2016-12-14, 16:04
Medlem
Soap Bar, sthlm. Så mycket smuts på ett ställe har jag inte sett sedan jag gjorde misstaget att festa söder om söder.
Citera
2016-12-14, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tamborino
Ha Ha SPUNK BAR , en sevärdhet i Köpenhamn !
Ändå var SPUNK inget mot Barerna runt Halmtorvet något kvarter bort , en blandning av Horor , Bikers , Juggar , Narkomaner m m .
Tror inte några av dom finns kvar idag .

Halmtorvet är ju mest lite halvfina generiska caféer nu. Men där finns ett par gamla bruna värdshus kvar i sidogatorna. Nuuk är nog det jävligaste. Har bara varit där en gång, men det fick Spunk att framstå som deciderat snobbigt. Grönländska alkisar i drivor som kraxar surt och hotar en på sitt jävla uqlimuckgluq-språk. Så här skrev Euroman om stället:

Citat:
Alle skodbodegaers stangstive moder, umuligt at forstå, hvad nogen siger pga. druk, sid helst med ryggen mod væggen – fulde grønlændere kan angribe bagfra, tyvekoster, morgenværtshus, jyske håndværkere, decideret og dedikeret dødsdruk. Gasværksvej 33, Kbh. V.
Citera
2016-12-14, 16:11
Medlem
SadEyess avatar
Har besökt många sunkbarer i mina dagar. Främst utomlands då det är ett stående inslag på varje resa att hitta den sunkigaste baren att hänga på.

Var bl.a. i Trabzon i Turkiet för ett par år sedan. Fanns en bar som hette Bar 54 har jag för mig.

Trabzon åker ingen vettig människa till på semester. Ruffig hamnstad med hjorder av prostituerade och ryska sjömän uppblandat med en och annan horbock ifrån Mellanöstern.

Hängde där varje kväll då det var en av få barer i en annars relativt konservativ del av Turkiet.

När jag och polaren gled in första kvällen så var det som om någon rymdvarelse från mars klev in. Hela stället inklusive de tvärrandiga ryska sjömännen tystnade och tittade som fågelholkar på de två svenska barbarerna. Efter en halvtimma i den sönderbombade och urinluktande lokalen i total tystnad så klev Mr. Storturk fram och bjöd på cigg. Efter det så var allt lugnt och vi blev till sist tjenis med de flesta.

De serverade bara alkohol hade en tjock TV med naturprogram från Discovery på för jämna. Behöver nog inte tillägga att någon kvinna aldrig satt sin fot på stället.

Kul tråd. Har flera guldkorn.
Citera
2016-12-14, 16:18
Medlem
Husvagnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Sthlm - Lionbar - Rådmansgatan, ibland sunkigaste ölbar jag upplevt. Ända positiva är att de har billig öl, och en uteservering på sommaren.

Deras toaletter är så jävla äckliga!!! nerkissade och klottrade, och går knappt låsa dörren!!!

Folket på lionbar de människor som gett upp livet eller så är dyngraka studenter som står i klungor och sveper shoots för springa vidare....
Då har du inte varit på Lion Bar i Fridhemsplan. My god. Den baren får Lion Bar vid Rådmansgatan att framstå som Sturehof.
Citera
2016-12-14, 16:19
Medlem
gucci_manes avatar
Lilla Paris på öster i jkpg. vet inte om den finns kvar
Citera
2016-12-14, 16:20
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Restaurang Metropol i Sundbyberg är ganska sunkig.
Värre än Paddy's i Sollentuna...? Sen har vi ju Sallys i samma kommun. Där gubbsen sitter parkerade med varsin stöl i ett krampaktigt grepp. Nya ägare nu dock men nog fan är gubbsen kvar. Brukar vara nån invandrare som spelar bort försörjningsstödet på Jack Vegas också. Standard.
Senast redigerad av gato12 2016-12-14 kl. 16:27.
Citera
2016-12-14, 16:22
Medlem
Husvagnens avatar
Jag lägger mina slantar på Metropol i Sundbyberg. Ni vet, den där sunkiga baren som ligger nere i tunnelbane/pendeltågstunneln. Riksfyllon, pundare, påtända negrer, aggressiva WT-fucktards, sprutspyor och nerpissade toaletter. Jag har varit på en del sunkiga ställen runtom i Europa, men Metropol i Sumpan ligger ohotad etta. Atmosfären där inne är... otrygg. Det känns som att någon ska börja jiddra med en eller ramla in i ens bord vilken sekund som helst.
Citera
2016-12-14, 16:31
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husvagnen
Då har du inte varit på Lion Bar i Fridhemsplan. My god. Den baren får Lion Bar vid Rådmansgatan att framstå som Sturehof.

Hahaha, håller med. Lions vid Fridhemsplan är i särklass sunkigast och får övriga att framstå som högkvalitativa etablissemang.

Edit.

Det är väl förövrigt gamla Restaurang Fridhem som nästan förtjänar en egen tråd.
Senast redigerad av SadEyes 2016-12-14 kl. 17:03.
Citera
2016-12-14, 17:04
Medlem
Glömde och nämna "nattklubben" Riddar Jacob - i Jacobsberg. Där de har metalldetektorer i ingången och stället är fullt av trash(blattar) och kriminella.

Lägg till Aggressiva dörrvakter av ökenras.
Citera
2016-12-14, 17:14
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operaio
Glömde och nämna "nattklubben" Riddar Jacob - i Jacobsberg. Där de har metalldetektorer i ingången och stället är fullt av trash(blattar) och kriminella.

Lägg till Aggressiva dörrvakter av ökenras.

Jag är själv Jakan bo. Håller med delvis. Men det finns betydligt sunkigare ställen var av ett guldkorn som många missar. Återkommer till det stället.

Sedan vet jag inte om Riddarn är så sunkigt per se. Känns mer som ett fjortisställe med babbar och ungdomar som ger utslag för det. Mycket revirpinkande och alfahanar men annars varken bättre eller sämre än random förorts disco. Det är ju också en nattklubb och ingen bar eller krog på så vis.
Senast redigerad av SadEyes 2016-12-14 kl. 17:16.
Citera
2016-12-14, 17:30
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Soap Bar, sthlm. Så mycket smuts på ett ställe har jag inte sett sedan jag gjorde misstaget att festa söder om söder.

Bruh, trodde inte jag skulle se dig i tråden

Och sluta dissa söder om söder, det är mina orts!

EDIT: många verkar ha "ljuva" minnen från Metropol, synd att "kultkrogen" fått stänga: https://mitti.se/nyheter/kultkrogen-metropol-tvingas-stanga/
Senast redigerad av KickAss-1337 2016-12-14 kl. 17:33.
Citera
2016-12-14, 17:32
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Och sluta dissa söder om söder, det är mina orts!
På tal om det, finns det inte en riktig sunkig krog i Örnsberg nånstans...?

Diset...?

Bara namnet liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in