Citat:
Ursprungligen postat av
wint3riscoming
Det börjar bli tröttsamt att lågbegåvade människor som du alltid tar till ordet hat varje gång man inte tycker som er. Du vet, att man har en annan åsikt betyder inte att man hatar den andra. Men det är väl för svårt för dig att förstå, men ska försöka att inte hata dig för det
Han gör mig inte alls besviken, bästa komedin på länge att följa och han gör faktiskt precis det jag trodde han skulle göra, misslyckas med allt efter redan ett par veckor

Lågbegåvad är nog en mer exakt beskrivning på dig ditt cannabis rökande inavel...
Just ja ska vi gå igenom dina inlägg igen

? I tråden och ditt sätt att uttrycka dig om Trump

just ja låt mig gissa du hämtar din info från slaskmedia som hela valet ljugit och hittat på

?
Citat:
Ursprungligen postat av
FlashyBear
Ja, han sitter säkert eftersom han oftast driver frågor som hans väljare gillar. Kongressen kommer inte säga ett skit. Men just Ryssland är inget poppis även bland Trump-väljarna. Så det kan bli mycket svårare framöver att driva en konstruktiv politik gentemot Ryssland i kongressen... Trump kommer att motarbetas av alla, från kongressen till Pentagon...
Jaså jag har iafall fått uppfattningen att de flesta Trump supportrarna faktiskt stödjer Trump i hans Ryssland politik att få bättre relationer med landet men jag kan ha missuppfattat det.
Ja det är väl iof ingen hög oddsare att han blir motarbetat ifrån dessa instanser.
Jo men Profeterna i Tråden som förutspådde en jordskredssegerför Clinton och ett super fiasko för Trump, verkar ha fått lite luft under vingarna och tror att Trump är över nu