2017-02-18, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av toduah
Rättade det åt dig.

Jag vet att du blev kränkt och behövde rätta till det så det passar din mentala ohälsa. Ni har mycket gemensamt du och din idol.
2017-02-18, 17:00
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Soros
Då har ju Trump inget att frukta vilket får hans uppförande att verka än mer instabilt.

Vad du som inte är medborgare i USA skrattar åt är inte hela världen.
Jag som värnar Amerika och Sverige inser att Trump är en komplett katastrof.
Inse på du. Trump är mer pålitlig än liberal media, tycker USAs befolkning. Bra va!
2017-02-18, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Haha ja och det roliga var att han då sa att han hade "fått" uppgifterna från "någon".

Trump menade alltså att han inte kollat själv utan bara hade fått uppgifterna. Och den scenen talar ju om hur det fungerar i det stora hela också.
Att Trump han själv kallar till presskonferens och säger så här idiotiska saker
får ju bara det en att tro att han lider av en allvarlig psykisk störning.
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Varför är Trump fixerad vid något som är så litet och betydelslöst att han attackerar det konstant då?

Är inte det ett tecken på att det är något fel på honom?
Nä. Det är en medveten strategi för att underminera liberal media. Har du inte förstått det ännu? Detta är ett långvarigt maktövertagande och en början på ett systematiskt utrotande av globalism. Du ser detta som enormt stort, för att du är ovan. Jag ser det som ett kort steg på vägen mot befrielse. Trump går i ledningen för denna befrielse. Men det kommer du nog aldrig förstå.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Inse på du. Trump är mer pålitlig än liberal media, tycker USAs befolkning. Bra va!

Enligt FOX...som är biased media.
2017-02-18, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Nä. Det är en medveten strategi för att underminera liberal media. Har du inte förstått det ännu? Detta är ett långvarigt maktövertagande och en början på ett systematiskt utrotande av globalism. Du ser detta som enormt stort, för att du är ovan. Jag ser det som ett kort steg på vägen mot befrielse. Trump går i ledningen för denna befrielse. Men det kommer du nog aldrig förstå.

Att få byxorna nerdragna med lögner är ingen medveten strategi. Men du får gärna se det så om du mår bättre av det. Måste vara jobbigt att leva in en värld där allt är lögner förutom dina egna.
2017-02-18, 17:08
Medlem
Gwahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wint3riscoming
Seriöst? Du listar alltså snart 150 år gamla resultat där relevanta saker som befolkning och hur det såg ut i USA på den tiden spelar in? Lista dem 20 senaste valen istället som är bra mycket mer rättvisande.
Listan bevisar att mitt argument var rätt och att du hade fel.

Gå tillbaks till listan och leta efter de 20 senaste valen. Det tar ett par sekunder.
2004
2000
1976
1968
1960
osv
(FB) Stora tråden om amerikansk inrikespolitik
2017-02-18, 17:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gwaha
Listan bevisar att mitt argument var rätt och att du hade fel.

Gå tillbaks till listan och leta efter de 20 senaste valen. Det tar ett par sekunder.
2004
2000
1976
1968
1960
osv
(FB) Stora tråden om amerikansk inrikespolitik

Du har fortfarande fel, och kommer att ha det i fortsättningen också. Du tror fortfarande på hans lögn, och det borde ringa varningsklockor angående din mentala hälsa.
2017-02-18, 17:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wint3riscoming
På den andra, NEJ och NEJ det gjorde han inte. Du tror fortfarande på hans lögn om att hans seger var den största sen Reagan? När han fick sina byxor nerdragna live inför miljoner tv tittare så var hans försvar, tre gånger, att det är uppgifterna han har fått

Citat:
Haha ja och det roliga var att han då sa att han hade "fått" uppgifterna från "någon".

Han syftade på störst väljarstöd/elektorsröster av alla republikanska presidentkandidater. Ja han drog en liten "rövare" när han bara inte sa republikanska. För det andra så hade han ju lite fel, pga att i valet -88 fick Bush. d.ä. fler röster än Trump. Detta pga att han var den kandidat som "promotades" av- och sågs som efterträdare av, den omåttligt populäre Reagan. Trump har fått fler elektorsröster än tidigare republikaner har fått i valen -92, -96-, -00, -04, -08, -12. Är inte det ganska stort?

Om du/(ni?) menar att Trump "fick sina byxor nerdragna" på den 30-sekunders-frågan, så undrar jag på vilket sätt du reflekterar över att mainstream-media blev rövknullade under 1,5 timme?
2017-02-18, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Soros
Att Trump han själv kallar till presskonferens och säger så här idiotiska saker
får ju bara det en att tro att han lider av en allvarlig psykisk störning.

Det är bara att lugnt invänta den stigande paranoian hos presidenten. När han börjar ge sig på sina närmaste.

Såg du Mike Pence första insteg på den mest tongivande och alfahannen bland republikanerna.

https://www.youtube.com/watch?v=QtPDyL6esoM

Så han står stabilt i bakgrunden och utmanar inte den Sinnessjuke. Min uppfattning är att när den dagen kommer så sitter Donald på ett asylum för sinnessjuka och kan inte kommunicera med omvärlden.
2017-02-18, 17:16
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Så alla Trumps framträdande i framtiden ska alltså vara en massa hatord mot media? Varför tycker du att det är bra?

För att han uppmärksammar att msm står för en massa bullshit så att folk öppnar upp ögonen?
2017-02-18, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frapper
Han syftade på störst väljarstöd/elektorsröster av alla republikanska presidentkandidater. Ja han drog en liten "rövare" när han bara inte sa republikanska. För det andra så hade han ju lite fel, pga att i valet -88 fick Bush. d.ä. fler röster än Trump. Detta pga att han var den kandidat som "promotades" av- och sågs som efterträdare av, den omåttligt populäre Reagan. Trump har fått fler elektorsröster än tidigare republikaner har fått i valen -92, -96-, -00, -04, -08, -12. Är inte det ganska stort?

Om du/(ni?) menar att Trump "fick sina byxor nerdragna" på den 30-sekunders-frågan, så undrar jag på vilket sätt du reflekterar över att mainstream-media blev rövknullade under 1,5 timme?
Jag är övertygad om att många av Trumps egna medarbetare skämdes av hans uppträdande
på presskonferensen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in