2017-04-08, 21:22
Bannlyst
han kan ju ha blivit "briefad" också...kom med här mr. trump sitt ner så ska vi förklara för dig hur det ligger till...nu gör du som vi säger annars så dödar vi dina barn och melania. ett mörkt rum med en glödlampa, träbord och någon stol som knakar liksom...

kan mycket väl vara det också...han fick träffa sina nya kompisar som styr skeppet.
2017-04-08, 21:24
Medlem
Sheen999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostplump
Till och med Saudi-arabien tycker att attacken på Syrien va ok!
Va väl mest Steffe som inte samtyckte eftersom han är på samma nivå som en encellig amöba!
Vad är din poäng? IS välkomnade också attacken
2017-04-08, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101
Du har nog löst gåtan och svaret på allt. Wow, vilken insikt från killen med koll.

Jag ställde en fråga, något att beakta. Vad är ditt problem?
2017-04-08, 21:27
Medlem
Chris.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostplump
Till och med Saudi-arabien tycker att attacken på Syrien va ok!
Va väl mest Steffe som inte samtyckte eftersom han är på samma nivå som en encellig amöba!

Till och med Saudiarabien? Du vet uppenbarligen inte ett dugg om Mellanöstern. Saudiarabien är nog det land i världen i konkurrens med Israel och Turkiet som är gladast över denna attacken.
Senast redigerad av Chris.Hansen 2017-04-08 kl. 21:33.
2017-04-08, 21:29
Bannlyst
mccain jublar..clinton jublar...saudi...israel....ja alla jublar som inte borde jubla...det säger väl något?
2017-04-08, 21:31
Medlem
I-van-Toers avatar
Trump är åtminstone körd för mig i alla fall. Jag tror även han är körd för majoriteten av de tusentals väljarna som fick honom "over the hump" i delstater som Florida, Michigan, Pennsylvania och Wisconsin. Den här senaste robotattacken på SAA var bägaren som fick rinna över. Jag tror folk haft överseende med att väldigt lite inträffat av det han lovat skulle påbörjas under de första 100 dagarna i och med att domare, demokraterna, media och även republikaner jävlats med hans dekret. Men att bli duperad och lurad av sionisterna precis som alla andra innan honom tog nog garanterat hårt på många. I mångas ögon var Trump den sista chansen att ändra USA:s kurs och samtidigt skydda konstitutionen. Det misslyckades alltså. Inte ens utnämningen av Gorsuch kommer göra någon skillnad om Trump är en ulv i fårakläder. Nu spelar varken hans resterande mandatperiod eller valet 2020 någon roll. Inte ens valen till representanthuset eller senaten spelar någon roll eftersom Trump var sista chansen. Det blir nu mer av detsamma från USA och skillnaden den här gången är att det förmodligen kommer att bli för alltid. Samtidigt är vi nu i ett tredje världskrigsscenario rent militärt sen igår och inte enbart ekonomiskt som tidigare.

Det slutar illa det här i framtiden för alla som inte har en reserverad plats i någon underjordisk bunker. Tyvärr. Syrien blev gnistan och det är många som har varnat för det redan innan den "arabiska våren" p g a Syriens strategiska och geografiska läge. I schack finns det ibland en ruta man måste erövra för att vinna partiet. Syrien är den rutan. För att USA ska ha råd att gå ut i världskrig så måste de nollställa sin statsskuld och de kommer de att göra för att de kan det. Det vet nog alla vad det innebär i Kina. Det kommer bli som ett gigantisk dominospel. Globalisteliten har ju länge klagat på att det finns för många människor på jorden ändå.
2017-04-08, 21:31
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoneflowerChannel
Jag ställde en fråga, något att beakta. Vad är ditt problem?
Mitt problem är att du låter som en konspirationsteoretiker, det är inte alls något att beakta, du har bara försökt hitta något i inget alls. Ditt paranoida, långsökta, naiva inlägg behövdes inte.
2017-04-08, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hansen
Till och med Saudiarabien? Du vet uppenbarligen inte ett dugg om Mellanöstern. Saudiarabien är nog det land i världen i konkurrens med Israel som är gladast över denna attacken.

USA, Israel, Saudiarabien och Storbritannien är så sammanslutna att de kan ses som samma land.
2017-04-08, 21:33
Medlem
arbetets avatar
Mike Cernovich *
*
@Cernovich

Citat:
"He's been flipped, hold on tight, things are about to get weird." - Vague message from a source, no reply when I asked for clarification.

https://twitter.com/Cernovich/status/850476936883183616
2017-04-08, 21:35
Medlem
Precis som SD, Le Pen och Gertan är Trumpen enbart en nickedocka åt Israel, ingenting annat.

Och nej, jag stödjer inget parti, det finns ingen politisk räddning varken för oss, Europa eller USA. Tyvärr.
2017-04-08, 21:37
Medlem
Hur kan en clown som Trump bli president? Svaret hittar man i filmen "Idiocracy".
2017-04-08, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Trump är åtminstone körd för mig i alla fall. Jag tror även han är körd för majoriteten av de tusentals väljarna som fick honom "over the hump" i delstater som Florida, Michigan, Pennsylvania och Wisconsin. Den här senaste robotattacken på SAA var bägaren som fick rinna över. Jag tror folk haft överseende med att väldigt lite inträffat av det han lovat skulle påbörjas under de första 100 dagarna i och med att domare, demokraterna, media och även republikaner jävlats med hans dekret. Men att bli duperad och lurad av sionisterna precis som alla andra innan honom tog nog garanterat hårt på många. I mångas ögon var Trump den sista chansen att ändra USA:s kurs och samtidigt skydda konstitutionen. Det misslyckades alltså. Inte ens utnämningen av Gorsuch kommer göra någon skillnad om Trump är en ulv i fårakläder. Nu spelar varken hans resterande mandatperiod eller valet 2020 någon roll. Inte ens valen till representanthuset eller senaten spelar någon roll eftersom Trump var sista chansen. Det blir nu mer av detsamma från USA och skillnaden den här gången är att det förmodligen kommer att bli för alltid. Samtidigt är vi nu i ett tredje världskrigsscenario rent militärt sen igår och inte enbart ekonomiskt som tidigare.

Det slutar illa det här i framtiden för alla som inte har en reserverad plats i någon underjordisk bunker. Tyvärr. Syrien blev gnistan och det är många som har varnat för det redan innan den "arabiska våren" p g a Syriens strategiska och geografiska läge. För att USA ska ha råd att gå ut i världskrig så måste de nollställa sin statsskuld och de kommer de att göra för att de kan det. Det vet nog alla vad det innebär i Kina. Det kommer bli som ett gigantisk dominospel. Globalisteliten har ju länge klagat på att det finns för många människor på jorden ändå.

precis..sen har vi inte sett den här gorsuch in action heller..och så lärde dom skylla på en gasattack IGEN...vafan...det hade dom ju redan gjort en gång och det misslyckades ju! alla nyheter skrev ju typ 2013 att syrien hade gjort sig av med all kemisk gas efter det..

ryssarna kommer köra på samma spår tror jag..dom kommer låta usa fortsätta göra misstag tills dom kollapsar..det finns inte mycket bensin kvar i tanken för usa nu..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in