2018-02-09, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EMJ
Han kallar henne marschi eller marscha...om du ursäktar stavningen. Har inte ni nåt smeknamn eller ?
öhh jag tycker det framgår med klarhet att vi diskuterar smeknamnet i sig och inte "fenomenet smeknamn".
Citera
2018-02-11, 21:08
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Gillar verkligen programmets syfte.
Får många tips och inspiration i mycket av det dom gör.
Men fullständigt avskyr människorna i programmet. Kärringen är garanterat en riktig jävla satkärring om hon inte får som hon vill. Och jude gubben är så jävla tillgjord så hälften vore nog.
Men missar inte ett program
Citera
2018-02-20, 20:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Avsnittstrailern varna för att vi ska få se arbetet genom årstiderna, jag har missa tidigare säsonger men får man se när Gustav skottar snö på tomten (20000 hektar) om vintern? sätter upp fågelborde, arrangerar vidminter-kosläppet

"Man vill inte få in skit å bajs" hävda Marskit inför den stundande vintern?

Nån annan än jag? som blev besviken & häpen att Saffran visa sä va kvinna, neutrala Saffran väger ändå över åt manshållet, betydligt mer än Jean Marie LePen, Jean Marie Saffran LePen...det ska va ordning på torpet.

Marskit är helt känslokall & pragmatisk, Saffran är en oerhörd duktig vallhund, som därför borde få valpar...vi får hoppas att Marskits egna barn blir nått stort en dag.

Ofta man har okryddat sprit hemma Marskit

Hur ung tror ni den afghanska barnarbetaren är? någon som kände sig manad att bereda plats i sitt kök till ett hungrigt flyktingbarn efter Gustavs marxistiska vurpa
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-02-20 kl. 21:01.
Citera
2018-02-20, 20:34
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Avsnittstrailern varna för att vi ska få se arbeter genom årstiderna, jag har missa tidigare säsonger men får man se när Gustav skottar snö på tomten (20000 hektar) om vintern? sätter upp fågelborde, arrangerar vidminter-kosläppet

"Man vill inte få in skit å bajs" hävda Marskit inför den stundande vintern?

Nån annan än jag? som blev besviken & häpen att Saffran visa sä va kvinna, neutrala Saffran väger ändå över åt manshållet, betydligt mer än Jean Marie LePen, Jean Marie Saffran LePen...det ska va ordning på torpet.

Marskit är helt känslokall & pragmatisk, Saffran är en oerhörd duktig vallhund, som därför borde få valpar...vi får hoppas att Marskits egna barn blir nått stort en dag.

Visste redan att Saffran var tik och en spoiler(Läs inte spoilern om ni inte vill veta vad som händer):

Citera
2018-02-20, 20:40
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Visste redan att Saffran var tik och en spoiler(Läs inte spoilern om ni inte vill veta vad som händer):

Tackar & bockar för denna angelägna spoiler jag satt just och grubbla precis innan du svara..hm..kommer saffran få missfall på samtliga eller inte?
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-02-20 kl. 20:47.
Citera
2018-02-20, 20:41
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Tacjkar, det var inte så att jag satt och grubblade innan du svara..hm..kommer saffran få missfall på samtliga eller inte

Nu vet jag inte vad du tjorvar om. Vad baserar du detta på?
Citera
2018-02-20, 23:58
Medlem
Tål inte deras uppsyn. Känner bara hat.
Citera
2018-02-21, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag såg några minuter i afton, och de verkar positiva och sköna, om man kommer vidare från den där Ernst K-faktorn x 1000 som Mandelmannen ligger inne med. Samtidigt kan man ju inte annat än att undra om karln kompenserar för det genom att föredra riktigt grisiga BDSM-lekar eller nåt.

Hehe tänkte samma sak. Som filip och fredrik sa någon gång, det måste finnas ett mörker där nånstans.
Citera
2018-02-21, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pr0ph3t
Hehe tänkte samma sak. Som filip och fredrik sa någon gång, det måste finnas ett mörker där nånstans.
Dom gör mandelmassa med varan nä tycker dom är sköna.
Citera
2018-02-21, 23:06
Medlem
..Mandelmassa med varann 😂 du beskrev en hel tråd med ett fåtal ord.
Och det finns ett återkommande mörker ,
bakfyllan...eller lite skojfriskt bakis.
Citera
2018-02-25, 05:19
Medlem
twockos avatar
Vad trevlig, de har lyckats få in lite migration genom Akram en flykting från Afghanistan. Kan ni vara så snälla och sluta tvångsmata era tittare med denna skit. Varför kan inte Akram åka till Kina och tälja bambu till de där söta björnarna de har där?
Senast redigerad av twocko 2018-02-25 kl. 05:22.
Citera
2018-02-26, 16:35
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Jag tittar inte på den såpan. Han satt i tv och sa att man inte alls måste åka på semester utan det var bättre att stanna hemma. Sen enligt kvällstidningarna åker de själva på semester. Sån dubbelmoral gillar inte jag!

Förhandla om mer pengar från tv för att kunna ta semester. Hade folk struntat i att glo på programmet så hade tittarsiffrorna dalat och sakta gått i graven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in