• 1
  • 2
2017-01-18, 11:28
Medlem
Vilken sorts snus tycker ni fattas i butikerna? Ngon ny smak eller ngot godare budgetsnus kanske?
Citera
2017-01-18, 12:13
Medlem
Stygotiuss avatar
Ett snus som inte r skadligt fr tandkttet kanske?

http://stingfreesnus.com/

"Sting Free snus"-lsningen r tydligen utlicensierad till Swedish Match, men finns ju inte att kpa.
Citera
2017-01-18, 12:18
Medlem
TobaksHasses avatar
Jag tycker utan tvekan att "Mrkbrunt" r ngot dom borde brja tillverka igen. r nog inte ngot snus jag saknat som det..
Annars skulle vl ett snus med smak av rter var lite roligt om det fanns.
Citera
2017-01-18, 15:23
Medlem
franges avatar
Tre Ankare och Rda Lacket finns inte kvar lngre, va? Var djvligt lnge sen jag sg ngon av de gamla klassikerna man har mnga nostalgiska minnen frn, i butik senast...
Citera
2017-01-18, 17:34
Medlem
olasvenssons avatar
Jag skulle vilja ha lingon-snus. Allts snus som smakar lingon.
Citera
2017-01-18, 17:37
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Tre Ankare och Rda Lacket finns inte kvar lngre, va? Var djvligt lnge sen jag sg ngon av de gamla klassikerna man har mnga nostalgiska minnen frn, i butik senast...

Jag kpte en Rda Lacket fr cirka tv r sedan och den var vidrig. Tror inte att Rda Lacket finns kvar idag. Min morfar snusade Rda Lacket.

Intressant med Tre Ankare som var frst med portionssnus och p den tiden snusade vldigt f portionssnus, idag r portionssnus vldigt vanligt.
Citera
2017-01-18, 17:44
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Jag kpte en Rda Lacket fr cirka tv r sedan och den var vidrig. Tror inte att Rda Lacket finns kvar idag. Min morfar snusade Rda Lacket.

Intressant med Tre Ankare som var frst med portionssnus och p den tiden snusade vldigt f portionssnus, idag r portionssnus vldigt vanligt.

Haha jo, det handlade vad jag minns om att den var s ltt att krama, nr man som fjunig moppepojke p det glada 90-talet skulle till att fubbla in en prilla

Det r vl inte smaken man saknar, utan det r mest av nostalgiska skl xD

Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Jag skulle vilja ha lingon-snus. Allts snus som smakar lingon.

Gteborg Lingon(smak) finns ju, men sen gr det ju att diskutera huruvida den r delikat eller inte...
Citera
2017-01-18, 17:47
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Gteborg Lingon finns ju, men sen gr det ju att diskutera huruvida den r delikat eller inte...

Jass det visste jag inte. Den mste jag testa
Citera
2017-01-18, 18:03
Medlem
Finns det snus med kaffesmak? Det kanske skulle vara nt.
Citera
2017-01-18, 18:36
Medlem
Ettan Xr!!!!
Citera
2017-01-18, 19:16
Medlem
UncleBerts avatar
Snus som ven innehll C och D vitamin. Skulle kunna marknadsfras som vinter snus eller ntt snt.
Citera
2017-01-18, 19:21
Medlem
Krexuss avatar
Tre Ankare Original Portion samt Rallarsnus.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in