2016-12-14, 21:42
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Cucken har talat.

"gör inget som kan reta dem, för då kanske de blir ännu elakare".

Om muslimer vill mörda vita på grund av denna bild eller någon annan orsak, så är problemet muslimerna, inte de som "provocerade". Därför är det kränkta muslimer som ska utrotas, inga andra.

Men det tycker inte stjärtgosse-cucken Observerad. "Snälla reta de inte, lyd dem, då kanske de blir snällare mot oss", vädjar bög-äckligt om och i tråden, och illustrerar precis den fega svennen som fått blattar att begå allt fler övergrepp och ställa allt större krav.

Ärligt talat Obsererad, kan inte du ta livet av dig?

Den väsentliga skillnaden mellan dig och mig är att du är efterbliven, inte jag. Av den anledningen förstod du inte mitt inlägg fullt ut och lade till en massa ur ditt egna förvridna huvud.

Jag skrev med andra ord att en liten teckning inte är värd människors liv. Just därför bör man slå till med kraft om man nu ska provocera. Utföra något som faktiskt påvisar lite styrka och mod och som står i nivå med islamisterna. Inte en målad liten bild uppladdat på nätet och sitta och fnissa som små flickor. Men det är ju klart att du uppskattar det, du är ju en sådan som leker tuff bakom skärmen men förmodligen en riktig jävla fjolla i verkliga livet, så detta är väl både hysteriskt tufft och kul enligt dig.
Citera
2016-12-14, 21:49
Medlem
Snygg-Anderss avatar
Brukar tycka det är skittöntigt när politiska ungdomsförbund ska leka edgy och göra provocerande politisk humor men det här var ta mig fan klockrent!
Citera
2016-12-14, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Jasså, det säger du? Tycker de verkar väldigt upprörda jag

Undra om media tänker göra en sak av det här näthatet?

Nej, det är en retorisk fråga. De kommer tiga om hur muslimer beter sig som vanligt.
Citera
2016-12-14, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Den väsentliga skillnaden mellan dig och mig är att du är efterbliven, inte jag. Av den anledningen förstod du inte mitt inlägg fullt ut och lade till en massa ur ditt egna förvridna huvud.

Jag skrev med andra ord att en liten teckning inte är värd människors liv. Just därför bör man slå till med kraft om man nu ska provocera. Utföra något som faktiskt påvisar lite styrka och mod och som står i nivå med islamisterna. Inte en målad liten bild uppladdat på nätet och sitta och fnissa som små flickor. Men det är ju klart att du uppskattar det, du är ju en sådan som leker tuff bakom skärmen men förmodligen en riktig jävla fjolla i verkliga livet, så detta är väl både hysteriskt tufft och kul enligt dig.

Poängen är ju att det är en harmlös bild. Ju harmlösare desto bättre egentligen. För muslimerna kommer flippa oavsett och visa vilka vidriga människor de är. Samtidigt så kan ingen tänkande människa missa vilket enormt hyckleri media kör med när de försvarar att man pissar på våra traditioner.

Sen tror jag det behövs en eskalering av hatet innan folk verkligen börjar gå till handling, som du efterlyser. I och för sig trodde jag att svenskarna skulle sätta ned foten lååångt tidigare, men jag missbedömde hur cuckade de är.
Citera
2016-12-14, 22:15
Medlem
Lasermopsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune

Nej, det är en retorisk fråga. De kommer tiga om hur muslimer beter sig som vanligt.
Ja, det är ju självklart att vi inte kommer att få läsa om det i t.ex. Expressen.

Men det är ändå en intressant frågeställning...

Mord- och våldtäktshot, men när en arg docent i fysikalisk kemi skriver att Fredrik Reinfeldt är en psykopat, så hamnar han på första sidan...
Senast redigerad av Lasermopsen 2016-12-14 kl. 22:17.
Citera
2016-12-14, 22:16
Medlem
Pungs avatar
Citat:

Jag håller med dig om att större angrepp mot islamsk invasion vore bättre. Jag tycker alla svenskar i alla sammanhang ska visa ockupanterna vad man anser. Men om det görs med en ynka bild är det bättre än inget.

En bild är inte värd liv, säger du. jag håller med. Men Ungsvenskarna har inte tagit någons liv.

Om någon muslim tar annans liv ligger skulden hos muslimen. Då är problemet muslimen, inte det som eventuellt motiverade muslimen.

Om en galning begår massmord för att någon äter banan är det inte bananätaren som ska få frågan om det var värt alla människoliv. Inte heller ska folk sluta äta banan eftersom det kanske finns någon galning som ser det som skäl att mörda.

