2017-04-11, 21:57
Medlem
Snapcounts avatar
Annars så..

Har jobbat en "hel del" den sista tiden, så jag har ej haft möjlighet/tagit mig tid att riktigt följa med, och försöka sortera ut, vad som sker..

När det är sagt, så har jag noterat att två personer som tidigare stött Trump, är inte på FOX som tidigare. Har de helt försvunnit, dragit tyst tillbaka sitt stöd ?

Två personer som i mitt tycke hade intressanta tankar.

Tänker på herrarna Gingrich och Giuliani.

Eller är det bara jag som är överarbetad ?
Senast redigerad av Snapcount 2017-04-11 kl. 21:59.
2017-04-11, 21:59
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Hitler didn't gas anyone.

Det uttalandet lär han få äta upp.

Det är nog bara förnamnet...Han kommer att få ett helvete framöver av alla förutom neo-nazister och idioter.

[Tillagt]

Okej, jag hade inte ens kollat twitter innan det där men herregud...Han kommer inte att kunna återhämta sig efter det här, det ska bli jätte spännande och se om Trump sparkar honom eller om han avgår frivilligt
Senast redigerad av Ondahamstern 2017-04-11 kl. 22:06.
2017-04-11, 22:03
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Annars så..

Har jobbat en "hel del" den sista tiden, så jag har ej haft möjlighet/tagit mig tid att riktigt följa med, och försöka sortera ut, vad som sker..

När det är sagt, så har jag noterat att två personer som tidigare stött Trump, är inte på FOX som tidigare. Har de helt försvunnit, dragit tyst tillbaka sitt stöd ?

Två personer som i mitt tycke hade intressanta tankar.

Tänker på herrarna Gingrich och Giuliani.

Eller är det bara jag som är överarbetad ?

Det var väl en av dem på Fox "news" som fick sparken för inte allt för länge sedan och O'rilley är även han på väg ut.

O'rilley har dock varit på väg länge nu om jag har förståt det hela rätt men den som fick sparken fick det just för att den ljög eller om det var förfalskande av något som var kopplat till Trump och till hans fördel om jag inte mins det helt fel. (Troligen mins jag det fel då jag läste/hörde om det flyktigt)
2017-04-11, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det är nog bara förnamnet...Han kommer att få ett helvete framöver av alla förutom neo-nazister och idioter.

[Tillagt]

Okej, jag hade inte ens kollat twitter innan det där men herregud...Han kommer inte att kunna återhämta sig efter det här, det ska bli jätte spännande och se om Trump sparkar honom eller om han avgår frivilligt

LOL ta det lugnt.

Hur många det är kört nu är du uppe i sen Trump blev president?
2017-04-11, 22:10
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Det var väl en av dem på Fox "news" som fick sparken för inte allt för länge sedan och O'rilley är även han på väg ut.

O'rilley har dock varit på väg länge nu om jag har förståt det hela rätt men den som fick sparken fick det just för att den ljög eller om det var förfalskande av något som var kopplat till Trump och till hans fördel om jag inte mins det helt fel. (Troligen mins jag det fel då jag läste/hörde om det flyktigt)

Vem utav de fick sparken, helt missat det ?

(dessutom visste jag inte att Gingrich eller Giuliani var anställda utav FOX, trodde de var bara välartikulerade "pro-Trump" med en cv. som backade upp deras tankegång)

Och jooo.., noterade nog hur du satte "news" till FOX...

Well, well.., en svala gör ingen sommar i mina ögon.
2017-04-11, 22:17
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
[/b]

LOL ta det lugnt.

Hur många det är kört nu är du uppe i sen Trump blev president?

Syftade på att det är kört för Spicer, Trump kommer att bli tvingad att välja mellan att antingen sparka honom eller försöka att försvara någon som Anne Frank centret kräver skall avgå och en rad andra organisationer också verkar ha samma krav kring.

[Tillagt]

Och sen så är det Spicer, Flynn och Trumps chanser till att bli omvald som är körda...Har du något som säger tvärtom för dem?

Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Vem utav de fick sparken, helt missat det ?

