• 1
  • 2
2017-01-11, 13:51
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Hej, jag tänker besvära Flashback med ett typiskt I-Landsproblem

Min tjej har svårt att komma och även om hon njuter av när vi har sex så är hon ofta väääldigt nära att komma precis på gränsen men hon har bara lyckats passera den gränsen och kommit en gång.

Jag undrar om ni har några bra tips för att stimulera så att hon kommer ordentligt.
Citera
2017-01-11, 13:55
Medlem
Armadass avatar
Det vet hon bäst, fråga na.
Citera
2017-01-11, 13:56
Medlem
Cleetus187s avatar
Så fråga din tjej som vet funkar inte? eller är hon döv-stum?
Citera
2017-01-11, 13:57
Bannlyst
Det bör väl hon veta bäst? Vad säger hon när du frågar?

Svårt för oss att svara på hur en främmande människa fungerar rent fysiskt, eftersom att alla människor inte fungerar på exakt samma vis.
Citera
2017-01-11, 13:59
Medlem
Ygrittes avatar
Jag kommer hårdast vid oralsex en stund efter man haft extra hett vaginalt sex och man är särskilt uppvärmd. Kanske kan vara något.
Citera
2017-01-11, 14:18
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ygritte
Jag kommer hårdast vid oralsex en stund efter man haft extra hett vaginalt sex och man är särskilt uppvärmd. Kanske kan vara något.

Intressant att du säger det då jag märkt att hon tycker det är väldigt skönt Dock så slutar det ofta med att hon är väldigt nära, börjar få ryckningar men inte kommer utan stannar precis innan vilket är lite frustrerande...

Anyway... Tack för tipset!
Citera
2017-01-11, 14:24
Medlem
Ygrittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Intressant att du säger det då jag märkt att hon tycker det är väldigt skönt Dock så slutar det ofta med att hon är väldigt nära, börjar få ryckningar men inte kommer utan stannar precis innan vilket är lite frustrerande...

Anyway... Tack för tipset!
När hon är nära, gör inga ändringar, gör bara exakt det du gör för annars är det lätt som tjej att komma av sig. Många killar tror att när tjejen är nära ska man dra på en eller två växlar. Gör INTE det.
Citera
2017-01-11, 14:28
Medlem
Annonsblockerarens avatar
Du måste lära dig tolka signaler på ett mer effektivt sätt. Kvinnor är väldigt bra på att ge ifrån sig sådana.
Citera
2017-01-11, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annonsblockeraren
Du måste lära dig tolka signaler på ett mer effektivt sätt. Kvinnor är väldigt bra på att ge ifrån sig sådana.

Hahah, beror nog på vem man ligger med. Vissa stönar bara för att.

Min förra tjej och jag pratade en del om hur vi hade skönast sex, hon gillade att smeka sig själv på klitoris i missionären (fick ge henne lite utrymme till handen så kunde inte ligga helt på), va hennes sätt att komma. Tog väl 5-10 minuter så gick det för henne.

Annan tjej jag har haft gillade bakifrån utan smekning.

Så bästa sättet för din tjej att komma är att hon har en öppen kommunikation.

EDIT: Vissa tjejer kan dock inte alltid komma. Så pressa inte tjejen eller dig själv bara för att hon inte kom.
Citera
2017-01-11, 15:30
Medlem
valter-eggons avatar
Många tjejer har svårt att komma när de ligger på rygg. Min sambo brukar sitta över mitt ansikte och jag slickar henne tills hon kommer. Tar max 5 minuter för henne att komma i den ställningen.

Ligger jag på rygg och hon rider mig samtidigt som jag smeker henne kan hon komma ibland efter typ 15 minuter.
Citera
2017-01-11, 17:07
Medlem
James Fjongs avatar
Har haft en likadan tjej, prövade allt och till slut köpte jag en massagestav som vi lekte med... det gillade hon och hon kom även när jag inte var hemma, så hon fick den med sig när vi gjorde slut! he he...
Citera
2017-01-11, 17:21
Medlem
Går det för dig men inte för tjejen får du fortsätta med fingrar eller mun tills det går för henne. Du får helt enkelt jobba på tills hon är klar. Sedan är det bara att ladda om kanonen och köra nästa runda. Då kommer hon lättare när du redan värmt upp henne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in