Citat:
Ursprungligen postat av
kukflash
Jag har Linnea på snapchat och hon verkar fortfarande sälja melanotan, senast idag gjorde hon ett inlägg om det. Tror även hon tjänar en hel del på det eftersom hon har lagt upp en bilder på säkert 20 paket som ska skickas till kunder.
Förstår inte hur hon har råd till allting. Nyare BMW, åker taxi, nyproducerad lägenhet, festar, åker tåg, åker till Gällivare stup i kvarten.
Riktig jobbig människa iallafall, högljudd och skriker som en rabiat apa
Är inte det straffbart att sälja sånt skit? Hon har ju hållit på med det ett tag vill jag minnas, så hon borde åka dit på det vill jag mena.
Ang hennes ekonomi så har jag ju svårt att tro att hennes nattklubbsjobb räcker för att täcka de kostnader du påpekar. Skulle inte förvåna mig om hon är lånetorsk plus att hon kanske gör lite slantar på Melatoninet, kanske langar hon andra saker som Cola eller Opiater med, kanske förser Gällivares kranar med diverse. Vi ska nog inte bli förvånade om så är fallet. Folk som lever som hon har ju gjort sånt förr och det kan nog ta tid innan hon åker dit. Men jag kan ju anse att polisen borde ha ett öga på denna häxa.
Vidare så skulle jag inte bli förvånad om hon har ett gäng sugardaddys, som pröjsar bra för att ha henne en natt då och då.
Ja som ni märker så har jag inte så mycket tilltro till denna människa. Jag har extremt svårt att tro att hon tjänar tillräckligt med vita ärliga pengar för den livsstil som kukflash beskriver. Sen kan det mycket väl vara så att hon både är lånetorsk, narkotikamellanhand, prostituerad. Jag har ärligt talat svårt att tro att hon lever ett ärligt liv om man säger så och jag tror inte hon är tillräckligt intelligent för att ha ordning och reda på finanser eller något annat heller för den delen.