Citat:
Makabert att du skickar upp examenskortet, och sen spelar död.Jag behöver en trovärdig källa på 65 mg/kg råtta. Jag håller det som fullständigt orimligt. Däremot kan det vara farligt att inandas, vilket jag redan påpekat.
Vad gäller Flint anser jag att en class action law suit borde vara under uppsegling. De som bär skulden är givetvis demokraterna som fattade beslutet att leda om vattnet genom gamla blyrör.
Vad gäller Flint anser jag att en class action law suit borde vara under uppsegling. De som bär skulden är givetvis demokraterna som fattade beslutet att leda om vattnet genom gamla blyrör.
Och så du att det inte alls är farligt, och nu gör du efterkonstruktioner på efterkonstruktioner.
En person som trycker på sin examen, och inte ens vet om det finns LD50värden.
Det är tragiskt roligt.
Det var inte rören som var problemet, då dessa legat i marken sedan 20-talet en del längre.
Utan att man tog vatten ifrån Flint ån och detta korroderade rören.
Detta är ingen isolerad händelse, det finns tydligen väldigt många ställen.
För mig de gissade upp till 200 städer går över gränsvärden.
En annan stämning som man beräkna landa inom 5-7 år, och det är att oljebolagen vet om att fossilbränslen orsakar klimatförändringar.
Exxon tror jag det var, har gjort egen forskning som är gedigen, och de hade gjort prognoser på detta.
Och de flesta saker de förutspådde är redan uppnått, men efter som de vet precis som tobaksbolagen.
Kan vara anledning till exxon börjar arbeta igen med detta.
Så kommer det komma en vansinnig stor stämning längre fram
Ironin i det hela är att de anställt samma advokat som tobaksindustrin sa att nikotin itne var beroendeframkallande