Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Nu spelar du dum också, du sak kol var inte farligt för det är naturligt.
Och min jämförelse KROSSADE detta påstående till miljarder miljarders bitar

Ditt argument håller inte, vilket plutonium som också är naturligt visar med en extrem tydlighet.
Jaså här är kol helt inte så ofarligt längre, och har reglerats en del.
Men folk dör fortfarande av koldamm.
Kol har även LD50.
Och du med din examen borde veta, men du vet inte, hur går det ihop?
Oja, republikaner är verkligen för reglering som stöttar individers hälsa.
Var det därför det går så bra med vattnet i USA då
Ja, Nixon var stor, han var så stor att han var tvungen göra inbrott hos demokraterna

Tänker du på vattensituationen i Flint, var det ddemokrater som förgiftade fattigt folk met bly. Trump håller på att lösa problemet eftersom han, till skillnad från Obama, faktiskt bryr sig om sitt folk.
Nixon såg att kolarbetares hälsa var i fara och han införde regleringar som numera har löst problemet. De fåtal drabbade, har jobbat under många år, med undermålig skydsutrustning. Det är nya tider nu. Inte direkt så att folk står och andas in koldamm hela dagarna.
Du får gärna ge mig en källa på vad LD50 för kol ligger på. Kan tänka mig att den är väldigt hög. Å andra sidan kan du dö av att dricka för mycket vatten också. Men det är ganska svårt.
Du kanske kan roa dig med att jämföra LD50 mellan kol och plutonium.
Edit: Eftersom vi alla vet att du saknar läsförmåga och har svårigheter med att tolka skriven text, får jag nog återupprepa mitt påstående som drog in dig i en autistisk rant om plutonium.
Citat:
Kol är för övrigt en ren naturprodukt som släpper ut koldioxid vid förbränning. Tack vara ökningen av CO2, har ökenspridningen upphört och växtligheten ökat med över 10 % de senaste åren. Att du tycker om öknar, brist på livsmedel och ett trevligare klimat kan du orera om i annan tråd.
Att du tolkar det som att alla naturprodukter är ofarliga är knappast förvånande. Det beror på att du är en kretin.