Citat:
Ursprungligen postat av
Dalesmale
Du tog tidigare upp AIK som ett föredöme när det gäller att hålla odemokratiska element borta, hur resonerar du kring att de har damlag i ett helt gäng olika sporter? Det borde betyda att extremfeministvänstern är ordentligt rotad i klubben. Är det feminister som infiltrerat de odemokratiska kapitalistklubbarna runt om på kontinenten och tagit ett sådant punggrepp på diverse ryssar och araber att de tvingas investera i damfotbollen eller kan det finnas andra motiv än politiska agendor för att satsa på damfotboll?
MFF var ett av de första som startade med damfotboll och jag har en Årets fotboll där det står att det är tur att damerna finns när herrarna går så knackigt. Vill inte MFF ha fler SM-guld i föreningen? Nu är det Rosengård som ståtar med SM-guld som MFFs förening tagit.
Men är inte hela diskussionen egentligen off topic då det väl är herrarna vi ska diskutera?
Jag blir 43 i år och känner hur jag inte uppskattar idrott på samma sätt som tidigare, beror detta på att jag blivit så mycket äldre än de som håller på?
Så länge som IFK klarar sig ovanför strecken är det en framgång i år verkar det som på snacket