Vem är Olivia Siggers? Och vad har hänt, egentligen?
Lite halvtunn trådstart, om jag skall säga det så...
En snabb googling ger för handen att Olivia är någon sorts rasifierad tjej som fiskar likes på internet med hjälp av mer eller mindre lättklädda bilder.
Jag förutspår att denna tråd hamnar i papperskorgen om inte TS förtydligar trådatarten lite.
En snabb googling ger för handen att Olivia är någon sorts rasifierad tjej som fiskar likes på internet med hjälp av mer eller mindre lättklädda bilder.
Jag förutspår att denna tråd hamnar i papperskorgen om inte TS förtydligar trådatarten lite.
Olivia Siggers är en ganska känd Instagramare som jag följt i många år. Därav nyfikenheten.
Senaste uppdateringen på hennes instagram var i alla fall för 2 dagar sedan och det verkar som att hon slänger upp ett par bilder varje dag. På bilderna verkar ju hon frisk. Man kan ju inte utesluta sjukdom, men det verkar ju relativt osannolikt om det inte handlar om någon form av galloperande lunginflamtion. Det verkar ju heller inte som att hon har gått och blivit mördad av reaktionerna på hennes instagram.
Olycka?
Allergisk reaktion?
Självmord?
Är väl de tre mest troliga alternativt skulle jag tro.
Hon blev tydligen nerdrogad och tog ej drogerna på egen vilja. Så därav blev hon hjärnskadad, syrebrist så familjen fick två val. Antingen kommer olivia vara hjärnskadad eller så kommer hon att vila i frid. Och dom valde att låta henne vila i frid.
Hon blev tydligen nerdrogad och tog ej drogerna på egen vilja. Så därav blev hon hjärnskadad, syrebrist så familjen fick två val. Antingen kommer olivia vara hjärnskadad eller så kommer hon att vila i frid. Och dom valde att låta henne vila i frid.
Droger mot sin vilja, så då är det någon där ute som som skall åka dit för dråp med andra ord. Jävla typ som drogar ner en tjej till den grad att hon blir hjärndöd.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!