2019-04-06, 03:28
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Men du gillar Donalds öppna erbjudande om sex med sin egen dotter i tv? Äckligt t.o.m. sjukt!
Men håll i hatten, vad du förvränger. Alla vet vad Trump sa och man måste vara bra pervers för att få till den tolkningen du visar prov på. Inte konstigt att det aldrig tog sig i USA.

Biden däremot - där lämnas inget tolkningsutrymme. Biden fångas på video tafsandes på småbarn. Det är något helt annat vi talar om än grab them by the pussy.
Att ingen larmade när Biden höll på, är ett säkert tecken att på att det finns ett uppdämt behov att "tala ut" om saken. Ingen vill vara den förste/första att anklaga fule gubben Biden, men sedan brukar det rulla på.

Jag är tvärsäker på att ingen frisk man i den åldern tafsar på barn på det där viset. Ingen!
Citera
2019-04-06, 08:19
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Nä nissen har sitt sätt men du kommer inte hitta så mycket mer.. Biden är en politiker som varit med så många år och dessutom presidentkandidat tidigare.. men om ni trumpelinor vore smarta så skulle ni vara tysta och vänta med kampanjerna emot honom..

Men du gillar Donalds öppna erbjudande om sex med sin egen dotter i tv? Äckligt t.o.m. sjukt!
Du och dina lögner Organet.Snart kommer du väl med att Trump är Transa.Nä du denna närgångna creepy Joe har andra stora problem.Joe Biden and his Ukraine Connection https://www.youtube.com/watch?v=cQBQ9wq4lrE
Citera
2019-04-06, 08:22
Medlem
Tror inte det är så smart att välja Biden om de nu gör det.
Citera
2019-04-06, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
Jag tror bestämt att det kommer fler avslöjanden om Bidens böjelser, precis som i scrollocks jämförelse med Michael Jackson. DNC må vara en samling cyniska hycklare, med de är inte dummare än att inte låta Biden kandidera. En pedofilskandal mitt under valrörelsen - det vore något!
Trump-gänget skulle älska det.

det handlar om pengar, vem som drar in mest och vem som har störst chans att ta hem cirkusen för om en tjuv och lögnare vinner så är det free-for-all, man kan vara korrupt på bred front, stjäla så mycket man vill och kan utan att åka dit.

Vi får se hur långt pedofilen Biden kommer.
Biden "Not Sorry For Anything" After Seven Accusers And Countless Groping Videos Threaten 2020 Run
https://www.zerohedge.com/news/2019-04-05/biden-not-sorry-anything-after-seven-accusers-and-countless-groping-videos-threaten
Citera
2019-04-06, 10:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Biden anständig? Han är väl mest en fegis? Hotade med att spöa upp Trump under valkampanjen och när Trump så "kom an då" så backade Biden omedelbart och sa att det bara gällde om han själv var yngre. Storkäft minsann, det är Trump tydligen inte ensam om att vara.

Och varför kan du och Klyban inte bara säga att det Biden gjort är äckligt och fel? Det tar inte ifrån ert motstånd till Trump på något sätt, varför detta behov av att försvara varenda männikska som säger sig vara emot Trump, oavsett hur vidrig den personen själv än är?

CNN: Biden says he would 'beat the hell' out of Trump if in high school
https://edition.cnn.com/2018/03/21/politics/joe-biden-donald-trump/index.html

The Hill: Trump: If I fought Biden, it 'would not last long’
https://thehill.com/blogs/blog-briefing-room/news-other-administration/410257-trump-if-i-fought-biden-it-would-not-last

Reuters: Donald Trump throws counter punch after Joe Biden comments
https://www.reuters.com/article/us-usa-election-trump-biden-idUSKCN12S05B

The Guardian: Biden: I regret saying I'd 'beat the hell' out of Trump for making lewd remarks
https://www.theguardian.com/us-news/2018/mar/29/joe-biden-donald-trump-beat-the-hell

Jo Biden är ju bara bra pinsam. Får man Trump att se mogen och vältalig ut i jämförelse så har man fan lyckats köra sin integritet i botten.

Och här har vi ju lite video bevis på när äcklet äcklar sig med barn. Så kan ni troll som reflex-mässigt och envist försvarar äcklet och gallskriker "MEN TRUMP DÅ!" gå och bada sen:

https://www.youtube.com/watch?v=xy07yHAgM4E
Citera
2019-04-06, 11:32
Medlem
Citat:
NÄ jag bara förklara hur nyttiga ni är..

