Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Demokraterna kan inte dra ut på tiden när det inte finns någon kandidat. Ansvaret visst helt på Trump-administrationen.
Jag hade röstat på John McCain 2008. Förstår öht inte kanonisering av Obama,
Har du läst mitt inlägg?
För om du kollar på
Citat:
President Trump has submitted 34 nominations, and he has gotten 14 confirmed. At this stage in the game, President Obama had submitted 42 and had 28 confirmed — so double the number of confirmed folks.
Så är det "bara" 20% skillnad vilket inte "historiskt" lågt utan typ ligger inom "felmarginalen". Men kollar man på
Citat:
President Trump has submitted 34 nominations, and he has gotten 14 confirmed. At this stage in the game, President Obama had submitted 42 and had 28 confirmed — so double the number of confirmed folks.
Är det "hela" 50% och är historiskt lågt.
Och vad beror det på tror du? Att det oftast är Demokraterna som drar ut på tiden för "We fight with Trump" skull. Visst är det också Trumps fel då de undvek så kallade "Drog, Sex and Rock n Roll" testen (som jag skrev om för typ en vecka sedan).
Men det var inte poängen i mitt inlägg. Min poäng var att förklara vad begreppet "Fake News" innebär för mig och sannolikt(??) Trump. Du vinklar ju som fan och tar ut allting ur sin kontext. Tycker du inte det?
Många Trump-hatarna (låtsades?) förvånades ju över hans uttalande och ba: "Hur kan det stämma att det finns både läckorna och Fake News???!!!111"
/////
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Jag hade röstat på John McCain 2008.
Fan, vad äcklig du är. Obama är näst bästa president efter Trump. Som jag brukar säg: Obama är Trump-lite