2017-04-27, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Hur som helst, problemet just nu med Trump är att han har sålt sin själ till judarna. Detta började redan under kampanjen. Han sa rakt upp i ansiktet till republikanska judar att han inte ville ha deras pengar, sedan började han vattna ur här och där till den graden att Jared Wormtongue Kushner är USA:s president idag. Trump gick från America First till Israel First. Detta innebär att nästa amerikanska president efter Trump kommer att vara helt genuin och hardcore i förhållande till judefrågan, och helt enkelt inte ställa upp på ett enda krav från Israel lobbyn. Judarna har tillsvidare bara lånat lite extra tid med Trump. Kanske kommer Trump att få tillbaka hans cojones efter nästa presidentperiod då han inte behöver oroa sig över omval osv, men vad vi kan räkna med under de närmsta fyra åren, är att ifall judarna knäpper fingrarna och beordrar Trump att starta ett krig mot Iran, eller en Dubya-style invasion av Syrien, osv, så kommer han göra det. Och vägrar han till en början så kommer judarna bara att köra med Marty McFly metoden: kalla honom chicken/yellow, och efter det så lyder Trump.

Men ärligt, var det inte rätt naivt ändå att tro att nån som gift bort sina barn till judar skulle vara nåt annat än en falsk, svag kappvändare? Jag tror inte Trump var ärlig nånstans på vägen alls, han visste bara väldigt väl vilka knappar han skulle trycka på för att vinna. Han hade aldrig några riktiga planer på att vara nåt annat än det han visat sig vara idag. Ens barn är det närmaste man har, vem man gifter bort dem till säger väldigt mycket. Du är väl syrian av dina inlägg att döma, skulle du då lita på nån som sa hej jag är syrian, mina barn är visserligen bortgifta till muslimer men rösta på mig ändå, jag står på er sida?

Var det inte du som skrev nånstans att Trump riskerar att mördas av de som röstade på honom, om han skulle visa sig vara en falsk svikare? Till nästa presidentval har ändå den demografiska förändringen gått så långt i USA att en provit kandidat omöjligen kommer att kunna väljas. USA är kört, samma sak med hela västeuropa egentligen.

Det är större sannolikhet tror jag att nästa president kommer att vara en 100% judisk hardcorejude. Rahm Emanuel kanske?
Senast redigerad av Agens56 2017-04-27 kl. 19:51.
2017-04-27, 20:17
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Men ärligt, var det inte rätt naivt ändå att tro att nån som gift bort sina barn till judar skulle vara nåt annat än en falsk, svag kappvändare? Jag tror inte Trump var ärlig nånstans på vägen alls, han visste bara väldigt väl vilka knappar han skulle trycka på för att vinna. Han hade aldrig några riktiga planer på att vara nåt annat än det han visat sig vara idag. Ens barn är det närmaste man har, vem man gifter bort dem till säger väldigt mycket. Du är väl syrian av dina inlägg att döma, skulle du då lita på nån som sa hej jag är syrian, mina barn är visserligen bortgifta till muslimer men rösta på mig ändå, jag står på er sida?

Var det inte du som skrev nånstans att Trump riskerar att mördas av de som röstade på honom, om han skulle visa sig vara en falsk svikare? Till nästa presidentval har ändå den demografiska förändringen gått så långt i USA att en provit kandidat omöjligen kommer att kunna väljas. USA är kört, samma sak med hela västeuropa egentligen.

Det är större sannolikhet tror jag att nästa president kommer att vara en 100% judisk hardcorejude. Rahm Emanuel kanske?
Han fördummar alla som påpekar detta, nämligen att det är dumt att tro att Trump skulle upphöra med stödet till Israel eller vara mindre interventionisitisk med tanke på att Trump den mest pro-israeliska hållning av presidentkandidater de senaste åren (och då tänker jag på de som hamnar i "final").

