2017-02-14, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Det är som det brukar i den här administrationen, alla bara står och skriker och vevar med armarna.

Och det är så det kommer att förbli nu, i fyra år.

https://www.youtube.com/watch?v=JlExZEnkXD4

Och Kellyanne säger att Flynn bestämde sig för att säga upp sig. Vilket rimmar illa med att Trump gav honom foten. Att bolla det här fram och tillbaka blir ju så löjligt. Att Kellyanne och Spicer uttrycker det så olika för att ljuga fram sin alternativa fakta om det hela visar ju på att båten kantrar kraftigt nu.

Ska bli kul och se hur svamlet fortsätter. Kan de verkligen hålla på i fyra år tror du?

Svamla med Israel i morgon då! Ser fram emot det!
2017-02-14, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Egentligen inte jag men rent allmänt ser det bättre ut för en ledare om en medarbetare lämnar in sin avskedsansökan. Därför att "det ser ut som om att" personen gjort fel.

OBS! Inte min personliga åsikt egentligen men det är så man lirar.

Ja det är brukligt att det är så det går till. Helt riktigt!

Det vet väl de flesta så hur det kan se bättre ut vet jag inte varför du får för dig dock.
2017-02-14, 22:44
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
https://www.youtube.com/watch?v=JlExZEnkXD4

Och Kellyanne säger att Flynn bestämde sig för att säga upp sig. Vilket rimmar illa med att Trump gav honom foten. Att bolla det här fram och tillbaka blir ju så löjligt. Att Kellyanne och Spicer uttrycker det så olika för att ljuga fram sin alternativa fakta om det hela visar ju på att båten kantrar kraftigt nu.

Ska bli kul och se hur svamlet fortsätter. Kan de verkligen hålla på i fyra år tror du?

Svamla med Israel i morgon då! Ser fram emot det!
The best people, the best.
2017-02-14, 22:45
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Hur Trump sitter i båten beror självklart bara på hans inrikespolitik, men om det fortsätter så kommer vi att få vanlig "hawkish neocon" utrikespolitik, speciellt vad det gäller Ryssland..
Än så länge sitter han säkert... får bara hoppas att han tänker fullfölja sin linje om att han vill värma upp relationerna med Ryssland.

Citat:
Ursprungligen postat av wint3riscoming
Lika säkert som Titanic aldrig kunde sjunka, men vi vet ju att så var inte fallet.

*Gäsp* ännu en Trumphatare hoppas inte på för mycket vill inte att ni blir besviken ännu en gång
2017-02-14, 22:47
Medlem
Måste säga att vita huset räddade upp situation idag och skyddade Trump väldigt bra och lyckades få ut Trump ur problemet och gjorde Flynn till syndabock.

Trodde Trump skulle gräva sönder graven på twitter idag och Spicer totalt göra bort sig under presskonferensen.

Men de lyckades göra det till en Pence - Flynn situation.
2017-02-14, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke

Det roliga är att en tomte som du verkligen tror att Trump riskerar att bli avsatt nästan sudden på komik

Varför skulle han känna ett tydligt hål i båten menar du? Jaså extremt lång tid vet inte vad du har för tidsram på extremt lång tid men tyckte det gick fort att få Flynn att lämna sitt uppdrag.

Som sagt vad ett gäng svenskar Trumphatare på ett anonymt forum tror är ju inte direkt något jag tar på allvar ni har ju haft fel varenda gång hittills och greppar nu efter minsta lilla halmstrå ni kan få.

Trump fick uppgifterna som han hade som grund för att säga åt honom att säga upp sig den 26 januari.

Kellyanne sa i går att Trump hade stort förtroende för Flynn.

Ditt argument är alltså allmänt att du inte kan ta något på allvar från folk du anser är Trumphatare oavsett vad de säger. Ja det är ju också ett sätt att argumentera.
2017-02-14, 22:49
Medlem
zergrushs avatar
Om jag var Flynn skulle jag se till att skaffa munskänk nu.
Vore ju trist om han skulle dra på sig en släng av polonium-influensan...
2017-02-14, 22:49
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Trump fick uppgifterna som han hade som grund för att säga åt honom att säga upp sig den 26 januari.

Kellyanne sa i går att Trump hade stort förtroende för Flynn.

Ditt argument är alltså allmänt att du inte kan ta något på allvar från folk du anser är Trumphatare oavsett vad de säger. Ja det är ju också ett sätt att argumentera.

Jaså han fick uppgifterna då? Han säger ju själv att han inget visste.

Vad WP eller andra skit medier rapporterar ger jag inte mycket för.
2017-02-14, 22:53
Medlem
Citat:
Jaså han fick uppgifterna då? Han säger ju själv att han inget visste.

Vad WP eller andra skit medier rapporterar ger jag inte mycket för.

Du får väl lyssna igenom presskonferensen med Spicer och andra från Vita Huset. Det tar en stund men du klarar säkert av det ska du se.

Men Trump förlorar ju mest. Eller?

https://www.youtube.com/watch?v=Q1TtyDVpDcM
2017-02-14, 22:56
Bannlyst
Citat:
Än så länge sitter han säkert... får bara hoppas att han tänker fullfölja sin linje om att han vill värma upp relationerna med Ryssland.

*Gäsp* ännu en Trumphatare hoppas inte på för mycket vill inte att ni blir besviken ännu en gång

Det börjar bli tröttsamt att lågbegåvade människor som du alltid tar till ordet hat varje gång man inte tycker som er. Du vet, att man har en annan åsikt betyder inte att man hatar den andra. Men det är väl för svårt för dig att förstå, men ska försöka att inte hata dig för det

Han gör mig inte alls besviken, bästa komedin på länge att följa och han gör faktiskt precis det jag trodde han skulle göra, misslyckas med allt efter redan ett par veckor
2017-02-14, 22:56
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:

Ja, han sitter säkert eftersom han oftast driver frågor som hans väljare gillar. Kongressen kommer inte säga ett skit. Men just Ryssland är inget poppis även bland Trump-väljarna. Så det kan bli mycket svårare framöver att driva en konstruktiv politik gentemot Ryssland i kongressen... Trump kommer att motarbetas av alla, från kongressen till Pentagon...
2017-02-14, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
The best people, the best.

https://www.youtube.com/watch?v=C-7fzHy3aG0

Kellyanne är nog på väg ut nu så det skriker. Hennes svamlande blir ju så tydligt för alla.

Det ska bli roligt att se vad som händer efter Conway and Spicer fått gå. Kanske Cory kommer tillbaka

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in