2016-12-14, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Men, är det inte samma människor som provocerar just nu som blev provocerade av Åhléns Luciakampanj? Jag har full förståelse för folk som reagerade på Luciakampanjen (så länge man lämnar ungen utanför), men att ge sig på vänstern genom att provocera muslimer, som inte har något med saken att göra, tycker jag är jävligt orättvist och onödigt.
Sen att muslimer inte heller firar Lucia visar ju att man inte har riktigt tänkt genom det hela. Men shh nu ska vi inte prata om logik och liknande trams..
Citera
2016-12-14, 01:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Sen att muslimer inte heller firar Lucia visar ju att man inte har riktigt tänkt genom det hela. Men shh nu ska vi inte prata om logik och liknande trams..

Nej men, eller hur.
Citera
2016-12-14, 01:58
Medlem
alisvenssons avatar
PK säger att en ensam negerpojke är ok som lucia, men inte en skäggig arabgubbe med en arabflicka i slöja hand i hand
Citera
2016-12-14, 02:00
Medlem
Korkat men modigt.
Citera
2016-12-14, 02:03
Bannlyst
Varenda muslim måste tvingas acceptera att vårt samhälle inte kommer anpassa sig en millimeter efter islam. Därför är denna sortens bilder extremt viktiga att publicera, även om Ungsvenskarna sannolikt inte tänkte så långt.
Citera
2016-12-14, 02:19
Medlem
mendokses avatar
Ganska kul tyckte jag den var. Och det är viktigt med sådant här. Om man inte utmanar religiösa dogmer kommer de leta sig allt längre in i samhällskroppen. Oavsett konsekvenser så är det väl bättre att göra detta nu än om 10 år när konsekvenserna kanske men förhoppningsvis inte är ännu värre.
När religiösa människor inte tillåter andra att skämta om deras profet, då är de inte toleranta människor.
Citera
2016-12-14, 02:50
Medlem
Bra. Det tydliggör det uppenbara hyckleri som PK innebär. Om man kan håna våra traditioner och symboler så ska man kunna håna även deras. Men jag gissar att PK-folk blundar även för detta.

Väldigt modigt dock, med tanke på att muslimer är fullständigt galna och mördar folk för sånt här. Vilket borde vara tillräckligt bevis på att deras kultur och religion inte kan fungera i ett normalt samhälle.
Citera
2016-12-14, 02:58
Medlem
RingRing2014s avatar
Detta var ett oerhört underfundigt och skarpt inlägg i debatten från ungdomsförbundet. Kanske kan detta ungdomsförbund bli en riktigt bra politisk spelare i debatten.

Tummen upp till denna nya friska fläkt! Folket är på er sida!
Senast redigerad av RingRing2014 2016-12-14 kl. 03:01.
Citera
2016-12-14, 04:45
Medlem
Rätt kul att se alla korkade muslimers inlägg på facebook angående denna bilden. HELVETE vad kränkta dom är, och direkt dom blir det så spottar dom ur sig rasistkommentarer mot oss svenskar.
Citera
2016-12-14, 04:53
Bannlyst
Hahahaha

Bra gjort av Ungsvenskarna. Fantastisk trollning.
Kolla bara vilket hat den här lilla bilden får muslimer och "goda" att ösa ur sig. Visa sitt rätta ansikte så att säga.

Julskinkan är bäst!
Citera
2016-12-14, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Nu är tappen ur tunnan. Muhammad som jultomte, som julbock, julgris, påskhare, midsommarstång, kräftmåne, ja t.o.m. som surströmming. Kör hårt!

Do you dare?
Citera
2016-12-14, 06:52
Medlem
Jag gjorde en tråd här på FB långt tidigare än SDU kom på att nu efter Åhlens påhitt kan Lucia se ut hur som helst, Eller att alla historiska människor kan se ut hur som helst det är ingen större skillnad på Lucia eller exempelvis heliga Birgitta.

(FB) PK sverige väljer Lucia, välj hur din historiska figur ser ut!

Såklart det finns ju en viss barnslighet i det hela fast hela vänstersvängen plus PK-eliten ligger i den nivån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in