2017-03-13, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Men nu vet vi vad Kellyanne tror:

http://www.usatoday.com/story/news/politics/2017/03/12/kellyanne-conway-surveillance-trump-campaign-wider/99109170/

Alltså, den kvinnan är ju helt enkelt blåst. Låt henne inte uttala sig om något som helst tack.
Kellyanne gör ett otroligt jobb med tanke på materialet hennes boss ständigt producerar som hon sen ska släta över. Mikron var väl att allt mer är uppkopplat mot nätet, inte minst då på high end grejer som troligen finns hemma hos Trump.
Även om jag tror Trump blir en katastrof för många så gillar jag Kellyannes stil och hur hon hanterar försvaret av Trump. Hon är skicklig.
2017-03-13, 19:08
Medlem
Citat:

http://www.usatoday.com/story/news/politics/2017/03/12/kellyanne-conway-surveillance-trump-campaign-wider/99109170/

Alltså, den kvinnan är ju helt enkelt blåst. Låt henne inte uttala sig om något som helst tack.

Hahahaha jag hon är fantastisk på sitt sätt.

På något sätt passar hon sa bra ihop med presidenten.
2017-03-13, 19:18
Medlem
E.Merckxs avatar
Dom säger att Angela Merkel's WH besök har flyttats fram på grund av snöstormen.

Från WikiLeaks:

Terrified talk in US national security circles that WikiLeaks is going to publish many CIA or NSA intercepts of Merkel tonight or tomorrow.
2017-03-13, 19:19
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:

Men det är klart att hon syftade (något roligt) på senaste WL om CIA

Men jag undrar vilken koppling&inlyftande hon har till&på Trump att hon får uttrycka sig så... Hon är nästan som Trump...
2017-03-13, 19:38
Medlem
FlashyBears avatar
Det skrivs på Twitter att Spicer försökte flytta fokus från telefonavlyssningen...

Citat:
.@PressSec repeatedly claimed Trump meant surveillance generally when he tweeted about wiretapping.

...till serveravlyssningen?
2017-03-13, 19:41
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Jag är mer inne på vad som händer om Trump inte ger någon uppgift alls i frågan?

Då ses det som att han ljög skulle jag iallfal utgå från och detta i sin tur kan leda till att allt han gör kommer och bli ännu mer ifrågasatt.
2017-03-13, 19:44
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Men det är klart att hon syftade (något roligt) på senaste WL om CIA

Men jag undrar vilken koppling&inlyftande hon har till&på Trump att hon får uttrycka sig så... Hon är nästan som Trump...

Hon är titulerad som hans personliga rådgivare har jag för mig.
2017-03-13, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Då ses det som att han ljög skulle jag iallfal utgå från och detta i sin tur kan leda till att allt han gör kommer och bli ännu mer ifrågasatt.

Med andra ord, ingenting kommer hända.
2017-03-13, 19:51
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease

Troligen inte, det enda som lär hända är att internationella relationer lär försämras ytterligare då världsledare känner att det verkligen inte går att lita på honom (mer än vad man tycker nu) och därmed så försvårar man USAs position rent långsiktigt vilket i sin tur försvagar landets ekonomi.

Det kan även leda till att Trump verkligen inte har någon nyhetsmedia på sin sida, Breitbart har ju redan spottar efter honom tack vare trumpcare (men de lär inte överge honom då de tjänar på honom och hans väljare) och det är väl bara en tidsfråga till Fox "news" överger honom?
2017-03-13, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease

Blir ju lite problem när folket ska tro på sin president och inte.

Tror nog det är anledningen till att Trump inte gjort någon tweet med jag hörde från Fox news eller höger radio sen Obama tweetsen.
2017-03-13, 19:57
Medlem
Förstår inte varför de inte bara ger ut fisa ordern, om någon krävt 2 st fisa order så är det högst sannolikt att man avlyssnade.

Känns som båda sidorna vill lägga locket på.
2017-03-13, 20:06
Medlem
Som det verkar just nu:

Trump tar tillbaka att Obama avlyssnade honom.

Men tror fortfarande att han blev avlyssnad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in