Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-01-16, 15:39
  #61
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ygritte
Alltid detta storlekstjatet.
Många kvinnor gillar inte när de är för långa, gör satans ont om livmodertappen får sig en rejäl knuff.
Omkretsen är viktigare, och hur hård han blir. En liten böjning uppåt skadar inte heller

Jag har upplevt bra sex med olika sorter. Stora som små, men gemensamt med de för stora (långa) är att man inte kan stöta hur som helst i de flesta ställningar (enl. min anatomi iaf), vilket kan vara en mood killer. Så jag har kommit lättast vaginalt med dem som är kring 14-16 cm. Inga begränsningar.

Min är faktiskt ovanligt nog helt rak! Jag vet att det står att vissa killar har en böjning vissa säger att det är bra (som du nyss gjorde tex) andra tycker inte om det och många killar har komplex för det osv.

Känns dock som min är helt rak då jag aldrig upptäckt någon form av lutning, böjning eller något i den stilen på min snopp
Citera
2017-01-16, 16:07
  #62
Medlem
Ygrittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Min är faktiskt ovanligt nog helt rak! Jag vet att det står att vissa killar har en böjning vissa säger att det är bra (som du nyss gjorde tex) andra tycker inte om det och många killar har komplex för det osv.

Känns dock som min är helt rak då jag aldrig upptäckt någon form av lutning, böjning eller något i den stilen på min snopp
Vanligast är mer eller mindre böjning åt vänster (vill minnas det var 70% av alla män), därefter höger och uppåt, sist rak.
Rak är ovanlig
Citera
2017-01-16, 16:26
  #63
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Det jobbiga är att hon känner sig väldigt misslyckad när hon inte kommer. Jag tror ditt tips är bra men jag tror att det för henne handlar mer om att inte tänka på att komma så jag tror jag hon kommer så att säga.
Fattar. Hon måste slappna av mer helt enkelt. Ofta är det problemet. Jag har själv misslyckats med det när jag känt stor stress eller inte varit bekväm med någon tjej jag inte känner. Tror säkert ni kan öva upp det där. Om du gör det skönt för henne och hon släpper sina prestationskrav och kan hänge sig, så tror jag att det kan gå vägen.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback