Jag tycker han ser rätt spe ut men oavsett så har dom nog tagit tester på honom och inte funnit stilnoct eller zolpidem eller någon annan konstig medikament i hans blod.
Jag tycker det mesta tyder på att han inte tagit sin medicin snarare än tvärtom.
Jag vet inte om alla mobiloperatörer lagrar mobildata längre. Annars borde det komma resultat från närbelägna master om hans mobil varit i området. Har han slängt bort sin mobil innan dådet eller efter. Har han gjort sig av med mobilen innan säger det kanske att han inte är helt skogstokig.
När man åker förbi där, vilket jag gör precis varje dag så funkar inte min mobil i höjd med Råbo.
"Runt 4.30 på morgonen blev våra reportrar bortkörda från platsen då det, enligt polis på plats, fanns fara för att hamna i skottläge. Man ville även undvika att polisens sökhundar påverkas av andra människor på området."
Det berodde alltså på att polisen helt enkelt inte ville råka skjuta en journalist vid en eventuell konfrontation med GM i skogen.
Där va den, ville minnas att polisen eller reportern hade uttryckte sig lite luddigt "hamna i skottläge".
Men spelar ingen roll, skjutvapen kan vi glömma.
Bra, tackar.
Jag är inte särskilt orolig över att det är så tyst. Jag tror att anledningen till tystnaden är just att bevisning är bra.
Åklagare: Starka bevis mot misstänkt för dubbelmord
"Det finns starka bevis mot den 20-årige man som sitter häktad misstänkt för dubbelmordet utanför Hudiksvall strax före jul. Det menar åklagaren Christer Sammens.
– Bevisen är både tekniska och förhörsmässiga. Både var för sig och tillsammans utgör de, enligt min uppfattning, en väldigt stark bevisning, säger Sammens."
Jag är inte särskilt orolig över att det är så tyst. Jag tror att anledningen till tystnaden är just att bevisning är bra.
"Det finns starka bevis mot den 20-årige man som sitter häktad misstänkt för dubbelmordet utanför Hudiksvall strax före jul. Det menar åklagaren Christer Sammens.
– Bevisen är både tekniska och förhörsmässiga. Både var för sig och tillsammans utgör de, enligt min uppfattning, en väldigt stark bevisning, säger Sammens."
Den var välbehövlig för folket i samhället. Människor har blivit mycket räddare efter senaste tidens händelser i dessa byar. Det gäller väl i allmänhet i landet. Det var inte länge sedan man kunde sova med olåsta dörrar men nu, alltid kontroll på låsning och försäljning av hemlarm ökar. Tråkig tråkig framtidsutveckling
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Jo, det får vi hoppas.
Det är bara det att han har slagit om så markant, någon kanske har
tagit honom i örat.
Inte ett ord om §7an heller.
Det brukar vara lite mer hyss hyss när det gäller unga med psykproblem,
kan ju spela in.
Det tror jag också Det tar tid att sammanställa och samla in bevis. Men det verkar som dom har fångat in rätt GM.