2017-10-06, 18:49
Medlem
är inte aktiv här men sammanfattar vad jag tycker om deltagarna.

Anna: verkar va dryg person och ser as ful ut i synken. pallar inte se Saga & Kristian 2.0

Kristian: Jobbig människa och titta på. PH pushar verkligen för ett par att vinna

Smail: Överskattad och rätt tråkig denna säsonge gillade honom mer i hans första säsong

Emma: verkar vara en okej. blev inte lika lack som alla andra tjejer vart när hon åkte ut.

Haidar: Dum, Dummare, Haidar behöver jag säga nåt mer?

Johanna: typ en tjej version av Haidar. lär säkert bli på smällen med honom i huset.

Jeppe: Hoppas verkligen han är rolig trots han verkar va en ny människa var sin tråkig i Ex on the beach.

Bella: Verkar va en spelare kul hoppas hon går långt.

Isabella: kommer bli hat objektet denna säsongen för majoriteten av svenska folket. Sorry men hon verkar vara riktigt dryg och har rätt mycket dubbelmoral.

Niklas: verkar mest pinsam vem fan kallar sig själv "Dirty nick"? mycket snack liten verkstad.

Tycker säsongen är okej bättre än 2 föregående säsong som varit plåga att se. jag tror Kristian kommer vinna dock tveksam han gör de med Anna beror på hur finalveckan kommer se ut. drömmen hade varit ett av översta paren vinner och de kastar kulan. dock inte så troligt då de fortfarande är ihop idag.
Senast redigerad av smeider1 2017-10-06 kl. 18:56.
Citera
2017-10-06, 18:53
Medlem
PhilDunphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Bryr mig inte desto mer vem som vinner. Bara produktionen slutar styra vem som ska vinna. Det dödar spelet och det intressanta med konceptet.

Att styra spelet måste vara populärt hos den yngre publiken, vilken vi får anta är den största. Annars förstår jag verkligen inte varför de gör såhär. Jag som närmar mig 30 tycker att Paradise Hotels koncept är ett av de mest underhållande och intressanta inom tv.

Man har ett spelbräde helt utan regler som man fyller med fem killar och fem tjejer. Detta skulle bli ett väldigt tråkigt spel så för att liva upp det så tar man in en person och i slutet av veckan ska det vara jämt antal igen. Om det nu inte kommer in en extremt uppskattad person, eller någon som känner någon sen innan, skulle den regeln förmodligen leda till att personen som kom in också kommer få lämna.

Man behöver därför också lägga till att i slutet måste deltagarna rösta på vilka som är mest värda att vinna. Detta leder förhoppningsvis till att mot säsongsavslutningen kommer vänner behöva spela ut varandra. Mer behövs inte.

Det är nu upp till deltagarna att sätta reglerna för vad som är accepterat. Bryter man dessa åker man förmodligen ut. Med en tillräckligt bra cast (läs: "bra personlighet för tv", vänner till äldre deltagare) skulle man få verkliga svek, intriger, vänskap och underhållning.

De "valen" deltagarna tvingas göra med immunitet och diverse andra påverkningar leder till att sveken förringas vilket i sin tur tar bort intrigerna. Kvar har vi drickandes ungdomar som produktionen försöker göra till åtlöje och på så sätt skapa "bra" tv. Tänk om tänk rätt produktionen!
Citera
2017-10-07, 01:42
Medlem
Gillar ni Malin eller Rebecca mer som programledare?

Jag röstar på Rebecca alla dagar i veckan.
Citera
2017-10-07, 05:08
Medlem
Jag gillar också Rebecca bättre, trevligare att titta på och visar lite mer reaktioner.
Citera
2017-10-07, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan12345

Rebecca, mycket bättre än Malin.
Citera
2017-10-07, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan12345

Tycker också Rebecca. Malin var lite för sluten, hintade aldrig vad hon tänkte osv.
Citera
2017-10-07, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av attitydinkontinent
Tycker också Rebecca. Malin var lite för sluten, hintade aldrig vad hon tänkte osv.

Är ju det produktion vill ha av Rebecca och det hon misslyckas med. Håller dock med om att det är bättre med att visa lite känslor.
Citera
2017-10-07, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PhilDunphy
Att styra spelet måste vara populärt hos den yngre publiken, vilken vi får anta är den största. Annars förstår jag verkligen inte varför de gör såhär. Jag som närmar mig 30 tycker att Paradise Hotels koncept är ett av de mest underhållande och intressanta inom tv.

Man har ett spelbräde helt utan regler som man fyller med fem killar och fem tjejer. Detta skulle bli ett väldigt tråkigt spel så för att liva upp det så tar man in en person och i slutet av veckan ska det vara jämt antal igen. Om det nu inte kommer in en extremt uppskattad person, eller någon som känner någon sen innan, skulle den regeln förmodligen leda till att personen som kom in också kommer få lämna.

Man behöver därför också lägga till att i slutet måste deltagarna rösta på vilka som är mest värda att vinna. Detta leder förhoppningsvis till att mot säsongsavslutningen kommer vänner behöva spela ut varandra. Mer behövs inte.

Det är nu upp till deltagarna att sätta reglerna för vad som är accepterat. Bryter man dessa åker man förmodligen ut. Med en tillräckligt bra cast (läs: "bra personlighet för tv", vänner till äldre deltagare) skulle man få verkliga svek, intriger, vänskap och underhållning.

