2017-01-09, 21:14
Medlem
-spitzlix-s avatar
Kpte en ny rolig vinterpulka men mrkte att en kabel r p G att g av men vet ej vad den heter p LH 2.2 systemet tyvrr..
Bild : http://imgur.com/a/VbtF1
Citera
2017-01-09, 21:44
Medlem
-spitzlix-s avatar
Oj menar B230F, my bad
Citera
2017-01-09, 21:57
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Frdelarlock.
Inte frdelarlocket utan mojngen som sitter under den ( Inte kabeln till tndspolen utan den bredvid) ringade in den i svart
Citera
2017-01-09, 22:09
Medlem
Fuzzs avatar
kontaktstycket gr till hallgivaren
Citera
2017-01-09, 23:23
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzz
kontaktstycket gr till hallgivaren
Jo men det r kabeln jag behver :/
Citera
2017-01-10, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Jo men det r kabeln jag behver :/

Gr dem kabeln att lossa frn Hallgivaren d? De brukar vl sitta permanent fast i givaren? Och d behver du en ny Hallgivare och d kommer ny kabel med p kpet liksom...

Om du tnker skarva och lda om kabeln sjlv, eller om den verkligen r lstagbar i bda ndar, s kansle det heter Hallgivarkabel......
Citera
2017-01-10, 05:59
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Gr dem kabeln att lossa frn Hallgivaren d? De brukar vl sitta permanent fast i givaren? Och d behver du en ny Hallgivare och d kommer ny kabel med p kpet liksom...

Om du tnker skarva och lda om kabeln sjlv, eller om den verkligen r lstagbar i bda ndar, s kansle det heter Hallgivarkabel......
Yes g att lossa. Har skarvat den s den iallafall hller ett litet tag.. Haha skte p hallgivarkabel men inget kom upp
Citera
2017-01-14, 21:53
Medlem
Elofzons avatar
Vart gr kabeln i andra nden d?
Har fr mig att denna kabel r en del av hela motorkabelhrvan och gr sledes inte att byta separat.

Reparera den trasiga delen av kablaget med RIKTIGA, serisa skarvhylsor som du klmmer och sedan vrmer ihop, anvnd grna krympslang ver skarven sedan.
Citera
2017-01-15, 21:10
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofzon
Vart gr kabeln i andra nden d?
Har fr mig att denna kabel r en del av hela motorkabelhrvan och gr sledes inte att byta separat.

Reparera den trasiga delen av kablaget med RIKTIGA, serisa skarvhylsor som du klmmer och sedan vrmer ihop, anvnd grna krympslang ver skarven sedan.
Gr in i motorkabelhrvan sen in i boxen/kupen. Haha n insg det senare Yes redan gjort och br gra jobbet ngra mnader till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in