• 2
  • 3
2017-01-26, 10:00
Medlem
-Zex-s avatar
Probe saknas
Citera
2017-02-10, 05:44
Bannlyst
Silver creek--Golden creek.....Micks mint.
Citera
2017-02-10, 06:00
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Önskar att dosorna kunde vara 50 gram igen som dom var förrr
Citera
2017-05-16, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Zex-
Probe saknas

Nordfront?
Citera
2017-05-19, 00:15
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krexus
Håller med, förstår inte varför tillverkarna väljer att smaksätta alla starka snuser.

Därför att starka snussorter främst vänder sig till rökare som är vana vid att få mycket nikotin i sig på kort tid därför är de smaksatta och i regel som white. Att pappret stoppar upp nikotinet särskilt när det är torrt är en annan sak.
Citera
2017-05-20, 14:14
Medlem
Yerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Det enda som saknas är en återgång. En dosa lös SKALL vara 50g och inget annat. Ännu hellre de avlånga som fanns före min tid OCH bulk-påsarna man kunde köpa en gång i tiden.
Sedan sänka skatten så att man inte behöver tveka på att välja det minst skadliga sättet att bruka tobak.

Det var nog allt.

Håller med, sänk skatten för i helvete
Citera
2017-05-28, 15:46
Medlem
ts.nows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1912
Det där med "arisk" det får du kanske efterforska vidare,jag ska inte garantera något, men andelen "arier" som jobbar i biskopsgården är nog ganska liten ?

Det är en viss skillnad på Bispgården som ligger i Jämtland och Biskopsgården.

Förövrigt saknar jag hur blöta snusen var för (5?) år sedan. Tycker mig känna att det skett en stor förändring på gamla hederliga general/ettan/grov de senaste åren. I början av min karriär så var snusen mycket blötare och hade bättre smak. När jag besökte Swedish match butiken köpte jag en två dagar gammal dosa, även dom var torra och tråkiga.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in