De "valen" deltagarna tvingas göra med immunitet och diverse andra påverkningar leder till att sveken förringas vilket i sin tur tar bort intrigerna. Kvar har vi drickandes ungdomar som produktionen försöker göra till åtlöje och på så sätt skapa "bra" tv. Tänk om tänk rätt produktionen!

Det är när Mos gör draget att ställa hos Bella..och spelar ut Smail som gör det värt att titta någon gång. När spelet vänder i gruppen.. när deltagare inte gör det förväntade. Då skall man premieras..det är själva grejen med att spela.
Att se Smail bli bortröstad TVÅ ggr men ändå kommer ut som en vinnare är ett totalt haveri för produktionen. Då är allt bottenlöst.
Citera
2017-10-07, 13:22
Medlem
Kiggzors avatar
Tycker Rebeccas låter precis som Malin Gramer när hon pratar, slut ögonen så kan ni omöjligt avgöra vem som är vem. Dock känns Rebecca Stella klart mer avslappnad och naturlig framför kameran.

Jag är så jävla trött på Bella så det finns inte, helt klart säsongens jobbigaste människa och verkar mer än lovligt trög. Hon tillför ingenting, hoppas verkligen hon får åka hem snart.

Annars är det verkligen det gamla gardet som gjort den här säsongen så oerhört mycket bättre än de senaste tre. De är ju, utöver Genri verkligen de enda med någon slags utstrålning över huvud taget. Trist att de måste paras ihop med så tråkiga tjejer. Hela det nya gänget känns som samma typer som deltagit de senare säsongerna. Någonting är allvarligt fel med produktionens casting, SÅ jävla svårt ska det väl inte vara att hitta självsäkra idioter? Jämför med persongalleriet i ex on the beach, som natt och dag. Det är faktiskt obegripligt hur dålig produktionen är, och att de inte själva verkar begripa vad de gör fel trots att klagomålen varit likadana på både twitter och flashback i flera år. Frågan är fan om inte deltagarna framför kameran är skarpare än de bakom den...
Citera
2017-10-07, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor
Tycker Rebeccas låter precis som Malin Gramer när hon pratar, slut ögonen så kan ni omöjligt avgöra vem som är vem. Dock känns Rebecca Stella klart mer avslappnad och naturlig framför kameran.

Jag är så jävla trött på Bella så det finns inte, helt klart säsongens jobbigaste människa och verkar mer än lovligt trög. Hon tillför ingenting, hoppas verkligen hon får åka hem snart.

Annars är det verkligen det gamla gardet som gjort den här säsongen så oerhört mycket bättre än de senaste tre. De är ju, utöver Genri verkligen de enda med någon slags utstrålning över huvud taget. Trist att de måste paras ihop med så tråkiga tjejer. Hela det nya gänget känns som samma typer som deltagit de senare säsongerna. Någonting är allvarligt fel med produktionens casting, SÅ jävla svårt ska det väl inte vara att hitta självsäkra idioter? Jämför med persongalleriet i ex on the beach, som natt och dag. Det är faktiskt obegripligt hur dålig produktionen är, och att de inte själva verkar begripa vad de gör fel trots att klagomålen varit likadana på både twitter och flashback i flera år. Frågan är fan om inte deltagarna framför kameran är skarpare än de bakom den...

Håller med! JÄTTEtråkiga människor som söker till paradise hotel numera. Det är ju bara fina flickor och pojkar som hoppas på publicitet så de kan släppa låtar / vara instagraminfluencers haha!

Det de inte fattar är att det är FÖR att tidigare deltagare släppt loss som de fått alla sina följare.. Inte för att de varit bra förebilder i tv-rutan under paradise hotel. Vem orkar följa Cornelia från ifjol? Vem är intresserad av hennes liv? Jämför med tex Saga Scott, henne vill man ju följa för att hon var en tickande bomb i programmet.
Citera
2017-10-07, 15:43
Medlem
francesthemutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Två tjejer skickade ut honom i samma parcermoni. Men ett oöppnat brev (där texten kan ändras) höll honom kvar. Uppenbart att mycket är riggat.

T.ex ordningen de går i parceremonin (får antagligen säga vem man kommer ställa sig bakom) eller att de inte fick välja kort utan ta i rad=produktionen la inte svarta kortet längst fram för då hade det inte blivit lika spännande och bra tv, självklart var det näst sist. Man försökte väl inte göra det för uppenbart genom att lägga det sist men blev nästan tvärtom.

Stör mig också på när de sitter och säger t.ex. "åh vad jobbigt med två tjejer bakom mig" när det uppenbarligen är inspelat efter i "bikten" eller vad man ska kalla det.

Ska vara ett spel men t.ex. Robin som vågade spela fick det emot sig pga. Ren otur eller produktionen. Så är det såklart Haidar som får komma tillbaka när de vet om att han och Johanna klickat (=större chans att han blir vald än t.ex. Robin) Sen ska såklart alla "spelare" gnälla på när andra spelar, hur tänker man då?

Håller med dig på alla punkter MEN sen bryr jag mig faktiskt inte så länge man får bråk, hat och intriger- Och det lyckas de faktiskt med.
Citera
2017-10-07, 20:42
Medlem
Ganonitos avatar
Vem försöker Niklas imponera på när han kallar sig själv för "Dirty Nick"? 12-åringar eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in