Dock så brydde han sig, så vad är det för fantasier du skriver.
Men vem ska plocka den där frukten sen när man skickat ut Mexikanerna?
Det är ju uppenbart att de vita inte vill plocka frukt, för mig dom har testat.
Där man gav bra lön, tandvård, sjukvårdsförsäkringar och det som hände var att stora delar av de vita arbetarna gick hem redan vid lunch.
Var endast ett fåtal som stannade säsongen ut, de flesta var borta inom ett par dagar.
men visst ett land står och faller inte med om frukt plockas, men som republikan och törstande efter mer pengar, så är det anmärkningsvärt att Trump vill döda dessa affärsrörelser.
Det låter verkligen inte som en republikan.
Och du pratar om proportioner, man kan inte annat än le åt dina tokigheter.
Och sen vet alla att nettoinvandringen är på minus, då mer och mer Mexikaner ser USA som oattraktivt.
Och detta redan före Trump, om du nu inbillar dig att Trump skulle ha nått med saken att göra
Sen är republikaner roliga, där man inte gillade skatten man hade under Obama och låg på ~35% approval eller nått sånt.
Men nu ökat till ~55-60, men samma skatt.
det är humor som får mig bli glad, då jag inser man måste vara rätt korkad.
Och finns mer såna här siffror, där det var låg procent med Niggern, men nu högre.
Men ingenting har ändrats sig alls.
Med demokrater och samma frågor, de ligger på samma procent som med Obama, som med Trump.
Detta är mycket anmärkningsvärt, och det visar så extremt tydligt att en del av väljarna saknar verklighetsförankring.
Sen är det mycket roande i hur du gör påståenden som inte du kan förankra på något sätt.
Som dessa 10procent mer i approval än vid tillträdandet.
Det är trots allt presidential approval, och den kan man iten få innan man är president.
Och här är det tydligt siffrorna ligger INTE på 66%.
Så varför ljuger du?