2017-06-30, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Kvinnor bär ju gener från sina fäder som barnen sen också ärver.
Så det är nog omöjligt att hitta en kvinna utan en annan mans gener i sig.

Oj, nu börjar jag undra. Hur tror du att mannens gener gör bebisar?
Citera
2017-06-30, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anarkhos
Jaha, om det nu hade varit sant för oss människor, tror du det hade stoppat dagens depraverade kvinnor eller? Att de plötsligt hade tänkt om och börjat leva med någon sorts moral?

Tvärtom, snarare "må bäste man vinna!"
Citera
2017-06-30, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
har en teori.
personer som liknar sin pappa, på utseende o personlighet osv, har mammor som inte knullat runt mycket?

Ring Nobelkommittén!!!
Citera
2017-06-30, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det kan ju förklara varför slampiga morsor får slampiga döttrar. Naturen är underbar på att skallra bort svaga människor och djur.

Och horiga karlar får horiga söner?
Citera
2017-06-30, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
har en teori.
personer som liknar sin pappa, på utseende o personlighet osv, har mammor som inte knullat runt mycket?

oj, det lät vetenskapligt. Utveckla
Citera
2017-06-30, 19:21
Medlem
Citat:
Jaha, om det nu hade varit sant för oss människor, tror du det hade stoppat dagens depraverade kvinnor eller? Att de plötsligt hade tänkt om och börjat leva med någon sorts moral?

Vad gör vi med alla depraverade män? Själv har jag en tanke att vi låter dem göra de är bäst på. Döda andra. Typ i Syrien. Till depraverade män hör - kvinnomisshandlare, pedofiler, mördare, gängmedlemmar, våldtäktsmän och slutligen män som ligger runt utan kondom.

Sen så kanske vi borde tänka på hur vi ska straffa kvinnor....hmm.. nä just ja. De är OFFER, inte gärningsmän.
Citera
2017-06-30, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Aha det är därför feminazis (feminister som har fått för lite kuk) är så ologiska och rabiata? De har alltså inte så mkt manligt DNA i sig

Inte deras fel att ni har för små kukar
Citera
2017-06-30, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Alla kvinnor som druckit av min dyrbara säd har blivit vackrare, friskare, och gladare. Mitt statistiska underlag inkluderar tyvärr inte andra män.

Fråga - blir de manligare eller kvinnligare?
Citera
2017-06-30, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Tänk dej alla dessa gangbang brudar som tar stock i alla hål....trevligt för Faderkandidaten att granska "sin" bajsbruna unge,och undra vilken slags bajsblandning den bär på....

jag känner mig mer orolig för barnets iq än ras faktiskt. Ni är ju helt dumma i huvet. Ser er framför mig i en sliten manchesterfotölj med nätbrynja och med ena näven i anus. *kräks*
Citera
2017-06-30, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defaitist
Intressant teori. Är detta ett starkt argument att övertala kvinnor att praktisera mer analsex?

Ja om du vill ha sex med fröken IQ 0
Citera
2017-06-30, 19:43
Medlem
Citat:

och det morala sättet att leva är att sätta på dig?
Citera
2017-06-30, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetruth103
Typisk feminist som har irrationellt beteende och undviker fakta om hur kroppen fungerar för att gagna sitt egna perversa beteende. Därför är samhället helt utom kontroll då liknande feminister får makt av styrande. Det finns en anledning till varför religioner skapades för att styra den perversa kvinnan så att familjerna och samhället blev fungerande.

oj, nu tog du väl i lite. Såååå knäpp är du väl inte? Så att du måste dels vara troende, okunnig och sen dessutom som grädden på moset inte veta hur du ska få en kvinna att älska dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in