2017-02-14, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Jaså han fick uppgifterna då? Han säger ju själv att han inget visste.

Vad WP eller andra skit medier rapporterar ger jag inte mycket för.

Är du dum på riktigt eller trollar du bara? Det var ju en presskonferens nyss från Vita Huset, där det erkänns att Trump visste om detta i flera veckor
2017-02-14, 23:00
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Du får väl lyssna igenom presskonferensen med Spicer och andra från Vita Huset. Det tar en stund men du klarar säkert av det ska du se.

Men Trump förlorar ju mest. Eller?

https://www.youtube.com/watch?v=Q1TtyDVpDcM

Bla bla massa dynga ifrån Clinton News Network...

Som sagt Trump säger själv att han inget visste och eftersom man i demokratiska länder är oskyldig tills man bevisat motsatsen så misstänker jag att det även gäller Trump... För annars skulle väl hagga och hennes våldtäkts anklagade man sitta i fängelse.

Så än en gång Trump har fortfarande stort stöd och sitter säkert även fast du med övriga verkar ha förhoppningar om att han blir avsatt redan inatt
2017-02-14, 23:00
Medlem
prominentens avatar
Jag är med dig

Citat:
Ja det är brukligt att det är så det går till. Helt riktigt!

Det vet väl de flesta så hur det kan se bättre ut vet jag inte varför du får för dig dock.
2017-02-14, 23:01
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wint3riscoming
Är du dum på riktigt eller trollar du bara? Det var ju en presskonferens nyss från Vita Huset, där det erkänns att Trump visste om detta i flera veckor

Jaså så Trump har ändrat sig nu? Var vänlig länka är du snäll.
2017-02-14, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Ja, han sitter säkert eftersom han oftast driver frågor som hans väljare gillar. Kongressen kommer inte säga ett skit. Men just Ryssland är inget poppis även bland Trump-väljarna. Så det kan bli mycket svårare framöver att driva en konstruktiv politik gentemot Ryssland i kongressen... Trump kommer att motarbetas av alla, från kongressen till Pentagon...

Nu driver ju Trump inga frågor. Och han gör inget åt något heller.

Trump kör sina få meningar som han lärt sig utantill om och om igen. Hur lång tid tror du att det tar innan hela USA (den lilla del som ännu inte gjort det) fattar det. Det kommer att bli så mycket protesttåg över hela landet.
2017-02-14, 23:02
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Nej det du skriver och önskar dig är bara massa trams du spekulerar med dina våta drömmar om att Trump skall bli avsatt då han uppenbarligen har starkt stöd även fast du och de andra Trump hatarna i verkar tro något annat.
Nej varför skulle han vilja hamna i kollisionskurs med Ryssland när han hela tiden pratat om att förbättra relationerna...

Jag tyckte jag förklarade det tydligt i mitt förra inlägg, men återigen då:

Trumps handlingsfrihet visavi Ryssland bakbinds på grund av att administrationen har haft för många suspekta kontakter med samma land, eftersom det gör att kongressen inte ger Trump manöverutrymme i den frågan. Så, för att kunna räkna med fortsatt stöd för sin inrikespolitik tvingas Trump gå med på att föra en allt mer traditionell republikansk Rysslandspolitik, och ju mer Trump tycks insyltad med Ryssland, desto mer begränsas hans handlingsutrymme.
2017-02-14, 23:04
Bannlyst
Citat:
Bla bla massa dynga ifrån Clinton News Network...

Som sagt Trump säger själv att han inget visste och eftersom man i demokratiska länder är oskyldig tills man bevisat motsatsen så misstänker jag att det även gäller Trump... För annars skulle väl hagga och hennes våldtäkts anklagade man sitta i fängelse.

Så än en gång Trump har fortfarande stort stöd och sitter säkert även fast du med övriga verkar ha förhoppningar om att han blir avsatt redan inatt

Jag kan fan inte sluta skratta alltså...så du menar att Spicer jobbar för CNN eller? Vet du ens vem Spicer är och vad för titel han har???

