Jag har hrt att allt bara r skdespel fr att gra bra TV. Om du kollar hans instagram mrker du att han r en helt annan person i verkligheten.
Att lipa r inte gra bra tv. Tror du inte det r strre chans att lilla Christoffer frsker vara ngon annan p sin instagram men med kameror och andra mnniskor runt om honom s kommer hans riktiga jag (en mes) fram?
Att lipa r inte gra bra tv. Tror du inte det r strre chans att lilla Christoffer frsker vara ngon annan p sin instagram men med kameror och andra mnniskor runt om honom s kommer hans riktiga jag (en mes) fram?
Produktionen lgger sig i r igen. Den hr sista immuniteten fr en av tjejerna r det uppenbart att de bara skapade fr att Matilda och Ewelina fick reda p Amandas och Sanels plan att lura Ewelina och drfr bestmde sig fr att lura honom tillbaka. De vill drfr gra det mindre spnnande s att det bara finns tv att vlja mellan, eftersom alla tjejerna i den andra klassen redan r immuna.
Har kollat p de tv senaste ssongerna av den danska versionen och fan vad mycket bttre de r. Om ngon blir immun dr s r det max en person per parceremoni, inte 3-4 st.
Grdagens program mste varit styrt.. de mste ju bara blviti ombedda att "gra bra tv". Hur man man inte veta vart sverige ligger? LR som nn hade satt, peking i USA .
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!