2017-07-19, 11:22
Medlem
hagsatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcly
Runt 120 på plats.

Bättre än väntat. Är fler än vad ni skickar majoriteten av matcher som inte är inom 30 mils avstånd i Sverige.
Citera
2017-07-19, 11:25
Medlem
Gallachers avatar
Såja. Passa på att spä på skadeglädjen medans ni kan. Förstår att ni tar alla chanser ni kan få

Riktigt bisarr resa överlag. Kan knåpa ihop en liten sammanfattning om intresse finns senare när jag inte längre är lika självmordsbenägen. Tills dess släcker jag lyset och hoppas vakna ur denna mardrömmen.
Citera
2017-07-19, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvira96
Supportrarna är plast på vilket sätt. MFF är trea i den allsvenska publikligan genom tiderna.
Bara det faktum att du nämner publikligan som ett argument för att ni inte är plast är... Ja, rätt så plastigt

Helt ärligt så sätter jag er i samma fack som Ellos, Peking och Örebro när det kommer till läktarkultur. Det enda som möjligtvis gör er annorlunda från dom är antalet, men resten är samma lika.
Citera
2017-07-19, 11:51
Medlem
falafelmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomFighter-
Det var nog lika bra ni åkte ut nu, så ni inte behöver skämma ut er i gruppspelet, som tidigare år.

Superettan hälsar tillbaka, vi ses väl säkert här nere i 'träsket' snart.

Hahahaha alltid skoj läsa Bjuvs knasiga inlägg
Citera
2017-07-19, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomFighter-
Hej där, hur mår ni idag?

Dalkurd-bjüv 5:0
Citera
2017-07-19, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
Jag hörde 200 på radion.
Jo tjena...
https://www.instagram.com/p/BWsy7tflwdR/?tagged=malm%C3%B6ff

Det som glädjer mig mest att Malmö åkte ur är att man nu missar kvalmatchen mot FC Köpenhamn, hade nog blivit den fetaste matchen på många, många år......
Senast redigerad av Captain Caustic 2017-07-19 kl. 13:35.
Citera
2017-07-19, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic
Jo tjena...
https://www.instagram.com/p/BWsy7tflwdR/?tagged=malm%C3%B6ff

Det som glädjer mig mest att Malmö åkte ur är att man nu missar kvalmatchen mot FC Köpenhamn, hade nog blivit den fetaste matchen på många, många år......

Tjena på dig också

https://s11.postimg.org/oibes6rur/IMG_5761.jpg
Citera
2017-07-19, 14:42
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallacher
Såja. Passa på att spä på skadeglädjen medans ni kan. Förstår att ni tar alla chanser ni kan få

Riktigt bisarr resa överlag. Kan knåpa ihop en liten sammanfattning om intresse finns senare när jag inte längre är lika självmordsbenägen. Tills dess släcker jag lyset och hoppas vakna ur denna mardrömmen.
Kör! Alltid kul att läsa!
Citera
2017-07-19, 16:21
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallacher

Självklart finns intresset!

Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Tjena på dig också

https://s11.postimg.org/oibes6rur/IMG_5761.jpg

Rimlig jämförelse.

Vi var 16 man på plats i Baku (plus ungefär lika många svenska expats). Trots kortare förberedelsetid, trots visum som behövde sökas och erhållas på förhand, trots att vi redan åkt på tre bortamatcher i kvalet, trots att det är något svårare och dyrare att ta sig till Azerbajdzjan än till Makedonien ...

Men "tjena" bäst du vill, du vet att ni var pinsamt få i går oavsett.

/feldgrau
Citera
2017-07-19, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Självklart finns intresset!

Rimlig jämförelse.

Vi var 16 man på plats i Baku (plus ungefär lika många svenska expats). Trots kortare förberedelsetid, trots visum som behövde sökas och erhållas på förhand, trots att vi redan åkt på tre bortamatcher i kvalet, trots att det är något svårare och dyrare att ta sig till Azerbajdzjan än till Makedonien ...

Men "tjena" bäst du vill, du vet att ni var pinsamt få i går oavsett.

/feldgrau

Med tanke på att matchen flyttades till en annan spelort mitt inne i makedonien utan en flygplats i närheten och ett par antal timmar till närmsta flygplats där enda sättet att ta sig till arenan igår var att hyra bil och köra 2-3 timmar till spelorten så var bortaföljet helt ok. Arenan tar bara in 3-4 000 dessutom.

Ert bortafölje i Azerbadjan kan man bäst beskriva med ---> i en större arena dessutom.
Så "tjena" på dig med!
Senast redigerad av ytmamz 2017-07-19 kl. 17:05.
Citera
2017-07-19, 17:02
Medlem
hagsatras avatar
Herregud VM i bortförklaringar. Snacka om att ha blivit bortskämda med europaresor när man börjar gråta över att köra bil i två timmar från flygplatsen.
Citera
2017-07-19, 17:06
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Med tanke på att matchen flyttades till en annan spelort mitt inne i makedonien utan en flygplats i närheten och ett par antal timmar till närmsta flygplats där enda sättet att ta sig till arenan igår var att hyra bil och köra 2-3 timmar till spelorten så var bortaföljet helt ok. Arenan tar bara in 3-4 000 dessutom.

Haha, ok, låt oss ta detta del för del. Ni hade 210 platser tilldelade, som inte tog slut. Så vad arenans kapacitet har med saken att göra är minst sagt oklart. Du grinar över att matchen spelades 2–3 timmar från närmsta flygplats, ärligt talat? Enda sättet var hyrbil, men MFF Support körde bussar? Vad mer kräver du för att åka, gratis flygresa, boende och mat? Det är fan inte många av Europamatcherna jag varit på där jag haft lyxen att flyga till matchstaden.

Citat:
Ert bortaföje i Azerbadjan kan man bäst beskriva med ---> i en större arena dessutom.
Så "tjena" på dig med!

Inser nu att du är ett troll.

/feldgrau
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in