2017-01-22, 02:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av botolf
Börjar få samma Trump vibbar som i den stora Trump tråden under valvakan. Ni sitter i månader och pissar på Trump, sen vinner han.
Det är inte speciellt mycket han behöver göra för att bli en bättre president än Obama. Och han kan lätt vinna över ett par miljoner väljare och kasta ut ett par miljoner och då vinner han. Folket ute i stugorna är inte mycket för gristanterna som var ute och demonstrerade idag, särskilt inte då ni kommer bli extremt exponerade under fyra års tid.
Egentligen hatar majoriteten av hårt arbetande kristna latinos/hispanics er också, Trump vinner över dem helt då han bara kastar ut de kriminella asen som ni vill ha kvar.

Trump är ogillad i pollsen, och nej de var inte riggade för de visade vad som hände. Honhäxan fick flest röster
2017-01-22, 02:56
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
This was the largest audience to ever witness an inauguration, period — both in person and around the globe,” Spicer said. “These attempts to lessen the enthusiasm of the inauguration are shameful and wrong.”
https://www.washingtonpost.com/news/...=.4ace7e343e28

Missa inte detta för allt i världen. Jag har aldrig sett mer trams från en pressekreterare i hela mitt liv.
Det här är alltså så viktigt att man skriver media på näsan om hur många som besökte inauguaration?
Så arg och så stor affär över att man visat vita fält och ändå hade dom inte så många besökare bevisligen, men det ska alltså bara vara så. Gud hjälpe oss säger jag. Nu har ju Twitter gått bananas efter detta och visar mer och mer bilder istället som visar glesheten. Kriga gärna med media men visa inte upp för hela världen att ni är så barnsliga.

Citat:
AP fact check: Trump overstates crowd size at inaugural
Senast redigerad av Moosky 2017-01-22 kl. 02:59.
2017-01-22, 03:04
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attraktiv
Trump är ogillad i pollsen, och nej de var inte riggade för de visade vad som hände. Honhäxan fick flest röster

Om vi bortser från de sisådär 3 miljoner röster från illegala som Clinton fick så kan jag förklara för dig hur elektorssystemet fungerar och varför man har det. Låt oss bara klargöra en sak. Trump vann en storseger. Han var totalt överlägsen. Clinton blev förnedrad. Elektorssystemet kände båda till och Trump anpassade sin valkampanj till det. Hade det varit ett proportionellt system så hade Trump kampanjat mer i Kalifornien och NY och vunnit ändå. Elektorssystemet finns för att storstadskluster annars skulle avgöra varenda val. EU har ett liknande system. Och nej, både polis och militär älskar Trump lika mycket som de hatade Obama.
2017-01-22, 03:22
Bannlyst
Han som blev framskickad på presskonferensen såg ut som en pressad skolpojke, kan bara tänka sig hur mycket Trump har skrikit och gormat om hur media förnedrar denna storhet Trump.

Jag tror Trump är oerhört kränkt av media, eller det är narcissismen så inte så mycket att tro.

Det är folket som röstar, skulle bara vilja se ökad kunskap om manipulation, folk vet inte hur lättledda de är.

Nu säger Trump att ingen annan står bakom CIA så mycket som honom.. Hur kan han ens säga såna saker

Han glömde dock säga att allt skulle komma att bli great
Senast redigerad av Attraktiv 2017-01-22 kl. 03:25.
2017-01-22, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Det sjuka är ju att vissa av dom här kändisarna uppmanar till att sprida terror. Maadonna michael moore..det är inte det klokaste om mam vill undvika fängelse..free speech jo men

Dom är ändå rätt harmlösa dessa kändisar nu när alternativa median når ut till så otroligt många. Trump sitter säkert på kontoret och slevar i sig glass hela kvällen medan Melania suger av honom samtidigt som han tittar på idiotiska feministgrisar som driver runt på gatorna och skämmer ut sig.

