Citat:
Ursprungligen postat av
Skojten
Uppenbart att du är pedofil själv när du likställer Trumps kommentarer, som endast är ord, med Bidens fasoner som finns på bild och film. Gissar att du blir riktigt hård i byxan när du ser din idol Creepy Joe slicka sig om läpparna när han sexuellt trakasserar barn.
Vi kanske har biden som kandidat, och då kommer man jämföra detta.
Vi kan plocka upp videos på trumpen gör liknande mot dotter, plus att sätta på henne är nått han sagt.
Och säga att man sätta på dotter, så finns det inget som ens boden gjort som ens kommer i närheten av äckligare än det.
Jag pratar gärna om denna fight som trumpen och biden kommer få enligt hur ni talar här.
Finns inget bättre att pusha denna än visa ert hyckleri.
Du verkar rätt besatt av min person, som du förstår vi pratar om Biden och fighten med trumpen här och om biden blir kandidat.
Försök vara med i matchen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mr B
Du har väl egna ögon att avgöra i de otaliga bildbevis som finns när han är äcklig mot barn.
Trump befinner sig inte heller ute på vänsterkanten, han är inte någon cuck champion för feministiska frågor som DnC och deras representanter utger sig för att vara. Joe Biden en Gammal "vit" snuskig gubbe som tafsar på flickbarn, nej det kommer inte att bli förbisett i det egna ledet, de som vill ha bort honom i det egna partiet kommer att driva det emot honom, samtidigt kommer de förlora mängder av röster från folk med sunt förnuft som ser vad han gör mot barnen i rörlig bild.
Sätta på dottern faller ett antal steg ned.
Detta är faktiskt skit roligt, hur man ska få en sexuell predator få som bästa metoo mannen.
Vill du prata om biden, som kommer vi prata om samma sak om trumpen.
Det är ni som väljer, för trump kommer se ut som en hycklare, och finns inget bättre än en avslöjad hycklare.
Och nej, jag har svårt och se det uppsåt ni pratar om.
Dock har många kändisar slutat röra folk när dom poserar kort, just för idioter som tror en massa.
Men tiden får utvisa.
Men den som inbillar sig trumpens inte kommer tas upp till leda om man väljer detta spår, den kommer lura sig själv.