(dessutom visste jag inte att Gingrich eller Giuliani var anställda utav FOX, trodde de var bara välartikulerade "pro-Trump" med en cv. som backade upp deras tankegång)

Och jooo.., noterade nog hur du satte "news" till FOX...

Well, well.., en svala gör ingen sommar i mina ögon.

Hittar inget om det nu så det var mitt minne som svek mig
Senast redigerad av Ondahamstern 2017-04-11 kl. 22:20.
2017-04-11, 22:31
Medlem
0rganets avatar
Nu tycker jag ni är för hårda mot Sean Spicer, ingen och jag upprepar ingen! ska behöva ha detta jobb.

Det är ett omöjligt att ens göra ett godkänt jobb med en chef som twittrar och säger all möjliga osanningar och ger familjemedlemmarna och närmsta vännerna de högsta befattningarna i staten. Detta är inte ovanligt i världen men dessa länder ses av de flesta som korrupta diktaturer!
Detta ska Sean (aka bagdad bob) försvarar varje dag! Sean stanna kvar vi behöver dig, du ger oss lite mer varje dag!
2017-04-11, 22:35
Bannlyst
Håller med 0rganet ovanför, det är riktigt jävla svårt att ha Spicers jobb när man har en dement idiotjävel som pratar på en tredjeklassares nivå att försvara dag in och dag ut. Jag är annars inte alls konspiratorisk av mig och tror inte på alla hemmasnickrade konspirationsteorier av 25-åringar som fastnat i pojkrummet, men nu börjar jag bli övertygad om att alla dessa galna uttalanden från Vita Huset egentligen är en distraktion.
2017-04-11, 22:36
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Och sen så är det Spicer, Flynn och Trumps chanser till att bli omvald som är körda...Har du något som säger tvärtom för dem?
Du glömmer Puzder, Crowley och alla andra malplacerade jävla rikemans-amatörer administrationen utsett till "the best people!". Nunes sitter väl också lite löst till, som jag förstått det?

https://www.aol.com/article/news/2017/01/24/a-history-of-withdrawn-cabinet-nominees-and-which-of-trumps-picks-could-face-rejection/21661906/
Citat:
A history of withdrawn Cabinet nominees, and which of Trump's picks could face rejection
2017-04-11, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Nu tycker jag ni är för hårda mot Sean Spicer, ingen och jag upprepar ingen! ska behöva ha detta jobb.

Det är ett omöjligt att ens göra ett godkänt jobb med en chef som twittrar och säger all möjliga osanningar och ger familjemedlemmarna och närmsta vännerna de högsta befattningarna i staten. Detta är inte ovanligt i världen men dessa länder ses av de flesta som korrupta diktaturer!
Detta ska Sean (aka bagdad bob) försvarar varje dag! Sean stanna kvar vi behöver dig, du ger oss lite mer varje dag!

Nu kommentera inte Spicer något Trump sagt utan Spicer tog upp Hitler saken själv.

2017-04-11, 22:57
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Nu kommentera inte Spicer något Trump sagt utan Spicer tog upp Hitler saken själv.

Nu är du hård mot Sean! Hans uppgift är att ge WH:s uppfattning (dvs Donalds) om saker och händelser!
Sean kommenterade bl.a. i denna presskonferens om hur United Airlines behandlade en passagerare som blev avisad eftersom de bokat för många på planet. DETTA ÄR HANS JOBB, inte att bara förklara Donalds utfall, fast det tar väldigt mycket av hans tid!
2017-04-11, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Nu är du hård mot Sean! Hans uppgift är att ge WH:s uppfattning (dvs Donalds) om saker och händelser!
Sean kommenterade bl.a. i denna presskonferens om hur United Airlines behandlade en passagerare som blev avisad eftersom de bokat för många på planet. DETTA ÄR HANS JOBB, inte att bara förklara Donalds utfall, fast det tar väldigt mycket av hans tid!

Ja men då börjar han med the president thinks.

Det här var något han själv lyckades hitta på.

Han tänkte rätt men glömde bara att Hitler själv gasade ihjäl miljoner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in