• 1
  • 2
2017-01-03, 00:05
Medlem
bazarrs avatar
Olivia Siggers, 19, Göteborg är avliden.
Är det någon som vet vad som hänt?

Edit. Olivia Siggers är en ganska känd Instagramare som jag följt i många år. Liksom många andra. Därav nyfikenheten.
Senast redigerad av bazarr 2017-01-03 kl. 00:46.
2017-01-03, 00:09
Medlem
franges avatar
Vem är Olivia Siggers? Och vad har hänt, egentligen?

Lite halvtunn trådstart, om jag skall säga det så...
2017-01-03, 00:36
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Vem är Olivia Siggers? Och vad har hänt, egentligen?

Lite halvtunn trådstart, om jag skall säga det så...

En snabb googling ger för handen att Olivia är någon sorts rasifierad tjej som fiskar likes på internet med hjälp av mer eller mindre lättklädda bilder.

Jag förutspår att denna tråd hamnar i papperskorgen om inte TS förtydligar trådatarten lite.
2017-01-03, 00:47
Medlem
bazarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
En snabb googling ger för handen att Olivia är någon sorts rasifierad tjej som fiskar likes på internet med hjälp av mer eller mindre lättklädda bilder.

Jag förutspår att denna tråd hamnar i papperskorgen om inte TS förtydligar trådatarten lite.

Olivia Siggers är en ganska känd Instagramare som jag följt i många år. Därav nyfikenheten.
2017-01-03, 00:52
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bazarr
Olivia Siggers är en ganska känd Instagramare som jag följt i många år. Därav nyfikenheten.

Ok. Och, varför skulle hon ha gått och dött, då?
2017-01-03, 01:06
Medlem
Ingen som vet hur hon dog ?
2017-01-03, 01:12
Medlem
oldeubois avatar
Jag har aldrig hört talas om personen, men "känd"? 1500 följare på Instagram. Det kan ju vem som helst skrapa ihop.
2017-01-03, 01:23
Medlem
Istok91s avatar
Någon med info?
2017-01-03, 01:44
Medlem
Odanes avatar
Senaste uppdateringen på hennes instagram var i alla fall för 2 dagar sedan och det verkar som att hon slänger upp ett par bilder varje dag. På bilderna verkar ju hon frisk. Man kan ju inte utesluta sjukdom, men det verkar ju relativt osannolikt om det inte handlar om någon form av galloperande lunginflamtion. Det verkar ju heller inte som att hon har gått och blivit mördad av reaktionerna på hennes instagram.

Olycka?
Allergisk reaktion?
Självmord?

Är väl de tre mest troliga alternativt skulle jag tro.
2017-01-03, 01:45
Medlem
Dog utav överdos hörde jag. Log tydligen i koma sen nyår tills idag då föräldrarna valde att be läkarna stänga av respiratorn. RIP
2017-01-03, 01:50
Medlem
Hon blev tydligen nerdrogad och tog ej drogerna på egen vilja. Så därav blev hon hjärnskadad, syrebrist så familjen fick två val. Antingen kommer olivia vara hjärnskadad eller så kommer hon att vila i frid. Och dom valde att låta henne vila i frid.
2017-01-03, 01:58
Medlem
Odanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastakablar
Hon blev tydligen nerdrogad och tog ej drogerna på egen vilja. Så därav blev hon hjärnskadad, syrebrist så familjen fick två val. Antingen kommer olivia vara hjärnskadad eller så kommer hon att vila i frid. Och dom valde att låta henne vila i frid.

Droger mot sin vilja, så då är det någon där ute som som skall åka dit för dråp med andra ord. Jävla typ som drogar ner en tjej till den grad att hon blir hjärndöd.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in