Biden är precis som obama, en mellan mjölks politiker, och det är bättre om Warren tar fighten mot Donald..

Att du inte har några problem med Donalds knullande av sexarbetare eller övergrepp mot andra flickor är rätt talande då Biden och Donald är samma ålderskategori..
Du är inte särskilt läskunnig, eller hur? Jag har inte gjort annat än att ta avstånd från Trumps svinerier i den här tråden, men du och Klyban försvarar med en dåres envishet Bidens rätt att ägna sig åt handlingar som är på gränsen till pedofila bara för att han är Trumps motståndare.

Kan du, här och nu, en gång för alla, bara erkänna att Joe Biden har betett sig vidrigt och att det han gjort är fel? Jag vill inte höra en massa andra ursäkter eller omsvep om att Biden är en "lagompolitiker" eller att om Trump minsann också äcklat sig och fan och hans moster. Det här, det jag frågar om nu, handlar ENBART om Bidens fysiska agerande mot barn och vuxna. Kan du ta avstånd från det, det är en rak fråga så svara mig rakt nu, kan du det?
Citera
2019-04-06, 11:38
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
Men håll i hatten, vad du förvränger. Alla vet vad Trump sa och man måste vara bra pervers för att få till den tolkningen du visar prov på. Inte konstigt att det aldrig tog sig i USA.

Biden däremot - där lämnas inget tolkningsutrymme. Biden fångas på video tafsandes på småbarn. Det är något helt annat vi talar om än grab them by the pussy.
Att ingen larmade när Biden höll på, är ett säkert tecken att på att det finns ett uppdämt behov att "tala ut" om saken. Ingen vill vara den förste/första att anklaga fule gubben Biden, men sedan brukar det rulla på.

Jag är tvärsäker på att ingen frisk man i den åldern tafsar på barn på det där viset. Ingen!
Enda du berätta för oss här, det är att olika regler finns.

Den som vill prata om Biden och detta, kommer få prata om trumpen också och vad som likar predatoriskt beteende och övergrepp.
Och inte heller säger biden att det vore trevligt sätta på dottern.
Ni väljer då tråden handlar om biden som presidentkandidat, och då kommer man bli tvungen att prata om bägge kandidaterna när man ställer en fråga.

Sen gör det inget att ni lägger energi på nått som kommer slå tillbaka.
Det vore trevligt med Biden vs. trumpen just för se hyckleriet.
Citera
2019-04-06, 11:47
Medlem
Skojtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Enda du berätta för oss här, det är att olika regler finns.

Den som vill prata om Biden och detta, kommer få prata om trumpen också och vad som likar predatoriskt beteende och övergrepp.
Och inte heller säger biden att det vore trevligt sätta på dottern.
Ni väljer då tråden handlar om biden som presidentkandidat, och då kommer man bli tvungen att prata om bägge kandidaterna när man ställer en fråga.

Sen gör det inget att ni lägger energi på nått som kommer slå tillbaka.
Det vore trevligt med Biden vs. trumpen just för se hyckleriet.
Uppenbart att du är pedofil själv när du likställer Trumps kommentarer, som endast är ord, med Bidens fasoner som finns på bild och film. Gissar att du blir riktigt hård i byxan när du ser din idol Creepy Joe slicka sig om läpparna när han sexuellt trakasserar barn.
Citera
2019-04-06, 11:58
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Biden gillar kramas, dock ser jag inte det uppsåt som trumpen har.

Men om Biden är äcklig, det återstår väl se.
Jag tror inte det, men det får tiden utvisa.

Du har väl egna ögon att avgöra i de otaliga bildbevis som finns när han är äcklig mot barn.

Trump befinner sig inte heller ute på vänsterkanten, han är inte någon cuck champion för feministiska frågor som DnC och deras representanter utger sig för att vara. Joe Biden en Gammal "vit" snuskig gubbe som tafsar på flickbarn, nej det kommer inte att bli förbisett i det egna ledet, de som vill ha bort honom i det egna partiet kommer att driva det emot honom, samtidigt kommer de förlora mängder av röster från folk med suntförnuft som ser vad han gör mot barnen i rörlig bild.
Citera
2019-04-06, 12:03
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skojten
Uppenbart att du är pedofil själv när du likställer Trumps kommentarer, som endast är ord, med Bidens fasoner som finns på bild och film. Gissar att du blir riktigt hård i byxan när du ser din idol Creepy Joe slicka sig om läpparna när han sexuellt trakasserar barn.
Vi kanske har biden som kandidat, och då kommer man jämföra detta.
Vi kan plocka upp videos på trumpen gör liknande mot dotter, plus att sätta på henne är nått han sagt.
Och säga att man sätta på dotter, så finns det inget som ens boden gjort som ens kommer i närheten av äckligare än det.

