2025-11-23, 18:08
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Ser bra ut, får se om han håller säsongen ut. Om han gör det så kan man säga att han lyckats i PL. Och då kan jag erkänna att jag hade fel.
Men han kommer att skada sig som vanligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Men åter igen så är han skadad!!!!!

Så nej han har inte lyckats i premier league. Hade han lämnat ligan innan denna säsong hade man kanske kunnat samman fattat hans premier league tid som lyckad. Men inte nu. Tycker du att det går bra för honom. Jonny rödlund hade också ett par bra matcher i sin karriär😂
Men lägg av för fan.. Till och med DU hävda att om han håller säsongen ut så har han lyckats i PL vilket han gjorde så det är facit.. Ett par månader senare kommer du tillbaka å ändrar måttstockar bara för att du inte kan erkänna att du har fel.

Ingen bevisbörda är tillräcklig för att övertyga en idiot. Jag ger upp.
Citera
2025-11-23, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Men lägg av för fan.. Till och med DU hävda att om han håller säsongen ut så har han lyckats i PL vilket han gjorde så det är facit.. Ett par månader senare kommer du tillbaka å ändrar måttstockar bara för att du inte kan erkänna att du har fel.

Man måste vara jämn med sin preststion över ett antal säsonger för att säga man lyckats i premier league. Jag pratade för hastat, trodde han skulle fortsätta med sin kurva öppåt! Men som vi nu ser går ner. Han kommer aldrig hålla ett par säsonger i rad, utan alltid vara skadad och prestera medelmåttigt i premier league.

Som sagt DYR FLOPP!
Citera
2025-11-23, 22:13
Medlem
Citat:

Men han var väldigt bra i matchen igår!😂
Citera
2025-11-27, 02:31
Medlem
HassanVonEssens avatar
Eritrea är väl inte direkt kända för starka hållbara kroppar. Halva befolkningen har ju tänderna mitt i gommen. Förlåt, men jag kunde inte låta bli. Det går bra nu Liverpool! Och så fin brakförlust kväll igen hemma mot halvtaskigt motstånd i CL.
Citera
2025-11-28, 22:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Han har antagligen gjort sitt fotbollslivs sämsta beslut. Tack vare en agent som bara ser pengarna och inte det sportsliga. Han fick inbrott i sin överdådiga villa i Newcastle. Man snodde smycken för en halv miljon, eller vad det var. Smycken till morsan? Och nu har han köpt en dobermann för 370.000 kr.
Härregud.
På ett sätt tycker jag synd om killen. Men....
Såg i kväll Newcastle spöa City. Och före det Nottingham spöa Liverpool. Gjorde Elanga också ett felbyte? Inte mycket speltid i Newcastle.

Synd och synd. Han sitter med ett kontrakt som oavsett om han lirar eller inte ger honom 3 126 975 varje vecka tills 2031. Så jävla synd om honom är det ju inte Bra agent också sett till att se på pengar.

Men tidiga dagar ändå. Helt plötsligt kanske Isak gör ett hattrick och målar i 5 raka och då helt plötsligt är han en väldigt bra värvning.
Citera
Igår, 16:27
Medlem
Ett mål för Isak mot West Ham så här långt. Hoppas för Sveriges skull att han gör ett par till och får tillbaka sitt självförtroende och form. Vi kommer att behöva det.
Citera
Idag, 04:43
Medlem
Citat:

Oj oj oj, Nu gjorde isak ett mål. Han är så duktig. Han har verkligen lyckats i premier league.
Citera
Idag, 05:15
Medlem
TuffRobbans avatar
Tydligen kallade Joey Barton honom för "jävla somaliska bedragare".

https://x.com/editionfc/status/1994780878468518055
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in