Han har flera gånger haft fel "prognoser" så det är inget att förlita sig på.
2017-04-27, 22:08
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Men ärligt, var det inte rätt naivt ändå att tro att nån som gift bort sina barn till judar skulle vara nåt annat än en falsk, svag kappvändare?
Vad jag hoppades på med att Trump omringade sig av judar, var att de skulle styra honom i rätt riktning i miljöfrågan, och eventuellt även cannabisfrågan (judar är bra i både miljö- och cannabisfrågan). Nu har det ju inte gått 4-8 år än, men istället verkar vi få det tvärtom: Trump får fortsatt fritt spelrum att knulla sönder miljön,* medan allt annat som Trump förespråkade som faktiskt var bra, får Trump inte igenom överhuvudtaget. Istället för win-win blev det alltså lose-lose, när Trump omringade sig med judar som Icahn, Kushner osv. Antagligen är detta Trump's straff för att han trotsade AIPAC i en del frågor som Assad/Putin, nej till muslimsk/mexikansk invandring osv. Så straffet för Trump är att hans "legacy" kommer att bli ihågkommen som skit rakt igenom. Ingen bra politik överhuvudtaget. Detta är en bra guilt by association som judevänstern kommer att stämpla i ansiktet på nästa amerikanska presidentkandidat som förespråkar en pro-vit/västerländsk politik, "du kommer vara precis som Trump, du vill bara förstöra miljön och starta världskrig mot Ryssland, Hitler II!", typ den sortens retorik kommer nästa republikan att brännmärkas med. Du vet, ungefär som katastrofen Dubya, fan vad republikanerna blev brännmärkta av den iDioten, och hade inte Trump anklagat Bushadministrationen för att ha ljugit om WMDs osv, är det inte alls lika säkert att han hade vunnit över Hillary.

* Donald Trump Is F***ing Our Planet, Happy Earth Day!
https://www.youtube.com/watch?v=hiYscoxJHL8

Citat:
Jag tror inte Trump var ärlig nånstans på vägen alls
Nja, jag tror faktiskt att Trump var ärlig i mångt och mycket, varför skulle Trump annars förespråka bra grejer som han fick utstå så mycket skit för, och som han inte vek sig för under kampanjen? Lögnare vänder kappan efter vinden direkt så fort de märker att det inte är populärt att tycka så, du vet, ungefär som Jeb Bush. De konsulterar med deras pollsters som hela deras kampanjbudget går åt för att betala, medan Trump var för snål för pollsters, så han sa bara rakt ut vad han tyckte och fick MSM emot sig.

Citat:
han visste bara väldigt väl vilka knappar han skulle trycka på för att vinna.
Det är inte svårt att vinna ett amerikansk presidentval genom att säga rätt saker och vad folk vill höra. Jag menar ärligt talat nu, seriöst, hur svår tror du att Hillary var att utmanövrera? Hade det inte varit för alla mexare i Kalifornien så hade Trump vunnit den populära rösten också.

Citat:
Han hade aldrig några riktiga planer på att vara nåt annat än det han visat sig vara idag.
Det tror jag faktiskt att han hade. Trump är ju trots allt narcissist och han vill bli ihågkommen som en bra president av eftervärlden. Problemet är väl det att han inte orkar tänka för djupt (han är ju trots allt en iPhonemänniska i grunden), och låter hans judiska partners (Michael Cohen, Carl Icahn osv) sköta det mesta (det är väl så han har blivit miljardär), och nu gör Kushner och company lite som de vill i vita huset. Därav spårade Trump ur nyligen när han började bomba Syrien.

Citat:
Ens barn är det närmaste man har, vem man gifter bort dem till säger väldigt mycket.
Visst är det så. Hillary's enda barn, Chelsea Clinton, är gift med en jude, så vad var skillnaden menar du?

Citat:
Du är väl syrian av dina inlägg att döma, skulle du då lita på nån som sa hej jag är syrian, mina barn är visserligen bortgifta till muslimer men rösta på mig ändå, jag står på er sida?
Hillary's högra hand är Huma Abedin, en pakistansk muslim uppväxt i Saudiarabien. Så nej, Hillary för mig var inte att föredra framför Trump.

Citat:
Var det inte du som skrev nånstans att Trump riskerar att mördas av de som röstade på honom, om han skulle visa sig vara en falsk svikare?
Har svårt att tro eller komma ihåg att jag skrev något liknande. Däremot skrev jag att Trump mycket väl skulle kunna avrättas JFK-style (vilket ju givetvis inte skedde av JFK:s väljare) av oppositionella vänsterextremister och liknande pack.