Mördare har alltid skäl. Om en teckning är ett av dem har vi problem med mördare, inte tecknare. Alltså förstår jag inte ditt resonemang om att teckningen skulle vara till priset av någons liv.
Citera
2016-12-14, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune

Svenskar som trollar/tycker illa om en svart pojke som lucia = Rabalder i veckor

Muslimer som de facto skriver att dom vill mörda och våldta svenskar = Ingenting

I wonder why
Citera
2016-12-14, 22:40
Medlem
Tycker att de skulle lagt tiden på att skapa en hemsida där man kan rösta på vad man tycker är viktigt. Sedan filtrerar man bort alla dubletter och redovisar varje månad. Man gör en kort analys kring förändringar och varför folk tycker olika saker är viktiga.
Citera
2016-12-14, 22:42
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Svenskarna gör en rolig liten bild och får sig ett gott skratt för en stund. De islamistiska extremisterna kommer i framtiden att svara med att ta oskyldiga människors liv. Låter som en bra deal. Visst, utvecklingen är oundviklig, men detta spär bara på deras ilska mot det västerländska samhället. Det är våra vidriga politiker som bär skulden till allt och som bör vara det primära målet.

Våra politiker kommer att dra som avlöningar dit de kan. De är ju trots allt politiker en dokumenterat utsatt grupp...

Visst är det en provokation. Men den visar också tydligt att de som provoceras inte fungerar som flertalet i detta land. Detta kan vara en varningsklocka för vissa. Men jag gissar att flertalet inte vill ta in det. Det är för obehagligt. Då är det bättre att fundera på hur det ska gå i så mycket bättre...
Citera
2016-12-14, 22:43
Medlem
Pungs avatar
Citat:
en liten teckning inte är värd människors liv.

Det tycker en väldig massa muslimer. Varav hundratals uttryckt det öppet på Facebook.

Skillnaden mellan dig och mig är att jag tycker vi därför har ett problem med muslimer, och vill göra något åt det.

Du vill, i vart fall inte nu, lösa problemet med muslimer, utan istället gå deras krav till mötes, och göra något långsiktigt politiskt åt problemet.

Tänk om muslimerna blir arga av din lösning också? Tänk om de hotar med mord då också? Är det värt liv?

Om muslimer känner sig kränkta av en julgran på torget och hotar med massmord. Är det värt liv för en ynka gran?

Om muslimer hotar med massmord ifall vi fortsätter servera fläsk. Är det värt liv för en ynka maträtt?

Du behöver inte svara. Ganska ointressant vad en undergiven bög som du har att säga. Citerar dig mest för att visa hur cuck-tänket tagit över många svenska hjärnor. I alla konflikter där någon hotar med större konsekvenser, väger cucks som du nyttan av rättigheten mot risken att hoten förverkligas. Sedan gör ni eftergift efter eftergift, alltid med argumentet att ni är pragmatiska och att rättigheten som gavs upp inte var värd priset.

Därför kommer cucksen heller aldrig göra motstånd, eftersom man alltid kan säga om nästan allt att det är orimligt att offra liv för.
Senast redigerad av Pung 2016-12-14 kl. 22:45.
Citera
2016-12-14, 22:52
Medlem
Jag tycker det är mycket bra att Ungsvenskarna eller vad dom nu heter (jag är lite flummig ikväll) börjar med lite satir och jag ser det som ett debattinlägg.

Så mycket svenskt har trampats i smutsen och vi är många som inte har bett om en invasion från muslimska länder. Har dom gett sig hit får dom banne mig tåla satir och lägre bidrag, låga pensioner och efterhand sänkt levnadsstandard.

Samt att vi struntar i deras förb...e profet! Det är väl ändå Sverige.

Enda felet med satiren är att det inte når ut tillräckligt. Den borde läggas ut överallt och klistras upp på många ställen, inte bara massmedia och alternativmedia.

Bilden är rolig!
Citera
2016-12-14, 22:57
Medlem
Lasermopsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Jasså, det säger du? Tycker de verkar väldigt upprörda jag
"Hoppas ISIS spränger er svenskar i luften"
"Vi håller på att ta över ert jävla land"
"Ska gasa dig din äckliga jude"

Notera den sista kommentaren, bli anmäld för HMF? Solklar antisemitism i alla fall.

Sen tycker jag det hela var rätt onödigt gjort av Ungsvenskarna, provocera i onödan leder bara till bråk o tjafs o får i värsta fall fysiska konsekvenser. Men, gjort är gjort så man får väl se det roliga i det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in