2017-08-01, 20:42
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Tackar. Bra framförhållning. Har du nån källa så skulle det uppskattas!
Absolut.

http://edition.cnn.com/2017/08/01/politics/timeline-donald-trump-jr-/index.html
2017-08-01, 20:44
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Nej, du bara söker länkar till Trump där inga länkar finns, annat än en BEVISAT DNC-anknuten advokat som försökte sätta dit Trumps son i en fejkskandal. Har du någon källa på dina fria fantasier om att mötet handlade om att låta Putin få 200 miljarder dollar?
Länk till domen/åtalet/erkännandet!
2017-08-01, 20:49
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Länk till domen/åtalet/erkännandet!
Du tror att det enda sättet att bevisa något är genom att dra det inför domstol? Gäller det även ickebrottsliga handligar, som exempelvis matematiska bevis? Logiska bevis? Verkligheten? Det ÄR bevisat att Fusion GPS var anknutet till DNC och att de hade den ryska advokaten anlönad. Även han Steele, var anställd av Fusion GPS. Det står om det i nästan all corporate media.

Denna artikel kan vara en bra början:
http://www.independent.co.uk/News/world/americas/us-politics/trump-jr-russian-lawyer-steele-dossier-natalia-veselnitskaya-gps-fusion-a7834541.html

Och källorna är namngivna. Inte bara anonymous sources.

Citat:
The Russian lawyer who met Donald Trump Jr and allegedly offered to supply damaging information about Hillary Clinton, is apparently linked to a firm that helped compile the notorious dossier of wild and unproven allegations about the US President.

The company had originally been hired by Republican rivals of Mr Trump during the primary campaign. After he secured the party's nomination, the company was instead paid by Democratic financial supporters of Ms Clinton. In the summer of 2016, GPS hired former British intelligence agent, Christopher Steele, to help their work.
2017-08-01, 21:09
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Du tror att det enda sättet att bevisa något är genom att dra det inför domstol? Gäller det även ickebrottsliga handligar, som exempelvis matematiska bevis? Logiska bevis? Verkligheten? Det ÄR bevisat att Fusion GPS var anknutet till DNC och att de hade den ryska advokaten anlönad. Även han Steele, var anställd av Fusion GPS. Det står om det i nästan all corporate media.

Denna artikel kan vara en bra början:
http://www.independent.co.uk/News/world/americas/us-politics/trump-jr-russian-lawyer-steele-dossier-natalia-veselnitskaya-gps-fusion-a7834541.html
Citat:
The Russian lawyer who met Donald Trump Jr and allegedly offered to supply damaging information about Hillary Clinton, is apparently linked to a firm that helped compile the notorious dossier of wild and unproven allegations about the US President.

The company had originally been hired by Republican rivals of Mr Trump during the primary campaign. After he secured the party's nomination, the company was instead paid by Democratic financial supporters of Ms Clinton. In the summer of 2016, GPS hired former British intelligence agent, Christopher Steele, to help their work.
Och källorna är namngivna. Inte bara anonymous sources.

Jag bad om källa på dina bevis och du ger "The Russian lawyer", "apparently linked to a firm"

Några rader längre ner: "In a statement, Mark Corallo added: “Specifically, we have learned that the person who sought the meeting is associated with Fusion GPS, "...

Så ditt bevis är Mark Corallo:s Uttalande om det hela?

Så du får jobba lite till! LÄNKA TILL DINA BEVIS (ditt eget val av ord)! eller erkänn att du ljuger igen och läst lite kul saker på breitbart och tagit det för saning!
2017-08-01, 21:12
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Jag bad om källa på dina bevis och du ger "The Russian lawyer", "apparently linked to a firm"

Några rader längre ner: "In a statement, Mark Corallo added: “Specifically, we have learned that the person who sought the meeting is associated with Fusion GPS, "...

Så ditt bevis är Mark Corallo:s Uttalande om det hela?

Så du får jobba lite till! LÄNKA TILL DINA BEVIS (ditt eget val av ord)! eller erkänn att du ljuger igen och läst lite kul saker på breitbart och tagit det för saning!
Jag har redan i tidigare inlägg läkat till flertalet källor som alla visar på samma sak. Bara att titta tillbaks några sidor i tråden så borde du hitta bevisen.

Det är för övrigt inte "mina" bevis, utan bevis som kommer användas i den kommande rättegången mot Hillary och andra inom DNC.

Edit: Jag hjäper dig. (FB) Stora tråden om amerikansk inrikespolitik
Senast redigerad av Japhy 2017-08-01 kl. 21:15.
2017-08-01, 21:18
Medlem
HelloChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Det måste vara skönt att enkelt kunna avfärda sina egna eller sina idolers tillkortakommanden med 'globalism'-begreppet i tid och otid.

Det är inte Trumps tillkortakommanden som gör att John McCain sviker som väntat och som vanligt.
Men det som sker är väldigt tragiskt att bevittna, det är sant.
Men nästa år är det val igen och då byts dom ut mot maga-senatorer istället!