Jag pratar gärna om denna fight som trumpen och biden kommer få enligt hur ni talar här.
Finns inget bättre att pusha denna än visa ert hyckleri.

Du verkar rätt besatt av min person, som du förstår vi pratar om Biden och fighten med trumpen här och om biden blir kandidat.
Försök vara med i matchen.
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Du har väl egna ögon att avgöra i de otaliga bildbevis som finns när han är äcklig mot barn.

Trump befinner sig inte heller ute på vänsterkanten, han är inte någon cuck champion för feministiska frågor som DnC och deras representanter utger sig för att vara. Joe Biden en Gammal "vit" snuskig gubbe som tafsar på flickbarn, nej det kommer inte att bli förbisett i det egna ledet, de som vill ha bort honom i det egna partiet kommer att driva det emot honom, samtidigt kommer de förlora mängder av röster från folk med sunt förnuft som ser vad han gör mot barnen i rörlig bild.
Sätta på dottern faller ett antal steg ned.

Detta är faktiskt skit roligt, hur man ska få en sexuell predator få som bästa metoo mannen.
Vill du prata om biden, som kommer vi prata om samma sak om trumpen.
Det är ni som väljer, för trump kommer se ut som en hycklare, och finns inget bättre än en avslöjad hycklare.

Och nej, jag har svårt och se det uppsåt ni pratar om.
Dock har många kändisar slutat röra folk när dom poserar kort, just för idioter som tror en massa.
Men tiden får utvisa.
Men den som inbillar sig trumpens inte kommer tas upp till leda om man väljer detta spår, den kommer lura sig själv.
Senast redigerad av klyban 2019-04-06 kl. 12:08.
Citera
2019-04-06, 12:24
Medlem
Jag finner det mindre troligt att Biden kommer att kandidera. Karln är gammal och har liten chans att ens vinna nomineringen, har ingen chans alls att vinna valet sen.
Att ge sig in racet kan inte ge några fördelar alls för Biden, men är väldigt hög risk för negativa konsekvenser för honom
Citera
2019-04-06, 12:26
Avslutad
Citat:
Vi kanske har biden som kandidat, och då kommer man jämföra detta.
Vi kan plocka upp videos på trumpen gör liknande mot dotter, plus att sätta på henne är nått han sagt.
Och säga att man sätta på dotter, så finns det inget som ens boden gjort som ens kommer i närheten av äckligare än det.

Jag pratar gärna om denna fight som trumpen och biden kommer få enligt hur ni talar här.
Finns inget bättre att pusha denna än visa ert hyckleri.

Du verkar rätt besatt av min person, som du förstår vi pratar om Biden och fighten med trumpen här och om biden blir kandidat.
Försök vara med i matchen.

Sätta på dottern faller ett antal steg ned.

Detta är faktiskt skit roligt, hur man ska få en sexuell predator få som bästa metoo mannen.
Vill du prata om biden, som kommer vi prata om samma sak om trumpen.
Det är ni som väljer, för trump kommer se ut som en hycklare, och finns inget bättre än en avslöjad hycklare.

Och nej, jag har svårt och se det uppsåt ni pratar om.
Dock har många kändisar slutat röra folk när dom poserar kort, just för idioter som tror en massa.
Men tiden får utvisa.
Men den som inbillar sig trumpens inte kommer tas upp till leda om man väljer detta spår, den kommer lura sig själv.

Så det är denna kulle demokraterna kommer välja att dö på nästa år. "Vår kandidat må vara läskig och äcklig mot barn, men hen är i alla fall inte lika läskig och äcklig mot barn som Trump är, så det så".

Tycker jag själv Trump är ett äckel? Definitivt. Ursäktar det Biden dock? Knappast. Två fel gör inte ett rätt. Demokrater beter sig ju lika hjärndött som republikaner. "Men Trump/Moore/Thurmond då!" gormar libtards. "Men Clinton/Biden/Franken då!" gormar conservatards. Ni är lika larviga bägge två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in