2017-05-18, 04:14
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
Trump har inget att frukta, han är ren. Han säger själv att det är bra att en särskild åklagare får bevaka saken. Möjligen är det en prestigeförlust för Trump. Alla nöjda utom dems.
Åhå? Men så bra! Vi får hoppas att det fortsätter på samma vis då.
http://www.palmerreport.com/politics...-cursing/2892/
Citat:
After James Comey’s memo, Donald Trump is ranting and raving and cursing out his staff
https://www.nytimes.com/2017/05/16/u...use-staff.html
Citat:
At a Besieged White House, Tempers Flare and Confusion Swirls
The stress was taking its toll. Late Monday, reporters could hear senior aides shouting from behind closed doors as they discussed how to respond after Washington Post reporters informed them of an article they were writing that first reported the news about the president’s divulging of intelligence.
2017-05-18, 05:44
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Kvasiintellektuell skrev

Trump har inget att frukta, han är ren. Han säger själv att det är bra att en särskild åklagare får bevaka saken. Möjligen är det en prestigeförlust för Trump. Alla nöjda utom dems.

Dom som har mest att frukta ar: Hillary, Loretta Lynch, John Podesta och Bill Clinton.

Utredningen kommer ju och ta nagra ar. Robert Mueller kommer inte att lacka ut nagot.
2017-05-18, 06:40
Medlem
WarWarrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
https://www.washingtonpost.com/world...e8c_story.html

House majority leader to colleagues in 2016: ‘I think Putin pays’ Trump

Vad fan? Brasiliansk såpa om kärlek och svek

Men några kommer att lita på det

Lita på vad? Det var ett ganska uppenbart halvskämt som av nån anledning fastnade på band. När det talas av att knipa käft tror jag att det avser pratet om hackandet och Ukraina. Ganska gulligt på nåt sätt. Fortfarande nyheter, men vem som helst kan värdera det själv.

Citat:
https://assets.documentcloud.org/doc...tion-among.pdf
Roliga de är på WaPo. Det trollar sig själva så att Putin blir avundsjuk

Jag fattar inte vad du menar. WaPo skriver i artikeln att det skrattas högt och att det är oklart från inspelningen om McCarthy var seriös. Det är ingen hit piece direkt, men som sagt, självklart nyhetsvärde.
Senast redigerad av WarWarren 2017-05-18 kl. 06:44.
2017-05-18, 06:52
Medlem
WarWarrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Dom som har mest att frukta ar: Hillary, Loretta Lynch, John Podesta och Bill Clinton.

Utredningen kommer ju och ta nagra ar. Robert Mueller kommer inte att lacka ut nagot.

Ibland undrar jag vilken dimension du lever i. Det var egentligen allt jag ville skriva. Fast du har nog - likt en blind höna - hittat ett korn i din kommentar om Mueller. Han tycks vara en sann teknokrat och stå över allt vad mygel och småaktighet heter.
2017-05-18, 07:18
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Abetarklassen får ta största smällen.

Jag skulle nog säga att överklassen, globalisterna, får den största smällen med tanke på hur desperata dem är för att få bort Trump.
2017-05-18, 07:25
Medlem
tcfmogs avatar
Noteras bör att Mueller är special counsel inte independent counsel.
2017-05-18, 07:40
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag skulle nog säga att överklassen, globalisterna, får den största smällen med tanke på hur desperata dem är för att få bort Trump.

Överklassen gynnas av Trumps politik
2017-05-18, 07:48
Medlem
WarWarrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Noteras bör att Mueller är special counsel inte independent counsel.

Ja, du kanske vill reda ut det där? Han lyder under presidentämbetet (inte DOJ), eller har jag fel? Som jag har förstått det kan Trump i teorin sparka honom, även om det såklart är politiskt omöjligt.
2017-05-18, 07:49
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Överklassen gynnas av Trumps politik

Varför vill dem ha bort Trump då?
2017-05-18, 07:54
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Varför vill dem ha bort Trump då?
Du blandar ihop vad allt är men det är fullt förståeligt att du gör det när du öppnet erkänner att du tror att Ryssland skulle sitta på superavancerad teknologi och den bästa marknaden.

"globalister" är de som vill se en stadig internationell marknad, överklassn är de rikaste i USA.

Trumpcare kommer endast att gälla för överklassen och samma gäller skattesänkningarna, så återigen hur gynnar han inte överklassen?
2017-05-18, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx

Du glömde Obama, han har ju avlyssnat Trump.
Han kanske har band på Rysslandsmötet också.
Hillary har ju Trump lovat att sätta i fängelse så det kommer att ordna sig.
Allting är Obamas fel.
Make Trump great again!
2017-05-18, 07:58
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell

Självklart är det Dems som ligger bakom alla attacker emot Trump.

GOP är eniga med Trump då Trump skriver på vad som helst som gynnar partiet. Hela GOP har gjort en vändning från rockefeller/rotshchild republikaner till nationalister som är medvetna att desto mer invandrare vi tar in desto mer röster får Dems.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in