Det är det som är så genialt av Trump, han exponerar det korrupta GOP inför hela amerika och bereder samtidigt väg för nya fräscha MAGA-kandidater inför 2018 års val!
2017-08-01, 21:28
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Amerikaner är jävligt korkade, så 8år känns inte det minsta omöjligt.
Du ser ju bara basen som röster på R, som ingen har nått att hämta i en sådan här politik.
Utan de är förlorarna, och de fattar inte ens det själva.

https://www.youtube.com/watch?v=E48QqcTOXeY&t=2s
Här ser vi hur de resonerar, och tex 0:57 hur han minsann inte accepterar free money, men sen säger han har förtjänat dom.
Summerar upp väldigt många republikanska väljare, som har allt och förlora genom och rösta R.
Men de klarar inte ens räkna ut det själva.
Idioter finns på båda sidor:
https://www.youtube.com/watch?v=I79wUEqBdQc
"I vote Obama because he's black"

0.57 han verkar vara uteliggare/drogmissbrukare. Jag tycker de verkar stå upp för vad de tycker och känner, i ditt klipp verkar de tom ha självdistans. Så uppfattar jag det.

Republikanerna för förlorare? Jag trodde de var de rikas parti, med sänkta skatter för densamma.
Det jag regerade på var att han var för södern, när Lincoln var republikan.
2017-08-01, 21:29
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Det måste vara skönt att enkelt kunna avfärda sina egna eller sina idolers tillkortakommanden med 'globalism'-begreppet i tid och otid.
Detta är den vanligaste argumentationstekniken de har, peka finger på någon annan som gjort fel.*
Och sen inbilla sig två fel blir ett rätt, och att man ska gå på det sen.

Det är bara en lååång rad av ad hominem som de använder som diskussionsgrund för den Amerikanska politiken idag och av Trumpnissarna.
Stora frågan om de ens förstår det själva, med tanke på bisarra påståenden vi får och Hillarys betydelse för politiken idag.
2017-08-01, 21:30
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloChrist
Det är inte Trumps tillkortakommanden som gör att John McCain sviker som väntat och som vanligt.
Men det som sker är väldigt tragiskt att bevittna, det är sant.
Men nästa år är det val igen och då byts dom ut mot maga-senatorer istället!

Det är det som är så genialt av Trump, han exponerar det korrupta GOP inför hela amerika och bereder samtidigt väg för nya fräscha MAGA-kandidater inför 2018 års val!
Och dessa sk. Maga-senatorer tror du bara poppa fram från ingenstans? Det måste väl bli så för att inte Trumps presidentskap inte ska bli en sittande anka i ytterligare 40 månader.
2017-08-01, 21:34
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Jag har redan i tidigare inlägg läkat till flertalet källor som alla visar på samma sak. Bara att titta tillbaks några sidor i tråden så borde du hitta bevisen.

Det är för övrigt inte "mina" bevis, utan bevis som kommer användas i den kommande rättegången mot Hillary och andra inom DNC.

Edit: Jag hjäper dig. (FB) Stora tråden om amerikansk inrikespolitik
Så ditt påstående"BEVISAT DNC-anknuten advokat som försökte sätta dit Trumps son i en fejkskandal" kan vi sätta som illusioner igen!

Länk till BEVISAT!
Länk till "SÄTTA DIT"

Det du har länkat till är att en vissa republikaner säger att Rysk Advokat har haft kontakt med DNC
dvs inga bevis inget ens in närheten av ditt BEVIS = lögn!

Vad vi vet är att Don jr:s möte med 8 personer där rubriken på anledningen till mötet var: VI HAR SKIT OM HILLARY!! OBS KONFIDENTIELLT /RUSSIA WITH LOVE...
2017-08-01, 21:34
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarstan
Idioter finns på båda sidor:
https://www.youtube.com/watch?v=I79wUEqBdQc
"I vote Obama because he's black"

0.57 han verkar vara uteliggare/drogmissbrukare. Jag tycker de verkar stå upp för vad de tycker och känner, i ditt klipp verkar de tom ha självdistans. Så uppfattar jag det.

Republikanerna för förlorare? Jag trodde de var de rikas parti, med sänkta skatter för densamma.
Det jag regerade på var att han var för södern, när Lincoln var republikan.
Att rösta på någon man kan identifiera sig med, eller finner attraktiv som politiker, kan jag köpa av bägge sidor har såna tankar.
Och vad är det för fel med att rösta på någon är svart?
Det visade ju sig efteråt han är den som åstadkommit mest för den Amerikanska befolkningen på ett tag.
R vill knappt röra de få medelklass som finns kvar, utan de helt riktat in sig att de som har mest pengar, ska ha mer på bekostnad av de som har det dåligt.

Men om man inom par meningar har en DIREKT motsats i det man säger, man är emot free money för sen säga man har förtjänat free money.
Då är man bara korkad, och detta är bara en av en lång rad som har samma åsikt och som inte är förenliga med varandra.
Och Amerikaner är korkade när det kommer till väldigt mycket som handlar om kunskap, och oroa dig inte det är lika illa på andra sidan.
Men åtminstone röstar dom på en politik som det finns en risk kan gynna dom.
Det existerar inte med R och detta segment i samhället och som röstar för R, det är det bara nackdelar för.
2017-08-01, 21:42
Medlem
Seths död är på tapeten igen. Trump och Hannity? Vad händer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in