2016-12-27, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Vilken pratsjuk åklagare!

Ja, här råder det inget yppandeförbud.
Advokaten ligger inte så långt efter han heller.
Man må ju tycka vad man vill om pladdrandet men
intressant kan det bli.
Citera
2016-12-27, 21:26
Medlem
-98-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Vilken pratsjuk åklagare!

Jag har själv hört den där Christer Sammens klaga, på en för honom okänd man, på att personen i fråga hade en barnslig ringsignal på mobilen, enligt Christer S tycke. Jag stod en meter från Sammens när han sa den nedlåtande kommentaren i spelbutiken mitt emot centralstationen i Gävle.
Han har kanske inte alla hästarna hemma?
Senast redigerad av -98- 2016-12-27 kl. 21:39.
Citera
2016-12-27, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BJonsson
Ja Åklagaren låter inte bara som en efterbliven, han är det också..

Tycker du det? verkligen+ nej klar o redig man -anser jag. Med massor med bevismaterial. Och anhöriga som förhörts och bidragit med viktig information i rätt riktning.
Blir man åklagare så är man bevisligen ingen efterbliven person. Kolla vad LGw Persson anser.
(OK denne åklagare var lite för snabb i det rättsfallet med kannibalen, det var ju en miss,förståss.)
Citera
2016-12-27, 21:27
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Ja fast det brukar väl rättens ordförande påminna om.
Jag har haft kontakt med den här åklagaren, för länge sedan i ett ärende Blev mycket besviken på karln kan jag säga, byter kanal på radion nu bara jag hör hans röst
Citera
2016-12-27, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Ja, här råder det inget yppandeförbud.
Advokaten ligger inte så långt efter han heller.
Man må ju tycka vad man vill om pladdrandet men
intressant kan det bli.
Problemet blir att advokaten får reda på det som sägs. En jä... sopa till må jag säga....
Citera
2016-12-27, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Jag har haft kontakt med den här åklagaren, för länge sedan i ett ärende Blev mycket besviken på karln kan jag säga, byter kanal på radion nu bara jag hör hans röst
Hm trist att höra, men häng kvar här så uppdaterar vi dig, så du slipper höra hans röst.
Så vad tror du då- varför vinglar denne yngling av bussen, just där?
Det väcker tydligen uppmärksamhet bland övriga bussresenärer. Kanske krävde han att få kliva av utan att det var busshållplats där. Blev han ilsken?
Övriga bussresenärer har noterat denne yngling då han klev av där i dunklet.
Normalt sett reagerar man väl inte nämnvärt när någon stiger av+ rispade han sätena,vad hände på bussen?
Blev han ombedd att kliva av ? spelade för hög musik, kanske+ eller förpestade luften på något sätt?
Senast redigerad av moshes 2016-12-27 kl. 21:43.
Citera
2016-12-27, 21:41
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -98-
Jag har själv hört den där Christer Sammens klaga, på en för honom okänd man, på att personen i fråga hade en barnslig ringsignal på mobilen, enligt Christer S tycke. Jag stod en meter från Sammens när han sa den nedlåtande kommentaren i spelbutiken mitt emot centralstationen i Gävle.

Han kanske är ovanligt rak, bara. Han hymlar inte. Kan vara en skön stil. Man vet s a s var man har dom.
Senast redigerad av Starback 2016-12-27 kl. 21:45.
Citera
2016-12-27, 21:41
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -98-
Jag har själv hört den där Christer Sammens klaga, på en för honom okänd man, på att personen i fråga hade en barnslig ringsignal på mobilen, enligt Cheister S tycke. Jag stod en meter från Sammens när han sa den nedlåtande kommentaren i spelbutiken mitt emot centralstationen i Gävle.

https://sv-se.facebook.com/christer.sammens

Jag hittade ett gammalt klipp om Christer Sammens, jag gillar rubriken.

http://www.gd.se/inte-ens-bovarna-tycker-illa-om-christer-sammens

Citat:
Inte ens bovarna tycker illa om Christer Sammens

Citat:
Christer Sammens är ovanlig och kör sin egen stil. Han är jordnära, rak, oförställd, vågar säga vad och tycker. En man som klär sig bekvämt och personligt, snarare än formellt.
När vi ses på åklagarmyndigheten i Gävle har han jeans, svart tröja och svart skinnväst.
Någon har jämfört honom med både professor Kalkyl och tv-deckaren Colombo och åt den jämförelsen rycker han bara på axlarna.

Så nu får den misstänkte GM passa sig, när Proffesor Kalkyl eller Colombo har tagit åt sig fallet.
Citera
2016-12-27, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Hm trist att höra, men häng kvar här så uppdaterar vi dig, så du slipper höra hans röst.
Det väcker tydligen uppmärksamhet bland övriga bussresenärer. Kanske krävde han att få kliva av utan att det var busshållplats där. Blev han ilsken?
Normalt sett reagerar man väl inte nämnvärt när någon stiger av+ rispade han sätena,vad hände på bussen?
Blev han ombedd att kliva av ? spelade för hög musik, kanske+ eller förpestade luften på något sätt?
Om du har information om det skall du meddela polisen omedelbart???
Citera
2016-12-27, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes

Eller kör du du med skit snack. Om du du har information ge det till polosen
Citera
2016-12-27, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Jag hittade ett gammalt klipp om Christer Sammens, jag gillar rubriken.

http://www.gd.se/inte-ens-bovarna-tycker-illa-om-christer-sammens

Så nu får den misstänkte GM passa sig, när Proffesor Kalkyl eller Colombo har tagit åt sig fallet.
Det var intressant att få veta mer om åklagaren också. ÄR du en grävande reporter, hittar en massa bra information.
Citera
2016-12-27, 21:52
Medlem
Om det nu verkligen är Sim*on Perss*on som är GM så är detta ett av de mer udda mordfallen i Sveriges historia. En ung man med psykiska problem far ut till en liten ensligt belägen bondhåla bara för att mörda lite folk när han har psykiska problem. Detta efter ett biobesök. Sedan lyckas han ta sig ut till vägen och får skjuts till psyket varefter han blånekar till brott.

Man undrar verkligen hur han har tänkt. Även om han är psykiskt sjuk måste han ju ha tänkt något. Varför valde han just den här byn och det här paret? Fanns det några kopplingar till paret eller valde han det här stället bara för att det låg så ensligt?

Påminner lite om detta där en ung man gick bärsärk i Varberg och skar folk med kniv tills han blev skjuten av polisen. I det fallet fanns det droger med i bilden.
http://www.expressen.se/gt/tva-personer-dog-efter-knivdramat-i-varberg-1/

Ett liknande fall i Florida där en ung drogpåverkad man dödade ett par som han inte kände och började äta av offren innan polisen kom. http://www.dailymail.co.uk/news/article-3745142/Florida-frat-boy-life-support-critical-condition-killed-random-couple-bit-pieces-man-s-face-unprovok ed-attack-possibly-caused-flakka.html

Kan säkert ha varit droger med i bilden även i Råbo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in