För övrigt, angående det, så är det här klippet sevärt:

#RegressiveNews: Has Trump Been Compromised?
https://www.youtube.com/watch?v=GS7G9TxUt50

Citat:
Till nästa presidentval har ändå den demografiska förändringen gått så långt i USA att en provit kandidat omöjligen kommer att kunna väljas. USA är kört, samma sak med hela västeuropa egentligen.
Om så är fallet kommer det ju givetvis att bli väpnad revolution i USA. De är ju beväpnade till tänderna där, till skillnad från västra Europa, eller boerna i Sydafrika osv.

Citat:
Känns rätt osannolikt, men visst, allt är väl möjligt. Bernie Sanders klarade inte ens av att vinna över Hillary liksom, hade Bernie varit yngre och sett bra ut, ja då kanske han hade vunnit valet. Rahm Emanuel ser ut som en nazikarikatyr av der ewige.
Senast redigerad av EliasAlucard 2017-04-27 kl. 22:10.
2017-04-27, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Vad jag hoppades på med att Trump omringade sig av judar, var att de skulle styra honom i rätt riktning i miljöfrågan, och eventuellt även cannabisfrågan (judar är bra i både miljö- och cannabisfrågan).

Varför är de då bra i miljöfrågan kan man undra. Vad tjänar de på att vara miljövänliga? Det är ändå världens mest urbana folk vi talar om, de gör ofta narr av folk som lever på landsbygden osv.

Citat:
Nu har det ju inte gått 4-8 år än, men istället verkar vi få det tvärtom: Trump får fortsatt fritt spelrum att knulla sönder miljön,* medan allt annat som Trump förespråkade som faktiskt var bra, får Trump inte igenom överhuvudtaget. Istället för win-win blev det alltså lose-lose, när Trump omringade sig med judar som Icahn, Kushner osv.

Antagligen vill han inte ens få igenom sina saker då, varför annars omge sig med dessa människor? Är han verkligen så korkad menar du, att han inte fattar vem det är han omger sig med?

Citat:
Antagligen är detta Trump's straff för att han trotsade AIPAC i en del frågor som Assad/Putin, nej till muslimsk/mexikansk invandring osv. Så straffet för Trump är att hans "legacy" kommer att bli ihågkommen som skit rakt igenom. Ingen bra politik överhuvudtaget.

Jo men han har väl svängt 180 grader vad gäller Assad/Putin och släpper han resten också, om han inte redan gjort det, så har jag svårt att se varför han... eller jo vänta du menar väl kanske att de straffar honom retroaktivt för att han hade mage att trotsa AIPAC? Och om han ens fattar själv att han straffas är väl kanske oviktigt, det viktiga är väl att statuera exempel för efterkommande kandidater.

Citat:
Nja, jag tror faktiskt att Trump var ärlig i mångt och mycket, varför skulle Trump annars förespråka bra grejer som han fick utstå så mycket skit för, och som han inte vek sig för under kampanjen? Lögnare vänder kappan efter vinden direkt så fort de märker att det inte är populärt att tycka så, du vet, ungefär som Jeb Bush.

Han fick skit, visst, men han kan ha varit smart nog att fatta att många skulle rösta på honom just för att han fick så mycket skit av MSM. Han lanserade trots allt sig själv som outsiderkandidaten, den omutlige och oköpte. Då är det nog bara bra att man får skit kastad på sig av MSM eftersom ens anhängare då tänker "aha han måste vara bra om han är hatad av våra fiender".

Citat:
Det är inte svårt att vinna ett amerikansk presidentval genom att säga rätt saker och vad folk vill höra. Jag menar ärligt talat nu, seriöst, hur svår tror du att Hillary var att utmanövrera?

Hade Trump lanserat sig som ganska nära Hillary och sagt saker som är politiskt korrekta osv, då hade de flesta tyckt att "nej det här klingar falskt", eftersom Trump trots allt har en väldigt stark image som just en outsider och något av en provokatör. Hade han varit för lik Hillary under kampanjen så hade nog många undrat varför de ska rösta på nån som är nästan som Hillary men med mycket mindre erfarenhet av politik.

