2017-01-18, 19:22
Medlem
Krexuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
Finns det snus med kaffesmak? Det kanske skulle vara nt.
Catch hade ju en med cappuccino smak fr herrans massa r sedan men det blev aldrig ngon hit tydligen.
Citera
2017-01-18, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krexus
Catch hade ju en med cappuccino smak fr herrans massa r sedan men det blev aldrig ngon hit tydligen.

Epok har det
Citera
2017-01-18, 21:29
Medlem
MP-44s avatar
Ett riktigt kraftigt snus med s ren tobak som mjligt. Starkt som satan ska det vara. och MINST 24g per portionsdosa till rimliga pengar.
Citera
2017-01-24, 19:52
Medlem
DiamantTjuvens avatar
Ngot som jag nskar r 42g lsdosor i swedish match kvalite med hgre nikotinhalt n 0,8. Vi har ju General Ekstra Stark frn norrbaggarna men d jag avskyr general s skulle en ekstra stark verision av Grov eller Ettan vara varmt vlkommen.
Citera
2017-01-24, 19:56
Medlem
Krexuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MP-44
Ett riktigt kraftigt snus med s ren tobak som mjligt. Starkt som satan ska det vara. och MINST 24g per portionsdosa till rimliga pengar.
Hller med, frstr inte varfr tillverkarna vljer att smakstta alla starka snuser.
Citera
2017-01-25, 08:44
Moderator
Mr.Woodss avatar
"Havanna" frn Juan Flores Snus och Cigarrfabrik r verlgset allt annat!
Starkast, grvst och godast. Ren och okonstlad cigarrtobaksmak.
Kper ett par dosor p Lisebergs Julmarknad varje r trots att jag "slutat" snusa. Det hr helt enkelt julen till!
Citera
2017-01-25, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiamantTjuven
Ngot som jag nskar r 42g lsdosor i swedish match kvalite med hgre nikotinhalt n 0,8. Vi har ju General Ekstra Stark frn norrbaggarna men d jag avskyr general s skulle en ekstra stark verision av Grov eller Ettan vara varmt vlkommen.

Jag brukade snusa stark grov portion innan, den r lika stark som general portion extra strong, 16 mg nikotin.

Citera
2017-01-25, 20:19
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Ngot med kraftig rksmak som inte smakar kemiskt och har +20mg/g nikotin. Alternativ en liknande variant med kraftig smak av tjra, eller varfr inte en blandning av bda i en och samma. Det hade varit mycket intressant.
Citera
2017-01-25, 22:28
Medlem
idiamindadas avatar
Det enda som saknas r en tergng. En dosa ls SKALL vara 50g och inget annat. nnu hellre de avlnga som fanns fre min tid OCH bulk-psarna man kunde kpa en gng i tiden.
Sedan snka skatten s att man inte behver tveka p att vlja det minst skadliga sttet att bruka tobak.

Det var nog allt.
Citera
2017-01-25, 23:06
Medlem
Finns ett snus som heter oden, 200 spnn stocken hos alibaba p hrnet men den finns fan aldrig i vanlig butik. Stark och arisk!
Citera
2017-01-26, 02:18
Medlem
Provocative2.0s avatar
General Lttsaltat fattas.
Citera
2017-01-26, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelittlefriend
Finns ett snus som heter oden, 200 spnn stocken hos alibaba p hrnet men den finns fan aldrig i vanlig butik. Stark och arisk!

Citat:
Odens tillverkas av GN Tobacco Sweden och grs p snusfabriken i Bispgrden

Det dr med "arisk" det fr du kanske efterforska vidare,jag ska inte garantera ngot, men andelen "arier" som jobbar i biskopsgrden r nog ganska liten ?

fr vrigt finns det en hel uppsj av Odens
https://www.snusbolaget.se/odens/

Till topic.
Det saknas ett vanligt hederligt snus utan en massa ckliga smaker som man bara blir brutalt trtt p innan dosan r slut.
Har helt slutat kpa i butik, bestller i halvkilos pse av en gubbe som gr hemma.
Fyller p en plastdosa var tredje dag ungefr, resten frvaras i frys.
En pse ligger p 120:- och smakar som det ska, dvs snus.

I de fallen man vill ha/behver portion fr man klippa till ett kaffefilter (oblekt naturligtvis.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in