• 2
  • 3
2017-01-27, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
Hej!

Kort och gott, Kunden skickar ett mejl där hen förklarar hur hemsidan ska se ut, Jag skickar den till kontakten i Indien, han säger ett pris vad han ska ha för hemsidan, jag betalar honom och säljer den dyrare till kunden i Sverige, Och där har jag gått med vinst. Han är inte anställd av mig på papper då jag endast köper hemsidan av honom och säljer den till kund i Sverige.

Får man göra så ?

Tacksam för svar om någon vet eller vart man kan läsa om just detta.

Du kan ju alltid köpa hemsidor av mig
Citera
2017-02-02, 02:12
Medlem
Är bara tvungen att skriva till er som va negativa, jag har redan startat upp bolaget och går över förväntan bra. Delade ut reklam och kunderna ringde efter 2 dagar och ville köpa hemsida av mig. Dock så gör jag hemsidorna själv och om jag behöver hjälp så hjälper han från Indien mig. Men faan så glad jag är att jag är på banan. Har fått RIKTIGT bra feedback av alla 5 kunderna jag hittils har haft. Har fler på lager.
Älskar att några av er va så negativa! Inget är omöjligt! Jag blundade för när ni skrev era nedlåtande inlägg och körde mitt race. Och titt på fan! Går över förväntan! Nu kan admin låsa denna tråd! I am so happy!

Suck my dick!
Citera
2017-02-02, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
Är bara tvungen att skriva till er som va negativa, jag har redan startat upp bolaget och går över förväntan bra. Delade ut reklam och kunderna ringde efter 2 dagar och ville köpa hemsida av mig. Dock så gör jag hemsidorna själv och om jag behöver hjälp så hjälper han från Indien mig. Men faan så glad jag är att jag är på banan. Har fått RIKTIGT bra feedback av alla 5 kunderna jag hittils har haft. Har fler på lager.
Älskar att några av er va så negativa! Inget är omöjligt! Jag blundade för när ni skrev era nedlåtande inlägg och körde mitt race. Och titt på fan! Går över förväntan! Nu kan admin låsa denna tråd! I am so happy!

Grattis! Varje resa börjar med ett litet steg. Du har tagit det första, du har startat på egen hand och lyckats få in dina första kunder - vilket är mer än 99% av andra klarar av. Kör hårt och hoppas det fortsätter att gå bra för dig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in