2019-04-05, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
+1 på den. Väldigt matnyttigt må jag säga. Intressant det där med H.W. Bush i synnerhet. Visste jag faktiskt inte. The more you know. Skulle man också inte då kunna säga att Reagan ändå var rätt ljummen han också angående Israel med tanke på hur han agerade i samband med Libanon-kriget 1982?
Jodå, Reagan var också en "inte fullt så Israelvurmande" president (även om han var pro-Israelisk han med). "Värst i klassen" är nog Bill Clinton och George W. Bush (Donald Trump är på god väg han med, fast hans stöd har mer handlat om viktiga och tunga symbolhandlingar som att flytta ambassaden etc. medan Clinton och Bushs stöd handlade mer om pengar och vapen).

Biden som president skulle nog ha inslag av samtliga tre av dem i hans Israelpolitik.
Citera
2019-04-06, 00:08
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Det ska tillägas att detta inte är första gången Biden konfrotnerats med dessa uppgifter, men det har tidigare bara ignorerats. Som t.ex. detta klipp som postades för fem månader sedan:

https://www.youtube.com/watch?v=mEw27vC98c0

USCH vilket djävla äckel-päckel han är!!!! Blir upprörd när jag ser videon!!! Kolla bara vid 1:50, då han han insisterar på att en liten tjej ska stå framför honom, varpå han trycker sitt skrev mot hennes axel!!

Hann inte ända till 01:50. Jag baxnade redan vid 00:25.
Pedofilvarning utfärdas!
Låtsades de närvarande att ingenting hände? I USA är man alltid på alerten när det gäller otillbörlig kroppskontakt med barn. Här står ju äcklet och ägnar sig åt...
Citera
2019-04-06, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
Pedofilvarning utfärdas!
Låtsades de närvarande att ingenting hände? I USA är man alltid på alerten när det gäller otillbörlig kroppskontakt med barn. Här står ju äcklet och ägnar sig åt...
Men du såg ju hur det var med Michael Jackson och i den senaste dokumentären som gjorts om honom. Där har vi, precis som med Joe Biden, en rik kändis med "makt" som påstår sig vara "barnkär" och som jämt vill omge sig med barn, och alla vuxna runt omkring bara skrattar bort alla misstänksamheter. Dessa människor fungerar så, det VILL inte acceptera en sanning som är för obekväm. De tror att dessa män kan gynna dem för att de har pengar, makt och inflytande etc. Man väljer att se mellan fingrarna och leva i någon form av självförnekelse. Erkänner man att personen är ett äckel så erkänner man på sätt och vis att man själv gjort något oförsvarligt, och då är det bättre att försöka förneka in i det sista.
Citera
2019-04-06, 01:25
Medlem
0rganets avatar
Lite kul att se alla trumpeter skriva inlägg om hur illa Joe är när det kommer till osmakliga närmanden..

Men ju mer ni kör dessa så kommer dessa vara ointressanta om 1 1/2 år.. Tyvärr då jag tror att Joe inte är den som kommer möta Donald med Donald... dvs att ta med Stormy som publik till utfrågningarna m.m.

Joe är tyvärr för anständig politiken i usa och är inte en bra kandidat mot ostkakan..
Citera
2019-04-06, 01:46
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Pedofilvarning utfärdas!
Jag håller med, det går inte att kolla på skiten utan att må dåligt. Tvungen att stänga av. Jag förstår inte hur folk även här inne på flashback kan vifta bort Joe Bidens pedofilbeteende som "ingenting konstigt". Hade det varit någon random gubbe eller republikan hade dom förmodligen skrikit högt, men eftersom det är Joe Biden är allt helt normalt.

Om folk inte reagerar på det här kommer dom inte reagera på barnporr på TV om demokraterna hade godkänt det.
Citera
2019-04-06, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Lite kul att se alla trumpeter skriva inlägg om hur illa Joe är när det kommer till osmakliga närmanden..

Men ju mer ni kör dessa så kommer dessa vara ointressanta om 1 1/2 år.. Tyvärr då jag tror att Joe inte är den som kommer möta Donald med Donald... dvs att ta med Stormy som publik till utfrågningarna m.m.

Joe är tyvärr för anständig politiken i usa och är inte en bra kandidat mot ostkakan..
Biden anständig? Han är väl mest en fegis? Hotade med att spöa upp Trump under valkampanjen och när Trump så "kom an då" så backade Biden omedelbart och sa att det bara gällde om han själv var yngre. Storkäft minsann, det är Trump tydligen inte ensam om att vara.

Och varför kan du och Klyban inte bara säga att det Biden gjort är äckligt och fel? Det tar inte ifrån ert motstånd till Trump på något sätt, varför detta behov av att försvara varenda männikska som säger sig vara emot Trump, oavsett hur vidrig den personen själv än är?

