2017-07-06, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorkelben
Bajen tar alltså 185 spänn för en bortabiljett i ett rätt iskallt mittenmöte!

Iskallt? Drygt 20 000 sålda biljetter, hur många allsvenska matcher drar det?
Ska man börja ta pröjs efter tabellplacering
Citera
2017-07-06, 20:52
Medlem
Riktig gäspig seger. Vår klack nuförtiden har verkligen tappat i antal jfrt med ca 10 år sedan.
Citera
2017-07-06, 21:02
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Bajen tar alltså 185 spänn för en bortabiljett i ett rätt iskallt mittenmöte!
Tacka vet jag Djurgården som delar ut gratisbiljetter till DN-prenumeranter. Och alla friplåtar har gått åt! Då kommer det bli säkert halvfullt på Tele 2! www.difbiljetter.se/upptackdn/

Men om ens pengar för biljetten går till att få in bättre spelare till ens klubb, och inte minst för att driva en bra ungdomsverksamhet, så är det ju värt det.

Även om det såklart finns en smärtgräns nånstans.
Senast redigerad av gato12 2017-07-06 kl. 21:08.
Citera
2017-07-07, 12:58
Medlem
https://twitter.com/hofmannjesper/status/883242847075434496

Grinbajen
Citera
2017-07-07, 13:09
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j_e_s_p_e_r_
https://twitter.com/hofmannjesper/status/883242847075434496

Grinbajen
Berätta gärna vad det handlar om istället för att bara länka till Twitter.
Citera
2017-07-07, 13:14
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Berätta gärna vad det handlar om istället för att bara länka till Twitter.

Hoffman tjafsar om bajen, bajare tjafsar tillbaka och Hoffman tycker synd om sig själv.
Citera
2017-07-07, 13:16
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Hoffman tjafsar om bajen, bajare tjafsar tillbaka och Hoffman tycker synd om sig själv.
Jaha, som vanligt då alltså. Tack för info.
Citera
2017-07-07, 21:09
Medlem
Snorkelbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Tacka vet jag Djurgården som delar ut gratisbiljetter till DN-prenumeranter. Och alla friplåtar har gått åt! Då kommer det bli säkert halvfullt på Tele 2! www.difbiljetter.se/upptackdn/

Men om ens pengar för biljetten går till att få in bättre spelare till ens klubb, och inte minst för att driva en bra ungdomsverksamhet, så är det ju värt det.

Även om det såklart finns en smärtgräns nånstans.

Tack! Ett vettigt svar där man inte var horunge, snål eller det eviga tjatet om bajens publiksiffror.

Vad gäller gratisbiljetter brukar väl alla klubbar någon gång om året ha en match där man delar ut ett större gäng biljetter. Gratis inträde för barn/unga borde vara standard då det ändå är dessa som om ett antal år ska vara dom som köper säsongskort. Om Dif delar ut mer biljetter än andra vet jag inte.

Givetvis är det bra och det är det man vill att pengarna går till. Det jag menade var att för supportern som åker på matcher är det ett rimligt pris. För spontanarn och den som ser två matcher om året är produkten Bajen -örebro 185 spänn på gränsen.

Tex. Ska jag besöka poznan under hösten, där betalalade jag 30 PLN dvs 68 kr för en sittplats. Där fyller man också upp arenan.
Citera
2017-07-07, 21:34
Medlem
Citat:
Tack! Ett vettigt svar där man inte var horunge, snål eller det eviga tjatet om bajens publiksiffror.

Vad gäller gratisbiljetter brukar väl alla klubbar någon gång om året ha en match där man delar ut ett större gäng biljetter. Gratis inträde för barn/unga borde vara standard då det ändå är dessa som om ett antal år ska vara dom som köper säsongskort. Om Dif delar ut mer biljetter än andra vet jag inte.

Givetvis är det bra och det är det man vill att pengarna går till. Det jag menade var att för supportern som åker på matcher är det ett rimligt pris. För spontanarn och den som ser två matcher om året är produkten Bajen -örebro 185 spänn på gränsen.

Tex. Ska jag besöka poznan under hösten, där betalalade jag 30 PLN dvs 68 kr för en sittplats. Där fyller man också upp arenan.
Tycker du ska flytta till Polen så du kan få billigare biljetter, jämföra Svenska biljetter med polen
Citera
2017-07-07, 23:12
Medlem
Snorkelbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Tycker du ska flytta till Polen så du kan få billigare biljetter, jämföra Svenska biljetter med polen

Leksandsbajare?
Citera
2017-07-08, 10:11
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Leksandsbajare?
Alla bajare är leksandsbajare
Citera
2017-07-08, 10:20
Medlem
Snorkelbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
Alla bajare är leksandsbajare

Det har du iof rätt i! Bojkottade man för övrigt inte ett derby mot gnaget pga biljettpriser?

Avd.Självmål
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in