Citat:
Jag tror nog att det blir svårt för Biden att backa och göra helt om när det gäller debatterna eftersom han utfäst han faktiskt tänker genomföra dem. Backar han från dem kommer han (med all rätt) att kallas en feg, svag ynkrygg, och det är något en aspirerande president aldrig får vara. Nej, jag tror snarare att man kommer försöka förvanska formatet på dessa "debatter" så mycket man bara kan. Redan nu har man säkrat att samtliga moderatorer antingen mer eller mindre öppet stödjer Biden, eller i övrigt har en nära anknytning till honom. Därefter är det rimligt att tro att man kommer försöka få det till att dessa "debatter" ska hållas digitalt så att de faktiskt inte möts på plats (för att undvika att Trump psykar sönder Biden totalt samt göra det lättare att dölja att Biden matats med förskriptade frågor och att han läser svaren innantill). Sedan misstänker jag att man kommer försöka få till det som att kandidaterna faktiskt inte debatterar varandra, utan enbart håller individuella anföranden för att sedan "svara" på frågor från moderatorerna (och här kommer Bidens fördel in i bilden, eftersom alla moderatorer redat stöttar BIden så kommer han att ha fått tillgång till alla frågor redan på förhand).Ja, det skall bli spännande hur demokraterna skall tackla detta. Jag tror inte man kommer låta honom debattera. Man letar antagligen efter en ursäkt att Trump är så usel/oförskämd/elak att man tänker inte debattera mot honom. Jag tror inte man lurar någon.
Jag har varit osäker på om Biden verkligen varit i så dålig mental form som belackarna påstog. Men efter senaste framträdandet där han inte ens kunde läsa från printrar inser jag att karln är chanslös. Där har man allt målat in sig i ett hörn.
Jag har varit osäker på om Biden verkligen varit i så dålig mental form som belackarna påstog. Men efter senaste framträdandet där han inte ens kunde läsa från printrar inser jag att karln är chanslös. Där har man allt målat in sig i ett hörn.
På så sätt kan Biden sedan hävda att han faktiskt hållit sitt löfte att debattera Trump, samtidigt som allt bara är en chimär.
Inte nog med att han håller ölen i HANDEN och därmed riskserar att bidra till ökad smittspridning av corona, han normaliserar även alkoholdrickarkulturen som tar tusentals liv runt om i världen varje år och bidrar till ännu fler medberoenden. Han vidtar heller inga kontrollåtgärder för att förvissa sig om att det inte finns personer som inte kan/får/bör dricka alkohol! Tänk om det t.ex. finns personer med alkoholproblem där? Eller Gud förbjude, muslimer? Alkohol är haram för den väljargruppen! Biden marginaliserar Amerikanska medborgare!!! Han får ABSOLUT inte på några villkor röstas in i november!!!