Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Ja, Israelfrågan är bra på det sättet för det är huvudfrågan för dem som kontrollerar amerikanska presidenter. De har massa andra intressen också men Israel är nr 1. Det betyder att om en amerikansk president avviker från kraven i Israelfrågan så är han inte styrd i någon fråga. Så absolut är det ett tecken på att Trump är okontrollerbar.
Men: Nånting hände mellan Syrienattacken och Comeysparken. Då var Trump någon annan. Var han kontrollerad då, men något gjorde att det släppte? Vet inte, men den frågan är en av de intressantaste frågorna i modern historia.
Och: Om nånting hände som gjorde att Trump kunde kontrolleras då - så finns det risk att det kan hända igen.
Daily Stormer har en väldigt intressant artikel om det här:
https://www.dailystormer.com/having-been-completely-silent-for-five-weeks-the-entire-russian-conspiracy-super-team-returns-in-ful l-force/
Det kan ju bara vara skådespeleri. Jag tror att det har med att han testade att vara någon annan. Att spränga Syrien gillades av globalisterna och Demokraterna samt Demokraternas väljare. Däremot ogillades det av resten.
Jag tror helt enkelt att när Trump inte görs som det sägs så försöker globalisterna sätta dit han, oavsett om han är skyldig eller inte. I detta fall är han oskyldig.
För att kapa hydrans huvud så sparkades Comey. Men Trump har just väckt globalisternas monster. Trump kommer garanterat att få hugga av fler huvud.
Så länge mexiko håller sig utanför USA, USA samarbetar med Ryssland och spränger bort IS. Då är jag nöjd med Trump. Nordkorea förtjänar en smäll också.