Citat:
Det tror jag faktiskt att han hade. Trump är ju trots allt narcissist och han vill bli ihågkommen som en bra president av eftervärlden. Problemet är väl det att han inte orkar tänka för djupt (han är ju trots allt en iPhonemänniska i grunden), och låter hans judiska partners (Michael Cohen, Carl Icahn osv) sköta det mesta (det är väl så han har blivit miljardär), och nu gör Kushner och company lite som de vill i vita huset. Därav spårade Trump ur nyligen när han började bomba Syrien.

Tror du verkligen att han tänker så långt som till sitt eftermäle? Det tror inte jag, jag tycker det verkar som att han är en extremt ytlig typ som bara bryr sig om det kortsiktiga. Pengar och makt är nog allt för honom, precis som för Berlusconi.

Citat:
Visst är det så. Hillary's enda barn, Chelsea Clinton, är gift med en jude, så vad var skillnaden menar du?

Poängen är att det var naivt att tro att någon som gift bort sina barn till judar skulle ha något emot dem och motverka deras intressen. Att sedan även Clintons gift bort sin unge till en jude har väl inget med Trump att göra? Trumps ungar blir ju inte mindre bortgifta med judar bara för att Hillarys unge också är det.

Citat:
Hillary's högra hand är Huma Abedin, en pakistansk muslim uppväxt i Saudiarabien. Så nej, Hillary för mig var inte att föredra framför Trump.

Nej men min poäng var att man borde fattat redan på ett tidigt stadium att det skulle sluta så här. Om Trump varit syrian och gift bort sina barn till iranska och kurdiska muslimer, skulle du då lita på honom och rösta på honom bara för att han sa "jag är syrian, jag företräder er och era intressen"?

Citat:
Har svårt att tro eller komma ihåg att jag skrev något liknande. Däremot skrev jag att Trump mycket väl skulle kunna avrättas JFK-style (vilket ju givetvis inte skedde av JFK:s väljare) av oppositionella vänsterextremister och liknande pack.

För övrigt, angående det, så är det här klippet sevärt:

#RegressiveNews: Has Trump Been Compromised?
https://www.youtube.com/watch?v=GS7G9TxUt50
¨

Ja det var nog nån annan som skrev det, jag minns fel.

Och efter att ha sett klippet med Trumps skakiga framträdande så är jag nog benägen att tro att han faktiskt hotats till livet. Känner plötsligt lust att bara radera allt det jag skrivit ovan, men eftersom du är flashbacks i särklass intelligentaste skribent låter jag det stå kvar så att du kan slakta mina argument om det nu behövs.

Helt uppriktigt, man ser och hör på Trump i det där klippet att han inte är sig själv. Men då undrar jag, hur framförs ett sånt hot som han utsatts för? Han borde väl ha fattat själv att sånt skulle kunna komma och även den minst naiva president borde väl spela in allting som sägs i hans närhet, inte minst med dagens mobiltelefoner är det ju enkelt gjort och man behöver i stort sett bara just en mobil. Har du några teorier om hur hoten mot honom har framförts?

Blev jag dödshotad som president skulle jag hålla en presskonferens där jag berättade exakt vilka det var som framfört hoten och varför de gjort det. Då skulle ju eftervärlden lättare kunna lägga ihop två och två, om jag skulle bli mördad. Kanske skulle de inte våga mörda mig då? Och även om jag blev mördad, eller kanske särskilt då, skulle det kanske inte vara värt det med tanke på att folk då äntligen kanske skulle vakna upp och få en inblick i vem det är som faktiskt styr landet? "Jag har ändå levt största delen av mitt liv och kan min död leda till nåt gott för eftervärlden så varför inte", så skulle jag tänka. Men det är jag det. De flesta är väl typ skitskraja för döden.

Trump verkar rätt rädd av sig också, tänk på hur skraj han såg ut att bli när nån fjant rusade mot honom under ett tal. Han såg verkligen rädd ut där. Han är väldigt rädd för att dö helt enkelt tror jag.

Citat:
Om så är fallet kommer det ju givetvis att bli väpnad revolution i USA. De är ju beväpnade till tänderna där, till skillnad från västra Europa, eller boerna i Sydafrika osv.