Ashely Judd Rants About Her Period and Paying Tax on Tampons - At Women’s March in D.C.
https://www.youtube.com/watch?v=b6Ech3hTSKU&t=0s
2017-01-22, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
https://www.washingtonpost.com/news/...=.4ace7e343e28

Missa inte detta för allt i världen. Jag har aldrig sett mer trams från en pressekreterare i hela mitt liv.
Det här är alltså så viktigt att man skriver media på näsan om hur många som besökte inauguaration?
Så arg och så stor affär över att man visat vita fält och ändå hade dom inte så många besökare bevisligen, men det ska alltså bara vara så. Gud hjälpe oss säger jag. Nu har ju Twitter gått bananas efter detta och visar mer och mer bilder istället som visar glesheten. Kriga gärna med media men visa inte upp för hela världen att ni är så barnsliga.

Hahaha jag gillar när han säger "period" och man hör husses röst i bakgrunden. Spicer verkar inte alls må bra av detta. Han ser ut som om det bara är att läsa upp det som sägs även om en hel del var FAKE NEWS och han vet om det än att gå från jobbet.

Att Vita Husets pressekreterare står och ljuger rakt ut kommer ju inte att funka. Snacka om att kissa på sig, varmt först men sen kallt och bajs också. Hujja!
2017-01-22, 03:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Nu talar du nog om dig själv. Jag har bara vänligen försökt förklara dig varför du har fel när det gäller både valsystemet och polisens uppfattning om Trump. Tillhör du också de önsketänkande liberalernas skara? Som tror att nästan alla innerst inne tycker som ni? Ta klivet in i verkligheten istället och försök tillvarata de möjligheter som Trumps politik kommer att ge.

Polisen jag skrev folket. I pollsen är han väldigt opopulär.

Politisk åsikt hos mig kan vi lämna därhän, känns som du låst dig , antingen mot eller med storheten Trump.

Jag tror inget blir great again med en så pass destruktiv och genuint rutten person som Trump vid styret.
Är man nationell och ser Trump som bra är man inget annat än känslostyrd.
Trump mot pk (säger han iaf)=bra ledare.
Tänker man så som nationell tycker jag inte att man tänker långsiktigt.
Senast redigerad av Attraktiv 2017-01-22 kl. 03:35.
2017-01-22, 03:36
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attraktiv
Polisen jag skrev folket. I pollsen är han väldigt opopulär.

Politisk åsikt hos mig kan vi lämna utifrån, känns som du låst dig , antingen mot eller med storheten Trump.

Jag tror inget blir great again med en så pass destruktiv och genuint rutten person som Trump vid styret.

Och jag skrev att Trump tvärtom är populär inom polisen. Vad har du för källor egentligen? Någon bitter vänstertyckare på DN? Det verkar vara mer du som låst dig och bestämt dig för att Trump är dålig. Vad sägs om att ge honom en chans istället för att "tro"?
2017-01-22, 03:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Och jag skrev att Trump tvärtom är populär inom polisen. Vad har du för källor egentligen? Någon bitter vänstertyckare på DN? Det verkar vara mer du som låst dig och bestämt dig för att Trump är dålig. Vad sägs om att ge honom en chans istället för att "tro"?

Varför ska jag ge en sådan person en chans? Ska vi tänka så om alla eller? vi låter alla människor ha en chans som president , kanske 4 år.
Nej jag tycker det är klart redan vad han är kapabel till, ordbajs är han great på. Han har helt klart gjort floskler beautiful

Mannen är ju en fara.

en nationell bör se det så här:
Nu har en rasistnazist (enligt gemene man) fått chansen att ändra på saker, nu kommer trump för alltid associeras med nazismrasism, så om han fuckar upp ja då kommer han fucka upp för riktiga nazistrasister
Allt för att få en quickfix och kunna säga fuck you. Är det värt det för riktiga nazistrasister?

Trump kommer inte ha problem att helt ändra åsikt, det är de sanna rasistnazisterna som får ta smällen
Senast redigerad av Attraktiv 2017-01-22 kl. 03:46.
2017-01-22, 03:43
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebno1
Du förstår inte att denna man kommer sitta i minst 8 år? Då sitter du säkert nu och tänker "åh Gud vad okunnig han är man kan ju max sitta i 8 år."

