Jobbar en stund till sen r det hemgng, detta firas med en joppe, sedan vila ett par timmar innan jag ker ivg till slkten.
Vl framme blir det en kall l framfr kalle och sedan nalkas det julmat, brjat med sill & nubbe fr att sedan ppna ngra klappar, firandet forstter med den varma maten och ytterligare dryck. Rundar av med slkten 1900-2000 fr att sedan ka ivg till ngra vnner dr firandet forstter med ladd och sedan utgng.
Jag firar jul med min flickvn i thailand p en . Frsta gngen jag r i det hr landet. Gillar det n slnge. Ikvll blir det frst street food och lite l p stranden.
Ja, m den vita rasen leva!
Ja, m den vita mannen leva!
Ja, m han leva uti evighet!
Javisst ska den vita rasen f leva!
Javisst ska den vita mannen leva!
Javisst ska vita rasen leva uti evighet!
Hurra hurra hurra! *Sklar champagne*
Fick fan trar nr jag och min familj sjng detta just nu. Sjung detta stolt med ppna fnstrar och grna hgt, f icke vita ska knna sig ovlkommen p vit mark.
Ja, m den vita rasen leva!
Ja, m den vita mannen leva!
Ja, m han leva uti evighet!
Javisst ska den vita rasen f leva!
Javisst ska den vita mannen leva!
Javisst ska vita rasen leva uti evighet!
Hurra hurra hurra! *Sklar champagne*
Fick fan trar nr jag och min familj sjng detta just nu. Sjung detta stolt med ppna fnstrar och grna hgt, f icke vita ska knna sig ovlkommen p vit mark.
Hur firar ni julen?
Varfr valde ni inte en sng med mer jultoner? Istllet fr fdelsedagsvisan?
Ser p Karl Bertil Jonssons jul, blivit tradition och gra det nr man har mjlighet.
Det jag tittar p varje r r nr de ker runt fr be om urskt s fr de en gilang med flaggor p frsta stllet spm fladdrar i vinden nr de ker bil till nsta stlle. Bland de flaggorna hnger en tysk natzi flagga, rd med svart hakkors.
Vi brukar sl vad varje r nr den kommer censureras!
Familjen samlas och ter julmat. Sedan sitter man tyst och vntar p att folk ska sluta pladdra och brja dra sig hemt, s att man sjlv kan kila hem utan att ngon undrar vad man har brttom till.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!