Citat:
En helt otrolig lista redan efter bara ett halvår!9) Förstört förtroendet för bankägd MSM
10) Stoppat vapenleveranserna till ISIS
11) Behållit Iran-avtalet
12) Säkrat grundbulten för finansiering av muren
13) Gjort politiken jävligt mycket roligare att följa
14) Ökat exporten till Kina
15) Ökat turismen till USA
16) Fått in mer pengar från övriga NATO-medlemmar
17) Säkrat c:a 410 miljarder dollar från Saudi Arabien
18) Exkluderat Al-Jazira och Qatar
19) I parktiken detroniserat DNC som fokuserar på fake news och Ryssland istället för att göra politik
20) mer följer...
10) Stoppat vapenleveranserna till ISIS
11) Behållit Iran-avtalet
12) Säkrat grundbulten för finansiering av muren
13) Gjort politiken jävligt mycket roligare att följa
14) Ökat exporten till Kina
15) Ökat turismen till USA
16) Fått in mer pengar från övriga NATO-medlemmar
17) Säkrat c:a 410 miljarder dollar från Saudi Arabien
18) Exkluderat Al-Jazira och Qatar
19) I parktiken detroniserat DNC som fokuserar på fake news och Ryssland istället för att göra politik
20) mer följer...

Jag utmanar alla Trumpofober att få ihop en lika lång lista på positiva saker Hussein åstadkom under sina ÅTTA ÅR?
Jag kommer inte på en enda sak.
Saker som jag gillar utöver era 19 punkter.
20) Dragit in hundratusentals dollar från antivita organisationer skapade av Hussein.
21) Förvisat islam från Vita Huset som inte firar deras högtider något mer, samtidigt som han åter fört in Kristus i både Vita Huset, Amerika och världen i stort, ett otroligt uppsving!
22) Dränerandet av träsket, kan sammanfattas till en punkt, eller många ifall du styckar upp sparkandet av Phony Comey och CNN-knockouten osv.
23) Borttagandet av Johnson-Amendment och tillsättandet av Gorsuch.
24) MS13 är snart historia.
25) Satt en ny standard för varje man på jorden när han som 70+ arbetar hårdare än vilken 25åring som helst och dessutom med stor heder, manlighet och empati, en riddare av klassiska mått!
26) Skapat en ny tidlös, ikonisk frisyr, förvisso en frisyr ingen jordlig människa kan återskapa då hårsvallet inte är av denna värld! men likafullt ikonisk och med tiden kommer hans frisyr vara lika fastetsat i vårat medvetanden som Hitlers Mustasch, men med helt andra associationer!

Jag fortsätter senare, skulle kunna lista bra saker med denna guds egna talesperson hela natten, men måste laga mat