Men då utgår vi från det ofta anhängare mot Trump utgår ifrån är att det han vill är att skapa ett världskrig, då har det alltid sett likadant ut i världshistorien att dom första fyra åren så kommer han att bygga ut militärmakten och infrastrukturen vilket gör att alla kommer få jobb.

När alla har jobb då kommer denna man att väljas om för alla ser ju hur bra landet går, men innan 8års perioden är slut så kommer det stora kriget att utbryta och då har det likt alla krig i historien, allt från Romarriket till dagens stater att utlösas en undantagstillstånd och folket sluter upp bakom den människa som just vid tillfället styr landet och denna får styra i 4 år till.

(FB) Konspirationer och alternativa teorier
Ska du prata om USA så lär dig åtminstone nån grundläggande skit om landet, till att börja med? Ingen sitter längre på presidentposten än 8 år.

Citat:
Ursprungligen postat av Förenta Staternas president
I did try and fuck her. She was married. I moved on her like a bitch, but I couldn’t get there, and she was married. Then all of a sudden I see her, she’s now got the big, phony tits and everything. She’s totally changed her look. I better use some Tic Tacs just in case I start kissing her. You know I’m automatically attracted to beautiful - I just start kissing them. It’s like a magnet. Just kiss. I don’t even wait. And when you’re a star they let you do it. You can do anything.
Grab them by the pussy. You can do anything.
Denne man är ett småbarn. Han har varit uppassad och omgiven av jasägare sen han var tonåring, och han levt på detta vis till att nu vara 70+. Han lever inte i verkligheten, har aldrig gjort, och detta märks väl i allt människan tar sig för och säger.
Han har, som det brukar heta här på Flashback, grava impulsproblem.

Vilket väl inte skulle vara så illa om inte missfostret nu hade valts utav en minoritet av befolkningen till ledare för världens ledande kärnvapen-nation?
2017-01-22, 03:44
Medlem
Det enda som skulle få mig att sluta skratta åt denna clown är hans pinsamhet fast nä jag fortsätter nog att skratta åt honom. Han kommer att vara direkthumormaterial utan omvägen över en komiker. Trumps förmåga att klampa omkring med ena foten i en potta och en potta på huvudet med urinet rinnande ner för ansiktet kommer att fortsätta att ge ett tag till. Innan stroken är ett faktum.

Vad man får tacka är väl Trumps handlande som kommer att få fram helt nya politiker för att de flesta här inser ju att man måste dränera efter att Trump har varit i Vita Huset. En helt ny politik behövs.

Varför han vid detta tillfälle stod och gaggade om hur många som samlats för är helt obegripligt annat än att han är fullständigt självupptagen, så att inget annat och ingen annan finns.

Citat:
Trump was greeted with cheers by the CIA officers who volunteered to be there to greet him on a Saturday.

But the wall of 117 stars in the CIA lobby is a revered place, and presidents who have spoken there tend to do so carefully and with a close attention to their subject — usually the sacrifices of the CIA officers and their families.

Trump expressed support for the CIA, but he also veered into political territory, denouncing the news media, boasting about the size of his inaugural crowds, and even discussing his own appraisal of his intellect.

"And then they say, 'Is Donald Trump an intellectual?'" Trump said. "Trust me, I'm like a smart person."

A former senior CIA officer told NBC News he was embarrassed, watching the remarks, which he called a "free-wheeling, narcissistic diatribe."
http://www.nbcnews.com/news/us-news/...morial-n710366
2017-01-22, 03:49
Medlem
Citat:
He called journalists “among the most dishonest human beings on earth,” and he said that up to 1.5 million people had attended his inauguration, a claim that photographs disproved.

Citat:
Later, at the White House, he dispatched Sean Spicer, the new press secretary, to the briefing room in the West Wing, where he delivered an irate scolding to reporters and made a series of false statements. Mr. Spicer said news organizations had deliberately misstated the size of the crowd at Mr. Trump’s inauguration on Friday in an attempt to sow divisions at a time when Mr. Trump was trying to unify the country, warning that the new administration would hold them to account.
https://www.nytimes.com/2017/01/21/u...rowd-size.html

Varför gillar man en president som råljuger rakt ut för?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in