2017-07-18, 20:20
Medlem
FreedomFighter-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallacher
Finns ni fortfarande?

Citat:
Ursprungligen postat av Marcly
Kul att du har hittat tillbaka, välkommen. Är det tråkigt nere i ettan? Är ni fortfarande fett mentala?

Och för att förtydliga för dig så varken uppmanar eller står jag själv för någon form av våldshandlingar. Det jag menar är, precis som inlägget längre ovanför syftar på, att det kommer blir första gången "någonsin" som vi får en riktig värdemätare över vem som egentligen är bäst i Skandinavien.
Ser man dessutom till historien mellan oss och FCK kommer det vara ett extremt laddat möte.
Att det kommer bli kaos, slagsmål och sjuk hets efter biljetter är ju sen ingen högoddsare.

Om jag förutsätter att vi slår ut Vardar? Ja.

Hej där, hur mår ni idag?
Citera
2017-07-18, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomFighter-
Hej där, hur mår ni idag?

Tjenare,

Mår riktigt dåligt faktiskt. Fruktansvärt dålig insats. Sällan sett våra spelare skämma ut sig så ordentligt, det var jävligt jobbigt att bevittna.

Men, vi reser oss. Alltid.

Hälsa Superettan, hoppas vi ses nästa år. Eller inte, ni får gärna ruttna bort där nere i träsket.
Citera
2017-07-18, 20:31
Medlem
FreedomFighter-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcly
Tjenare,

Mår riktigt dåligt faktiskt. Fruktansvärt dålig insats. Sällan sett våra spelare skämma ut sig så ordentligt, det var jävligt jobbigt att bevittna.

Men, vi reser oss. Alltid.

Hälsa Superettan, hoppas vi ses nästa år. Eller inte, ni får gärna ruttna bort där nere i träsket.

Det var nog lika bra ni åkte ut nu, så ni inte behöver skämma ut er i gruppspelet, som tidigare år.

Superettan hälsar tillbaka, vi ses väl säkert här nere i 'träsket' snart.
Citera
2017-07-18, 20:35
Bannlyst
Citat:
så ni inte behöver skämma ut er i gruppspelet, som tidigare år.
.

https://www.fotbollskanalen.se/champions-league/tv-malmos-magiska-cl-kvall---sankte-olympiakos-infor-euforiska-hemmafans/
Citera
2017-07-18, 20:46
Medlem
Citat:
Det var nog lika bra ni åkte ut nu, så ni inte behöver skämma ut er i gruppspelet, som tidigare år.

Superettan hälsar tillbaka, vi ses väl säkert här nere i 'träsket' snart.

Jag tror verkligen inte att vi ses i Superettan snart. Hur du kan tro att vi "väl" åker ut snart förstår jag inte. Om du kollar den Allsvenska tabellen (Allsvenskan alltså, förstaligan, inte andraligan som jag förstår att du har bättre koll på nu) så leder vi den ganska så klart.
Citera
2017-07-18, 20:47
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Finns inte ord att förklara min avundsjuka på att MFF får möta FCK. Njut grabbar, njut.

Idag ska man själv se AIK ta emot Norrköping. Efter att ha varit runt på barerna tippar jag på säsongens lägsta siffra. Semestertider...
Citera
2017-07-18, 22:52
Medlem
menfrassedås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Hur många var Malmö på plats? Från TV-bilderna såg det inte ut att vara särskilt många malmöiter som tagit chansen att åka hem för att se lite fotboll och äta stuvad get hos föräldrarna.
Citera
2017-07-18, 23:38
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
Jag hörde 200 på radion.

Det låter extremt överdrivet. Bortasektionen var 200 platser stor totalt ...

Såg mer ut som ungefär så många vi var i Litauen.

/feldgrau
Citera
2017-07-18, 23:51
Medlem
Nu kan man ju bara spekulera men visst fan hade Malmö fått det svettigt mot Köpenhamn? Samtliga av de andra lagen med större supporterskaror i Sverige har lekstuga därnere när man skickar ett bra följe. Fatta då vad ett par tusen danskar som enkelt tar sig dit kunnat ställa till med.
Citera
2017-07-19, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Det låter extremt överdrivet. Bortasektionen var 200 platser stor totalt ...

Såg mer ut som ungefär så många vi var i Litauen.

/feldgrau

Runt 120 på plats.
Citera
2017-07-19, 01:21
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Hur många var Malmö på plats? Från TV-bilderna såg det inte ut att vara särskilt många malmöiter som tagit chansen att åka hem för att se lite fotboll och äta stuvad get hos föräldrarna.

P.G. Alltid klass.
Citera
2017-07-19, 11:06
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Ja. Och ditt problem är?
ERAN KLACK SJUNGER PÅ SKÅNSKA!!!! INSER DU HUR SKRATTRETANDE DET ÄR?????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in