Ja det vore enda hoppet i så fall, för den demografiska utvecklingen känner du ju mycket väl till. Tror du verkligen det är sannolikt att en provit, judekritisk kandidat skulle vinna ett val om 4-8 år? De flesta vita begriper sig ju förresten inte ens på judefrågan.
2017-04-28, 11:49
Medlem
Ola Schuberts avatar
Mycket om judars "inflytande" i denna tråd om amerikansk utrikespolitik. Judarna måste ju då vara rena "übermenchen" med tanke på det inflytande som tillskrivs dem av vissa debattörer i denna tråd och att det faktiskt bara finns runt 14 miljoner judar i hela världen.

Tyvärr så är jag inte en av dem, för då kanske jag skulle vara ytterligare lite smartare med några IQ poäng till, åtminstone om jag vore en jude med rötter ifrån den europeiska medeltiden.

Trump är en värdeinvalidiserad de facto fascist som lärt av Hitlers tidiga tal. Men han är så värdeinvalidiserad att det påverkat hela hans förstånd, inklusive IQ. Det är därför han är så lätt manipulerad och inte kan driva sin egen linje, även om man skulle vilja det.

Detta är dock mycket bra för oss:

Det kanske blir ett TTIP avtal mellan EU och USA
USA verkar stå fast vid det militära samarbetet med Sverige
NAFTA skall bara omförhandlas.
De asiatiska staterna står i kö för att få skriva under frihandelsavtal med EU
Trump känner sig tvingad att markera hårt emot Ryssland
USA håller inte längre på att gulla med Nordkorea

Tja, det kan t.o.m bli bättre än om Clinton vunnit valet.
2017-04-28, 13:57
Medlem
zergrushs avatar
I serien "saker Donald inte har en jävla aning om" (vet inte vilket avsnitt i ordningen...):

Han ska fixa fred i Israel/Palestina!
http://thehill.com/policy/international/middle-east-north-africa/331030-trump-no-reason-israel-palestine-lack-peace
Citat:
Ursprungligen postat av Förenta Staternas president
There's no reason for them not to be at peace. None.
Så vänta bara! Jared Kushner är satt på fallet!
2017-04-28, 14:20
Medlem
Skojarns avatar
Finns väl andra sätt att hota Trump än med döden. Typ genom att med ett brett kontaktnätverk avsluta så mycket handel med hans olika bolag eller sätta politiskt stopp för dess expansion/bygglov, stoppa krediter/avbryta krediter vid omförhandling etc i den mån att imperiet kollapsar och skämmer ut släkten. Vem vet hur skuldsatt han är också efter presidentkampanjen.

Men att starkare krafter utövar påtryckning och lyckas är klarlagt. Först Obama som tvärvände och blev globalistisk nickedocka och nu även Trump. Jag vet inte hur vi kan ta oss ur detta. Eller var vi hade varit utan Putin som motpol.
2017-04-28, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojarn
Men att starkare krafter utövar påtryckning och lyckas är klarlagt. Först Obama som tvärvände och blev globalistisk nickedocka och nu även Trump. Jag vet inte hur vi kan ta oss ur detta. Eller var vi hade varit utan Putin som motpol.
Med Obama var det snarare så att han inte valdes på något program, utan som en personifikation av "hope and change". Trump valdes på ett väldigt detaljerat program som han har backat ifrån i snart alla dess delar. Sveket är astronomiskt.

Till ett annat ämne: Trump kräver att Sydkorea ska betala en miljard dollar för ett missilförsvarssystem som USA håller på att sätta upp i landet. Sydkorea säger till honom att go fuck himself.

Det finns nämligen ett avtal sedan 50-60 år tillbaka som noga reglerar hur kostnaderna fördelas mellan USA och Sydkorea när det gäller försvaret. Trump tror han kan ringa runt till suveräna stater och kräva dem på pengar som någon annan maffiaboss, men så funkar det inte i världen. Inte ens ett skitland som Albanien skulle böja sig om Trump ringde och krävde pengar.