Snälla, ta dina piller, stänga av internet, och posta aldrig mer. Det skulle nog göra dig gott..
2017-02-14, 23:09
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wint3riscoming
Det börjar bli tröttsamt att lågbegåvade människor som du alltid tar till ordet hat varje gång man inte tycker som er. Du vet, att man har en annan åsikt betyder inte att man hatar den andra. Men det är väl för svårt för dig att förstå, men ska försöka att inte hata dig för det

Han gör mig inte alls besviken, bästa komedin på länge att följa och han gör faktiskt precis det jag trodde han skulle göra, misslyckas med allt efter redan ett par veckor

Lågbegåvad är nog en mer exakt beskrivning på dig ditt cannabis rökande inavel...

Just ja ska vi gå igenom dina inlägg igen ? I tråden och ditt sätt att uttrycka dig om Trump just ja låt mig gissa du hämtar din info från slaskmedia som hela valet ljugit och hittat på ?

Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Ja, han sitter säkert eftersom han oftast driver frågor som hans väljare gillar. Kongressen kommer inte säga ett skit. Men just Ryssland är inget poppis även bland Trump-väljarna. Så det kan bli mycket svårare framöver att driva en konstruktiv politik gentemot Ryssland i kongressen... Trump kommer att motarbetas av alla, från kongressen till Pentagon...

Jaså jag har iafall fått uppfattningen att de flesta Trump supportrarna faktiskt stödjer Trump i hans Ryssland politik att få bättre relationer med landet men jag kan ha missuppfattat det.

Ja det är väl iof ingen hög oddsare att han blir motarbetat ifrån dessa instanser.

Jo men Profeterna i Tråden som förutspådde en jordskredssegerför Clinton och ett super fiasko för Trump, verkar ha fått lite luft under vingarna och tror att Trump är över nu
2017-02-14, 23:11
Medlem
Citat:
Lågbegåvad är nog en mer exakt beskrivning på dig ditt cannabis rökande inavel...

Just ja ska vi gå igenom dina inlägg igen ? I tråden och ditt sätt att uttrycka dig om Trump just ja låt mig gissa du hämtar din info från slaskmedia som hela valet ljugit och hittat på ?

Jaså jag har iafall fått uppfattningen att de flesta Trump supportrarna faktiskt stödjer Trump i hans Ryssland politik att få bättre relationer med landet men jag kan ha missuppfattat det.

Ja det är väl iof ingen hög oddsare att han blir motarbetat ifrån dessa instanser.

Jo men Profeterna i Tråden som förutspådde en jordskredssegerför Clinton och ett super fiasko för Trump, verkar ha fått lite luft under vingarna och tror att Trump är över nu

Exakt vad är det som är Trumps Rysslandspolitik enligt DIG?

https://www.youtube.com/watch?v=5KW_piebJak

Vad tänker du när du ser detta klipp ovan?
Senast redigerad av Dogberry 2017-02-14 kl. 23:13.
2017-02-14, 23:14
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Exakt vad är det som är Trumps Rysslandspolitik enligt DIG?

Förbättra relationerna mellan dessa två länder gemensamma insatser i bekämpande utav IS?
2017-02-14, 23:15
Bannlyst
Citat:

Låt mig bosktavera för dig....Vita Huset har erkänt att Trump vetat om detta i flera veckor. Du har även fått en länk till presskonferensen. Så vitt jag vet, och alla andra normala människor, så jobbar Spicer, som du inte ens verka veta vem det är, på CNN. Igen, så du kanske förstår, det var inte CNN som höll presskonferens, det var Vita Huset.

Du har inte bara missuppfattad det, utan precis allting.
2017-02-14, 23:16
Medlem
Citat:
Förbättra relationerna mellan dessa två länder gemensamma insatser i bekämpande utav IS?

https://www.youtube.com/watch?v=5KW_piebJak

Okej, tack! Hur ser du på det som sägs i detta lilla klipp om saken då? För eller emot?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in