2017-01-15, 22:27
Medlem
Hej!

Mannens spermier, hans celler och DNA absorberas av kvinnokroppen och man har i studier hittat manligt DNA till och med i gamla döda kvinnors hjärnor!!
Det här är nog ett känsligt ämne för kvinnor som uppmuntrar unga kvinnor att vara promiskuösa och inte skydda sin sexuella integritet och kropp. Personligen tycker jag både män och kvinnor idag borde sätta ett högre värde på sig själva. Men men. Följande studier visar att mannens spermier inte bara är något man kan tvätta bort, utan hans DNA och celler bokstavligen lever i kvinnans kropp och kan leva kvar i kvinnokroppen i resten av hennes liv.

Male microchimerism in the Human Female Brain

Andra mäns DNA efter aborter är kvar..

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/16084184/

Studie om flugor bevisar att honan absorberar DNA från sin tidigare partner till nästa avkomma med annan fluga

Ny studie från Danmark forskar om manligt dna i danska flickor:
http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/19381956.2016.1218583

Sperma påverkar kvinnans gener och beteende
https://www.newscientist.com/article/mg22730313-500-semen-has-controlling-power-over-female-genes-and-behaviour/

Finns mer. Med andra ord: Mänsklig sexualitet är betydligt mer komplicerad än vad vi får veta av feminister och andra påträngande organisationer.
Senast redigerad av Geakmo 2017-01-15 kl. 22:46.
Citera
2017-01-15, 22:30
Medlem
fyfan de låter konstigt/galet.
Citera
2017-01-15, 22:31
Medlem
Jo, har jag vetat ett tag. Men detta vill man helst inte prata om.
Citera
2017-01-15, 22:36
Avslutad
HAHAHAHAHAH
Eller hur
Citera
2017-01-15, 22:38
Medlem
Det säkraste är att gifta sig med en kvinna som är oskuld.
Citera
2017-01-15, 22:39
Medlem
Det kommer säkert att användas för att upptäcka ev otrohet. Bara tidsfrån tills det.
Citera
2017-01-15, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
HAHAHAHAHAH
Eller hur

Här är översättningen från google translate:

"Tillsammans med uppgifter som visar förekomsten av manligt DNA i cerebrospinalvätskan [32], våra resultat tyder på att foster-DNA och troliga celler kan passera blod-hjärnbarriären (BBB) och uppehålla sig i hjärnan. Förändringar i BBB permeabilitet inträffar under graviditet [33] och kan därför ge en unik möjlighet för etablering av Mc i hjärnan. även unika för vår studie är resultaten som man Mc i den mänskliga kvinnliga hjärnan är relativt frekvent (positiv i 63% av patienterna) och distribueras i flera hjärnregioner , och är långlivat över människans livslängd (den äldsta kvinnliga i vilka manligt DNA detekterades i hjärnan var 94 år). "
Citera
2017-01-15, 22:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Geakmo
Här är översättningen från enegelska:

"Tillsammans med uppgifter som visar förekomsten av manligt DNA i cerebrospinalvätskan [32], våra resultat tyder på att foster-DNA och troliga celler kan passera blod-hjärnbarriären (BBB) och uppehålla sig i hjärnan. Förändringar i BBB permeabilitet inträffar under graviditet [33] och kan därför ge en unik möjlighet för etablering av Mc i hjärnan. även unika för vår studie är resultaten som man Mc i den mänskliga kvinnliga hjärnan är relativt frekvent (positiv i 63% av patienterna) och distribueras i flera hjärnregioner , och är långlivat över människans livslängd (den äldsta kvinnliga i vilka manligt DNA detekterades i hjärnan var 94 år). "
Du får gärna komma med dina påståenden hur mycket du vill, jag tror inte på det alls. Aldrig hört något så dumt
Citera
2017-01-15, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Du får gärna komma med dina påståenden hur mycket du vill, jag tror inte på det alls. Aldrig hört något så dumt

Du får välja att inte tro på forskning, det förändrar fortfarande inte verkligheten när det gäller människans sexualitet och biologi.
Citera
2017-01-15, 22:50
Medlem
Taurus-s avatar
TS skriver om Telegony, bara att googla. En teori som var stor i Sovjet, då man förkastade den moderna genetiken som ett västerländskt påhitt.

Numer är denna teori död, trodde jag?
Citera
2017-01-15, 22:51
Medlem
pandaees avatar
Wow, spännande som attan. Som kvinna känner jag hur det börjar krypa i kroppen...
Citera
2017-01-15, 22:55
Medlem
Ash-hadus avatar
Intressant, vad är det som gör att vi inte gör några omfattande studier på ämnet?
För det här är något jag definitivt skulle vilja veta mer om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in