Ju mer har håller på så här med att kräva pengar och ställa ut ultimatum till Kina och Ryssland som de skiter fullständigt i, desto mer eroderas hans och USA:s position i världen. Trump håller på att bli ett stort skämt både på hemmaplan och i världen i stort.

http://www.france24.com/en/20170428-seoul-rejects-trump-demand-it-pays-missile-system
2017-04-28, 17:06
Medlem
Skojarns avatar
Hur tror ni att tongångarna går hos USAs militär på golvnivå och ovanför? Moral och enighet verkade vara rätt hög när War on Terror påbörjades för femtontalet år sedan. Under Balkankrigen arbetade man säkert enigt med, innan internet och när man ändå hade förtroende för media.

Men nu när terror och misär bara breder sig ut ju mer USA är och pillar i det - nog måste det vara bittert både för meniga och befälhavare? Att ha ISIS framför sig men inte få bomba dem - tex deras oljetransporter som löpte fritt i flera år. Min uppfattning är att många militärer röstade på Trump för att avsluta vansinnet och åtminstone få döda terrorister om de ändå ska vara i krig.

Nu har dom åter order att låta terroristerna vara och bekämpa terroristernas fiender istället, tex Bashar och Putin.

Vill gemene man inom deras militär ha en konfrontativ linje mot Ryssland eller vill dom börja känna att de gör en god sak? Det måste ju vara rejäla slitningar inom deras militär precis som i Wehrmacht när kamanjerna övergick från ärofull revansch till okontrollerat vansinne?
2017-04-28, 17:10
Medlem
arbetets avatar
Om det här stämmer så väcker det ju visst hopp om Trumpadministrationen:

State Dept. wants Haley to get approval for public remarks: report

Citat:
The State Department is reportedly urging U.S. Ambassador to the United Nations Nikki Haley to get her remarks cleared with Washington before making official public statements.
According to The New York Times, an email drafted by State Department diplomats asked Haley's office to rely on pre-written “building blocks” when preparing for her remarks.
The email maintained that her comments should be “re-cleared with Washington if they are substantively different from the building blocks, or if they are on a high-profile issue such as Syria, Iran, Israel-Palestine, or [North Korea].”

http://thehill.com/homenews/administration/331016-state-dept-wants-haley-to-get-approval-for-public-remarks

Bete sig som en Drama Queen och visa fejkade bilder på gasade bebisar håller inte på den internationella arenan.
2017-04-28, 17:37
Medlem
TheStifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Mycket om judars "inflytande" i denna tråd om amerikansk utrikespolitik. Judarna måste ju då vara rena "übermenchen" med tanke på det inflytande som tillskrivs dem av vissa debattörer i denna tråd och att det faktiskt bara finns runt 14 miljoner judar i hela världen.

Tyvärr så är jag inte en av dem, för då kanske jag skulle vara ytterligare lite smartare med några IQ poäng till, åtminstone om jag vore en jude med rötter ifrån den europeiska medeltiden.

Trump är en värdeinvalidiserad de facto fascist som lärt av Hitlers tidiga tal. Men han är så värdeinvalidiserad att det påverkat hela hans förstånd, inklusive IQ. Det är därför han är så lätt manipulerad och inte kan driva sin egen linje, även om man skulle vilja det.

Detta är dock mycket bra för oss:

Det kanske blir ett TTIP avtal mellan EU och USA
USA verkar stå fast vid det militära samarbetet med Sverige
NAFTA skall bara omförhandlas.
De asiatiska staterna står i kö för att få skriva under frihandelsavtal med EU
Trump känner sig tvingad att markera hårt emot Ryssland
USA håller inte längre på att gulla med Nordkorea

Tja, det kan t.o.m bli bättre än om Clinton vunnit valet.

Källa på att han är fascist eller sätter du bara epitet på honom för att du är globalist? Länka gärna källor
2017-04-28, 19:31
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Om det här stämmer så väcker det ju visst hopp om Trumpadministrationen:

State Dept. wants Haley to get approval for public remarks: report

http://thehill.com/homenews/administration/331016-state-dept-wants-haley-to-get-approval-for-public-remarks

Bete sig som en Drama Queen och visa fejkade bilder på gasade bebisar håller inte på den internationella arenan.
Ja, bra. Andra gången på kort tid nu som Trump markerar mot Haley.

Här spekulationer kring att Bannon är tillbaka på banan:

Bannon reasserts influence in 100-days push

http://thehill.com/homenews/administration/330987-bannon-reasserts-influence-in-100-days-push

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in