Citat:
Ursprungligen postat av
Tarstan
Idioter finns på båda sidor:
https://www.youtube.com/watch?v=I79wUEqBdQc
"I vote Obama because he's black"
0.57 han verkar vara uteliggare/drogmissbrukare. Jag tycker de verkar stå upp för vad de tycker och känner, i ditt klipp verkar de tom ha självdistans. Så uppfattar jag det.
Republikanerna för förlorare? Jag trodde de var de rikas parti, med sänkta skatter för densamma.
Det jag regerade på var att han var för södern, när Lincoln var republikan.
Att rösta på någon man kan identifiera sig med, eller finner attraktiv som politiker, kan jag köpa av bägge sidor har såna tankar.
Och vad är det för fel med att rösta på någon är svart?
Det visade ju sig efteråt han är den som åstadkommit mest för den Amerikanska befolkningen på ett tag.
R vill knappt röra de få medelklass som finns kvar, utan de helt riktat in sig att de som har mest pengar, ska ha mer på bekostnad av de som har det dåligt.
Men om man inom par meningar har en DIREKT motsats i det man säger, man är emot free money för sen säga man har förtjänat free money.
Då är man bara korkad, och detta är bara en av en lång rad som har samma åsikt och som inte är förenliga med varandra.
Och Amerikaner är korkade när det kommer till väldigt mycket som handlar om kunskap, och oroa dig inte det är lika illa på andra sidan.
Men åtminstone röstar dom på en politik som det finns en risk kan gynna dom.
Det existerar inte med R och detta segment i samhället och som röstar för R, det är det bara nackdelar för.