Citat:
Jag har länka till bevis för att:Så ditt påstående"BEVISAT DNC-anknuten advokat som försökte sätta dit Trumps son i en fejkskandal" kan vi sätta som illusioner igen!
Länk till BEVISAT!
Länk till "SÄTTA DIT"
Det du har länkat till är att en vissa republikaner säger att Rysk Advokat har haft kontakt med DNC
dvs inga bevis inget ens in närheten av ditt BEVIS = lögn!
Vad vi vet är att Don jr:s möte med 8 personer där rubriken på anledningen till mötet var: VI HAR SKIT OM HILLARY!! OBS KONFIDENTIELLT /RUSSIA WITH LOVE...
Länk till BEVISAT!
Länk till "SÄTTA DIT"
Det du har länkat till är att en vissa republikaner säger att Rysk Advokat har haft kontakt med DNC
dvs inga bevis inget ens in närheten av ditt BEVIS = lögn!
Vad vi vet är att Don jr:s möte med 8 personer där rubriken på anledningen till mötet var: VI HAR SKIT OM HILLARY!! OBS KONFIDENTIELLT /RUSSIA WITH LOVE...
1. Fusion GPS anlitades av DNC
2. Steele (som satte samman fakerapporten om kissex i Ryssland) var anställd av Fusion GPS
3. Valenitskaija (den ryska advokaten) var också hon anlitad av Fusion GPS
4. Valenitskaija fick snabbhantering av sin visumansökan, troligtvis genom direkt ingripande av Loretta Lynch
5. Jag har även länkat till en edsvuren persons vittnesmål om ovanstående.
Kanske är problemet att du inte fixar de subtila nyanserna i det svenska språket. Jag länkar till en förklaring av den juridiska termen "bevis" så kanske du lugnar ner dig.
Citat:
Bevis eller bevisning är i juridiska sammanhang något som används för att styrka (bevisa) ett påstående eller sakförhållande.
Olika bevismedel, d.v.s. olika "typ av bevisning" förekommer. Som bevismedel räknas till exempel vittnesförhör, skriftligt bevis (d.v.s. brev, protokoll och andra skriftliga handlingar), syn eller kriminalteknisk bevisning.
Olika bevismedel, d.v.s. olika "typ av bevisning" förekommer. Som bevismedel räknas till exempel vittnesförhör, skriftligt bevis (d.v.s. brev, protokoll och andra skriftliga handlingar), syn eller kriminalteknisk bevisning.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Bevis_(juridik)