Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-22, 21:40
Medlem
Dangerzone2021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Hörde att Isak köpt en hund för 370000. Tror inte för att det att vakta honom.

Tror att det för jaga honom så han ska springa. Det gör han ju inte dag.

37 tusen? Inte ens Lajka som var i rymden hade kostat så mycket.
Citera
2025-11-22, 22:04
Medlem
Newcastles spelstil passasde Isak utmärkt.
Helt tvärtom i Pool.
Citera
2025-11-22, 22:42
Medlem
Han har antagligen gjort sitt fotbollslivs sämsta beslut. Tack vare en agent som bara ser pengarna och inte det sportsliga. Han fick inbrott i sin överdådiga villa i Newcastle. Man snodde smycken för en halv miljon, eller vad det var. Smycken till morsan? Och nu har han köpt en dobermann för 370.000 kr.
Härregud.
På ett sätt tycker jag synd om killen. Men....
Såg i kväll Newcastle spöa City. Och före det Nottingham spöa Liverpool. Gjorde Elanga också ett felbyte? Inte mycket speltid i Newcastle.
Citera
2025-11-22, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Han har redan hävdat sig i Premier League och det vet du själv också men i Liverpool är det just nu mindre bra så att säga fast vid det här laget är det lönlöst att diskutera med dig, du vägrar erkänna när du har fel.

Tycker du att han har lyckats i premier league?

Som jag alltid har sagt, man ska vara start spelare och leverera under flera säsonger för att “lyckas” i premier league.

Vilket han inte gjort. Mest skadad.
Citera
2025-11-23, 00:29
Medlem
nickenyfik007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever

Som jag alltid har sagt, man ska vara start spelare och leverera under flera säsonger för att “lyckas” i premier league.

Det är självklart att han har lyckats i Premier League. Han har gjort över 20 mål två säsonger i rad (trots skador) och varit en nyckelspelare i att ta Newcastle till sin första Ligacupfinal sedan 1955. Han kom också tvåa i skytteligan förra året så bara de prestationer som hamnar i historieböckerna.

Att han inte har varit bra under den här säsongen går inte att undgå. Men det har spelats 13 matcher och han har inte ens startat hälften av dem. Så det definierar ju inte hans premier leauge karriär
Citera
2025-11-23, 00:38
Medlem
Storfetdases avatar
Känns som en riktig flopp, kommer max göra 5 mål den här säsongen och sen gå till Saudi.
Citera
2025-11-23, 08:52
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ser bra ut, får se om han håller säsongen ut. Om han gör det så kan man säga att han lyckats i PL. Och då kan jag erkänna att jag hade fel.
Men han kommer att skada sig som vanligt.

Citat:

För ett par månader sedan hade han absolut nått dina krav för lyckats i PL. 23 mål & 6 assist förra säsongen är att betrakta som väldigt lyckat så vad ska du hitta på för argument nu då?
Citera
2025-11-23, 09:59
Medlem
Karppas avatar
Isak tillhörde top-2 forwards i PL förra säsongen, om hur många kan sägas det, så visst fan har han lyckats. Ge honom åtminstone en halv säsong i Pool innan ni dömer ut honom.
Citera
2025-11-23, 12:30
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Isak tillhörde top-2 forwards i PL förra säsongen, om hur många kan sägas det, så visst fan har han lyckats. Ge honom åtminstone en halv säsong i Pool innan ni dömer ut honom.
Toppstriden i EPL 24/25 var troligen den sämsta på +10 år. Dock så håller jag med i att det är galet att avskriva Isak och/eller stämpla honom som flopp vid det här läget.

Och förövrigt, så kallas inte Liverpool för "Pool" i England - Däremot så är Blackpool allmänt känt som Pool i UK.
Citera
2025-11-23, 13:00
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Och förövrigt, så kallas inte Liverpool för "Pool" i England - Däremot så är Blackpool allmänt känt som Pool i UK.

Ok, tack för infot. Här i Finland säger vi Pool om det röda laget.
Citera
2025-11-23, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
För ett par månader sedan hade han absolut nått dina krav för lyckats i PL. 23 mål & 6 assist förra säsongen är att betrakta som väldigt lyckat så vad ska du hitta på för argument nu då?

Men åter igen så är han skadad!!!!!

Så nej han har inte lyckats i premier league. Hade han lämnat ligan innan denna säsong hade man kanske kunnat samman fattat hans premier league tid som lyckad. Men inte nu. Tycker du att det går bra för honom. Jonny rödlund hade också ett par bra matcher i sin karriär😂
Citera
2025-11-23, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Toppstriden i EPL 24/25 var troligen den sämsta på +10 år. Dock så håller jag med i att det är galet att avskriva Isak och/eller stämpla honom som flopp vid det här läget.

Håller med. Liverpool gjorde i princip en Leicester. Alla andra imploderade. Skitlag, skitstad och skitförening. Vilket alltid visar sig till slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in