CNN: Biden says he would 'beat the hell' out of Trump if in high school
https://edition.cnn.com/2018/03/21/politics/joe-biden-donald-trump/index.html

The Hill: Trump: If I fought Biden, it 'would not last long’
https://thehill.com/blogs/blog-briefing-room/news-other-administration/410257-trump-if-i-fought-biden-it-would-not-last

Reuters: Donald Trump throws counter punch after Joe Biden comments
https://www.reuters.com/article/us-usa-election-trump-biden-idUSKCN12S05B

The Guardian: Biden: I regret saying I'd 'beat the hell' out of Trump for making lewd remarks
https://www.theguardian.com/us-news/2018/mar/29/joe-biden-donald-trump-beat-the-hell
Citera
2019-04-06, 01:51
Medlem
Nu drar Bden skämt om sina övertramp. Som om de vore roliga. Att han just har sagt att han inte ska göra så här mer för han inser att det är obehagligt för motparten så skämtar han som om det inte alls var så farligt. Förstår mig inte på folk som inte reagerar över det han gör mot alla de här barnen. Och då har vi bara sett de som han gjort när det funnits publik och kameror. Varje kännande människa borde uppleva detta som ett stort problem. Och hans skämtande är också att gå över en gräns. Det fattas något i Bidens förmåga att vara en människa med respekt för andra. Man skämtar inte om sådant. Det borde även han kunna förstå men tydligen inte ...
Citera
2019-04-06, 02:09
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Biden anständig? Han är väl mest en fegis? Hotade med att spöa upp Trump under valkampanjen och när Trump så "kom an då" så backade Biden omedelbart och sa att det bara gällde om han själv var yngre. Storkäft minsann, det är Trump tydligen inte ensam om att vara.

Och varför kan du och Klyban inte bara säga att det Biden gjort är äckligt och fel? Det tar inte ifrån ert motstånd till Trump på något sätt, varför detta behov av att försvara varenda männikska som säger sig vara emot Trump, oavsett hur vidrig den personen själv än är?

CNN: Biden says he would 'beat the hell' out of Trump if in high school
https://edition.cnn.com/2018/03/21/politics/joe-biden-donald-trump/index.html

The Hill: Trump: If I fought Biden, it 'would not last long’
https://thehill.com/blogs/blog-briefing-room/news-other-administration/410257-trump-if-i-fought-biden-it-would-not-last

Reuters: Donald Trump throws counter punch after Joe Biden comments
https://www.reuters.com/article/us-usa-election-trump-biden-idUSKCN12S05B

The Guardian: Biden: I regret saying I'd 'beat the hell' out of Trump for making lewd remarks
https://www.theguardian.com/us-news/2018/mar/29/joe-biden-donald-trump-beat-the-hell

Du är en underbar trumpetitt... och det du nu gör för att eliminera Biden...

Är det bra eller dåligt för er trumpetterna?

Biden har många saker i sin ryggsäck eftersom han varit POLITIKER så många år.. och ni nu tar fram era attacker nu.. dessa kommer vara lika intressanta som tv inslagen om hur Donald visade sitt sexuella intresse för sin dotter..

Så ni levererar det Biden vill och imorgon är det gamla nyheter (Som Donald gjort hela tiden)...

Biden kommer nog ta med Stormy (och plussa det med en liten sniff av håret och en puss) i debatten med Donald
Citera
2019-04-06, 02:17
Medlem
Citat:
Du är en underbar trumpetitt... och det du nu gör för att eliminera Biden...

Är det bra eller dåligt för er trumpetterna?

Biden har många saker i sin ryggsäck eftersom han varit POLITIKER så många år.. och ni nu tar fram era attacker nu.. dessa kommer vara lika intressanta som tv inslagen om hur Donald visade sitt sexuella intresse för sin dotter..

Så ni levererar det Biden vill och imorgon är det gamla nyheter (Som Donald gjort hela tiden)...

Biden kommer nog ta med Stormy (och plussa det med en liten sniff av håret och en puss) i debatten med Donald
Suck, du skulle gå i döden för att försvara en äcklig gammal snuskgubbe som Biden! Varför tar du inte honom OCH Trump i hand och promenterar bort i solnedgången i en härlig trekant om du nu ändå gillar gamla snuskgubbar?

Att Biden pressar sitt skrev mot små barn är ingenting som bekommer dig det minsta och ingenting du vill fördöma mao.? För att du tror att "min fiendes fiende är alltid min vän"?
Citera
2019-04-06, 02:24
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Suck, du skulle gå i döden för att försvara en äcklig gammal snuskgubbe som Biden! Varför tar du inte honom OCH Trump i hand och promenterar bort i solnedgången i en härlig trekant om du nu ändå gillar gamla snuskgubbar?

Att Biden pressar sitt skrev mot små barn är ingenting som bekommer dig det minsta och ingenting du vill fördöma mao.? För att du tror att "min fiendes fiende är alltid min vän"?

NÄ jag bara förklara hur nyttiga ni är..

Biden är precis som obama, en mellan mjölks politiker, och det är bättre om Warren tar fighten mot Donald..

Att du inte har några problem med Donalds knullande av sexarbetare eller övergrepp mot andra flickor är rätt talande då Biden och Donald är samma ålderskategori..
Citera
2019-04-06, 02:29
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:

Jag tror bestämt att det kommer fler avslöjanden om Bidens böjelser, precis som i scrollocks jämförelse med Michael Jackson. DNC må vara en samling cyniska hycklare, med de är inte dummare än att inte låta Biden kandidera. En pedofilskandal mitt under valrörelsen - det vore något!
Trump-gänget skulle älska det.
Citera
2019-04-06, 02:36
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Jag tror bestämt att det kommer fler avslöjanden om Bidens böjelser, precis som i scrollocks jämförelse med Michael Jackson. DNC må vara en samling cyniska hycklare, med de är inte dummare än att inte låta Biden kandidera. En pedofilskandal mitt under valrörelsen - det vore något!
Trump-gänget skulle älska det.

Nä nissen har sitt sätt men du kommer inte hitta så mycket mer.. Biden är en politiker som varit med så många år och dessutom presidentkandidat tidigare.. men om ni trumpelinor vore smarta så skulle ni vara tysta och vänta med kampanjerna emot honom..

Men du gillar Donalds öppna erbjudande om sex med sin egen dotter i tv? Äckligt t.o.m. sjukt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in