2016-12-23, 20:50
Medlem
PalleAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hewperry
Jag tror inte vi ska utesluta att GM kan vara från Nordanstigs kommun, trots att Hudiksvalls uppgetts tidigare.

Lite såna tankar har jag också, om det är kommunen ovanför Hudik.Råbo ligger ju nästan på gränsen och kommunen ovan har ju några boenden udda för figurer
Senast redigerad av PalleAnka 2016-12-23 kl. 21:14.
Citera
2016-12-23, 20:53
Medlem
Måste vara en instabil herre som har något ärende i området, typ inbrott eller stöld.
Citera
2016-12-23, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrKrispo
Måste vara en instabil herre som har något ärende i området, typ inbrott eller stöld.

måste finnas en koppling mellan gm och offer annars måste det vara ett inbrott. kan ju vara en ytlig koppling som man inte hittar direkt. dådet är ju uppenbarligen planerat och ännu sägs inget om något var stulet. annars pratar vi en totalschiz (via droger eller psykos) typ åker ut och slår ihjäl random tant i skogen. det är något som luktar här. och det är inte hallon direkt.
Citera
2016-12-23, 21:05
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garderob
Psykopater söker inte psykiatrisk behandling.
De söker inte för sin psykopati men kan mycket väl göra det för annan psykisk sjukdom.
Citera
2016-12-23, 21:15
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Det är vanligt som jag förstått det att man lätt skär sig själv vid knivattacker. Så det är sådana skador kring händer som jag gissar på.

Någon som vet hur polisen larmades och efter hur lång tid?
Citera
2016-12-23, 21:17
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
De söker inte för sin psykopati men kan mycket väl göra det för annan psykisk sjukdom.

Eller självklart knivskador..
Citera
2016-12-23, 21:18
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Kan det vara ännu en asylsökare som fått avslag som tagit ut sin ilska etniska svenskar?

Ja han tog i ren ilska en promenad på nån mil ut i skogen till en liten by där knappt nån bor för att riktigt kunna visa hur arg han var på etniska svenskar. Rimligt.
Citera
2016-12-23, 21:22
Medlem
yessyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Ja han tog i ren ilska en promenad på nån mil ut i skogen till en liten by där knappt nån bor för att riktigt kunna visa hur arg han var på etniska svenskar. Rimligt.

Ingenting i det här fallet är väl rimligt? Ett jävla psykfall handlar det om.
Citera
2016-12-23, 21:23
Medlem
Varför droppas inte namnet? Måste finnas många som vet vem det är om det är en lokal förmåga. Är det en "nyinflyttad" lokal förmåga från ett boende eller en kringfarande så är det färre som vet så klart.
Citera
2016-12-23, 21:28
Medlem
PalleAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk

Soppatorsk på stora vägen och behöver en ny bil, en promenad på knappt en1 km/ 10 min så är man vid Råbosjön. Grusväg. Ingen mil och ingen skog. Rimligt?
Senast redigerad av PalleAnka 2016-12-23 kl. 21:30.
Citera
2016-12-23, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalleAnka
Soppatorsk på stora vägen och behöver en ny bil, en promenad på knappt en1 km/ 10 min så är man vid Råbosjön. Grusväg. Ingen mil och ingen skog. Rimligt?
Jag tror mer på inbrott
Citera
2016-12-23, 21:33
Medlem
Såg på nyheterna att folk hittat blodspår i 1km förbi deras egna hus. Är det bärsärk så varför gick GM inte in i fler hus?
Nån koppling finns ju, annars skulle GM kunnat attackera fler känns det som, eller sökt skydd/förband i nytt hus efter vägen? Var skapliga blodspår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in