2016-12-23, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JennieAhl
Kollar man ratsit och söker på M*, Man, Hudiksvall och 19-21 år så får jag en träff..

Tror inget på MH spåret om åldern stämmer. Hittar ingen i kommunen eller grannkommunen som verkar kunna stämma in.
Citera
2016-12-23, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosebacke
En av alla Mh

Mar*us H*ren?
Citera
2016-12-23, 19:23
Medlem
Kryptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marknadswarrant
Mar*us H*ren?

Absolut inte!
Citera
2016-12-23, 19:33
Medlem
Citat:
Mar*us H*ren?

Nä, honom drack jag öl med igår.
Citera
2016-12-23, 19:38
Medlem
withnonames avatar
Lägg ner spekulativ namedropping för h-e
Citera
2016-12-23, 19:38
Medlem
Garderobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Universell
Expressen: ”Den 20-årige man som anhållits nekar till brott. Enligt åklagaren ska han vara en främling till offren men bosatt i kommunen och tidgare haft kontakt med den psykiatriska vården.”

Psykopat...
Psykopater söker inte psykiatrisk behandling.
Citera
2016-12-23, 19:43
Medlem
Citat:
Mar*us H*ren?

Citat:
Mar*us H*ren?

Lugn i bussen med name dropandet! För helvete... Det är som sagt en liten stad och man vet aldrig vad det får för effekt med att random person från andra delar av landet droppar namn från Ratsit. M H**g som nämnts här har jag också hört snack om. Däremot så fick jag uppgiften dementerad från säker källa vid 14-tiden.

Som sagt, det är dumt att sitta och spekulera innan någon som vet säkert har något att dela med sig av.
Citera
2016-12-23, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L4rzz0n
Lugn i bussen med name dropandet! För helvete... Det är som sagt en liten stad och man vet aldrig vad det får för effekt med att random person från andra delar av landet droppar namn från Ratsit. M H**g som nämnts här har jag också hört snack om. Däremot så fick jag uppgiften dementerad från säker källa vid 14-tiden.

Som sagt, det är dumt att sitta och spekulera innan någon som vet säkert har något att dela med sig av.

Ja, källan till "MH" verkade ju inte vara säker på detta själv så är nog bättre att vi avvaktar tills andra uppgifter kommer nu som du säger.
Citera
2016-12-23, 19:58
Medlem
stukads avatar
Skulle gissa på en asylsökande eftersom det känns så random. Men man vet aldrig.
Citera
2016-12-23, 19:59
Avslutad
Kan det vara ännu en asylsökare som fått avslag som tagit ut sin ilska etniska svenskar?
Citera
2016-12-23, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Kan det vara ännu en asylsökare som fått avslag som tagit ut sin ilska etniska svenskar?

På Rapport beskrev de gärningsmannen bara som "en man". Rapport brukar vara snabba med att betona att gärningsmannen är "en SVENSK man". Att utelämna "svensk" i beskrivningen ger iaf mig vibbar om gärningsmannens identitet.
Citera
2016-12-23, 20:11
Medlem
Zaaphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97

Förutom diverse raketforskare på flashbacks spekulationer så finns det inget som tyder på det. Men inget har framkommit som utesluter varken det ena eller det andra. Det vore klädsamt att vänta tills GMs identitet har framkommit innan en börjar ropa "tattare" eller "asylsökande".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in