styrt.. de måste ju bara blviti ombedda att "göra bra tv". Hur man man inte veta vart sverige ligger? LR som nån hade satt, peking i USA .
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!